Bekijk volle/desktop versie : Verjaardag

05-03-2009, 15:31
Hallo! Beste, mensen

Ik heb een vraagje, wat doen jullie tijdens jullie verjaardag?

Gwn thuis gezellig maken samen met vrienden? Maar stel je voor dat er ruzie binnen je vriendenkring is, dan kun je het toch niet maken om de ene wel en de andere niet uit te nodigen...

Wat doen jullie op jullie verjaardag??

05-03-2009, 15:33

nix... ik vier het niet !!!

05-03-2009, 15:33
ze gaan zich maar gedragen op mijn verjaardag anders nodig ik geen van allen uit.

05-03-2009, 15:35
k doen niks k vier geen verjaardagen

05-03-2009, 15:36

Ik nodig al mn zussen uit haha en het zijn er nog al wat...
nichten
mn echte vriendinnen
buurmeiden

en mn ouders schop ik de deur uit hahah...

Lekkere hapjes en drankjes die ik klaar maak.
Daarnaast verzin ik ook altijd een leuke spel... om de sfeer op te wekken.

Succes meid!

05-03-2009, 15:37

Citaat door hayatteke:
Hallo! Beste, mensen

Gwn thuis gezellig maken samen met vrienden? Maar stel je voor dat er ruzie binnen je vriendenkring is, dan kun je het toch niet maken om de ene wel en de andere niet uit te nodigen...

ik nodig AL mijn vrienden uit.. dus ook die ruzie met elkaar hebben.
Zeg het wel tegen ze en dan moeten ze het zelf maar uitvechten. Het is mijn verjaardag en ze komen voor mij dus dan moeten ze maar hun gevoelens over de ander opzij zetten.

Zo hoef ik zelf de keuze niet te maken

05-03-2009, 15:38
Uit eten en dan ergens wat drinken vervolgens meestal stappen met de meiden!

05-03-2009, 15:38

Citaat door hayatteke:
Hallo! Beste, mensen

Ik ben onlangs jarig geweest en heb morgen een feestje....heb ook het probleem dat niet alle meiden elkaar mogen. Maar tsja dat interesseert me niet het draait tenslotte om mij....en hmdl zijn ze wel zo volwassen genoeg om dat in te zien..

05-03-2009, 15:45

Citaat door bijdehandje:
Ik ben onlangs jarig geweest en heb morgen een feestje....heb ook het probleem dat niet alle meiden elkaar mogen. Maar tsja dat interesseert me niet het draait tenslotte om mij....en hmdl zijn ze wel zo volwassen genoeg om dat in te zien..

Leuk, ik ben zaterdag jarig en pfff de meiden waarmee ik omga kunnen elkaar bijna allemaal schieten dus dat zit er sowieso niet in, wat ik best jammer vind want normaal komen ze allemaal gezellig bij mij thuis en gwn leuk genieten, maar dit jaar is het anders en drm weet ik niet wat ik zal moeten doen... Ik denk gwn niets doen..

05-03-2009, 15:48
Dames, bedankt allé voor te reageren!