Bekijk volle/desktop versie : Antwoord op jou aanzoek...de adrealine door je lijf

05-03-2009, 15:08
[Hoe voelt het dan als de vrouw JA tegen je zegt?]

05-03-2009, 16:10

Citaat door Auron:
[Hoe voelt het dan als de vrouw JA tegen je zegt?]

Blijkbaar veel mannen die een nee hebben gehoord

05-03-2009, 16:15
wou ik net zeggen

Ik zou super nerveus zijn kijkt iedereen je aan wachtend op je antwoord

05-03-2009, 16:17
hij denkt dan zeker, eindelijk wat goeds in mn leve

05-03-2009, 16:24

Citaat door naoualb:
hij denkt dan zeker, eindelijk wat goeds in mn leve

Hij vond het spannend om in 1 ruimte te zitten met mijn vader Kreeg hartkloppingen en zo tja, wat wil je als je helemaal geintervieuwd wordt door je aanstaande schoonvader
En toen ik ja zei... xzuchtx was mijn mannetje superblij.. Hij heeft er nu nog over hoe dat ging

05-03-2009, 16:26
het moet zeker een hele speciale moment zijn..

maar vele speciale moment lijken zo gewoo, omdat je verstijfd bent van de zenuwen
pas later sta er bij stil

05-03-2009, 16:26

Citaat door Maryam232:
Hij vond het spannend om in 1 ruimte te zitten met mijn vader Kreeg hartkloppingen en zo tja, wat wil je als je helemaal geintervieuwd wordt door je aanstaande schoonvader
En toen ik ja zei... xzuchtx was mijn mannetje superblij.. Hij heeft er nu nog over hoe dat ging

hahaha zo leuk meskien je man hahaha normaal zijn ze egt stoer enzo maar dan durve ze egtt nix, maar was jij niet nerveus dan?

05-03-2009, 16:29

Citaat door naoualb:
hahaha zo leuk meskien je man hahaha normaal zijn ze egt stoer enzo maar dan durve ze egtt nix, maar was jij niet nerveus dan?

Supernerveus.. Ook om mijn schoonouders te zien...
Raar is dat he! Mijn mannetje wist dat ik ja zou zeggen, maar toch..
Nah ja.. was ook het moment dat mijn vader erachter kwam dat we al langer contact met elkaar hadden
Als ik er aan terugdenk dan krijg ik die gevoelens weer

05-03-2009, 16:31

Citaat door Maryam232:
Supernerveus.. Ook om mijn schoonouders te zien...
Raar is dat he! Mijn mannetje wist dat ik ja zou zeggen, maar toch..
Nah ja.. was ook het moment dat mijn vader erachter kwam dat we al langer contact met elkaar hadden
Als ik er aan terugdenk dan krijg ik die gevoelens weer

hahaha hoe lang gelede was het dan, vooral als je dan naar je vader moet kijken he je gaat dan egt denken wajow wat denkt hij, maar was hij nerveus vanwege de reactie van je ouders dan ofzo hahaha gekke man

05-03-2009, 16:36

Citaat door naoualb:
hahaha hoe lang gelede was het dan, vooral als je dan naar je vader moet kijken he je gaat dan egt denken wajow wat denkt hij, maar was hij nerveus vanwege de reactie van je ouders dan ofzo hahaha gekke man

Inderdaad... mijn vader heeft een neutrale gezichtsuitdrukking, dus kon niet zien hoe hij erover dacht...
Maar inderdaad om ja, ik wil met hem trouwen, tegen je ouders te zeggen.. is raar...
Ik had hem bang gemaakt dat mijn vader een strenge man was (is hij niet), maar vond wel grappig dat een stoere man idd erg zenuwachtig was...

05-03-2009, 16:37
Cool...!

05-03-2009, 16:38

Citaat door Maryam232:
Inderdaad... mijn vader heeft een neutrale gezichtsuitdrukking, dus kon niet zien hoe hij erover dacht...
Maar inderdaad om ja, ik wil met hem trouwen, tegen je ouders te zeggen.. is raar...
Ik had hem bang gemaakt dat mijn vader een strenge man was (is hij niet), maar vond wel grappig dat een stoere man idd erg zenuwachtig was...

hahahhaa goed zo is ook leuk dan weet je zie je hem eindelijk een keer nerveus, heb je dan geen broers ofzo hun reactie lijkt me ook egttttt enggggggg, het al tegen je ouders moeten zegge lijkt me frrakyyy

05-03-2009, 16:40

Citaat door naoualb:
hahahhaa goed zo is ook leuk dan weet je zie je hem eindelijk een keer nerveus, heb je dan geen broers ofzo hun reactie lijkt me ook egttttt enggggggg, het al tegen je ouders moeten zegge lijkt me frrakyyy

Heb een broer... zelfs mijn nichtje is niet bang voor hem (ondanks dat hij 1.90 lang is en zijn spierenmassa)
Ze hadden elkaar 1 keer gezien, voor het aanzoek, en ze werden al bijna dikke maatjes

05-03-2009, 16:46

Citaat door Maryam232:
Heb een broer... zelfs mijn nichtje is niet bang voor hem (ondanks dat hij 1.90 lang is en zijn spierenmassa)
Ze hadden elkaar 1 keer gezien, voor het aanzoek, en ze werden al bijna dikke maatjes

o ok misg wordt je nichtje wel je schoonzusje