Bekijk volle/desktop versie : *..Vraag aan de jongens..*

Pagina's : [1] 2 3 4

05-03-2009, 14:27
Als jullie een meisje leren kennen dat in het begin/eerste ontmoeting spontaan/grappig/gezellig is ( mohim gewoon zichzelf). Wat voor indruk geeft dat bij jullie?

Ik heb namelijk gemerkt dat als ik een jongen net leer kennen, dat hij mij de dan onderschat heeft. Men denkt vaak dat ik makkelijk ben totdat ze er achter komen dat ik helemaal niet zo ben. Die indruk hebben ze vaak van me omdat ik gewoon me gedraag zoals ik hierboven heb benoemd. Bedoel kan moeilijk me anders voor doen, kan ook wel heel verlegen doen heel stilletjes doen maar dan ben ik niet mezelf en dat vind k niet kunnen!

p.s. k had hier het gisteren met een mattie van me over en hij vertelde me dat jongens vaak denken dat je makkelijk bent als je spontaan/gezellig bent. Klopt het? Mohim hoor graag jullie mening hierover! en ja jullie krijgen puntjes

05-03-2009, 14:30

hey, je moet vooral je zelf zijn en het is jusit goed dat je spontaan en gezellig bent. En ja helaas onder veel marokkanen zien ze spontaniteit als hoerigheid wat helemaal niet klopt. Dat is mijn mening:P

05-03-2009, 14:34

Citaat door MrMarouane:
hey, je moet vooral je zelf zijn en het is jusit goed dat je spontaan en gezellig bent. En ja helaas onder veel marokkanen zien ze spontaniteit als hoerigheid wat helemaal niet klopt. Dat is mijn mening:P

Ja dat dacht ik dus ook, bedoel wat heb je er aan als iemand niet zich zelf is? Nee hoor ondanks alles blijf k gewoon mezelf maar vind het wel jammer dat vele jongens zo denken. Maar ag het zegt eigenlijk meer iets over die jongen, dat hij dus bepaalde vooroordelen heeft en zo'n persoon wil k niet eens leren kennen

Gelukkig zijn er ook jongens die er anders over denken

05-03-2009, 14:36
Ja , eigenlijk is het juist goed dat je spontaan bent , want zo merk je wel snel wie jou wil en wie sex wil....

05-03-2009, 14:38

Citaat door MrMarouane:
Ja , eigenlijk is het juist goed dat je spontaan bent , want zo merk je wel snel wie jou wil en wie sex wil....

Echt he nadat hij door had dat k anders was dan zoals hij had gedacht hoorde k opeens niks meer van hem. Toen ging er dus een belletje rinkelen, maar inderdaad je kunt het ook positief zien..tnx

05-03-2009, 14:40
no problem.
Maar ik vraag me nu af he.... ben jij 1 van die weinige marokkaanse meisjes die niet sletterig zijn
dan wil ik wel samen met jou lachen hoor

haha

05-03-2009, 14:43

Citaat door MrMarouane:
no problem.
Maar ik vraag me nu af he.... ben jij 1 van die weinige marokkaanse meisjes die niet sletterig zijn
dan wil ik wel samen met jou lachen hoor

haha

Nee er zijn wel goede Marokkaanse meisjes maar die zijn net zo onvindbaar als de serieuze jongens

Een vraag je ook aan jou, ben jij 1 van de vele Marokkaanse jongens die een vooroordeel heeft? Zo ja, kan k niet met je lachen

05-03-2009, 14:45
nee ben niet die jongen met vooroordelen. Ookal wordt het me lastig gemaakt de laatste tijd. Want veel marokkaanse meisjes kleden me uit met hun ogen. OF ik hoor ze over jongens praten continu. En als ik in de auto zit dan houd ik wel op... Maar ik ben een jongen van niveau en weet dat de slechte het meest opvallen. Dus ik weet dat er nog goede zijn...

05-03-2009, 14:49
vind je ?:P

05-03-2009, 14:50

Citaat door MrMarouane:
nee ben niet die jongen met vooroordelen. Ookal wordt het me lastig gemaakt de laatste tijd. Want veel marokkaanse meisjes kleden me uit met hun ogen. OF ik hoor ze over jongens praten continu. En als ik in de auto zit dan houd ik wel op... Maar ik ben een jongen van niveau en weet dat de slechte het meest opvallen. Dus ik weet dat er nog goede zijn...

Ok gelukkig maar want zou wel jammer zijn. Maar zoals ze zeggen: goede mannen zijn er voor goede vrouwen en slechte mannen zijn er voor slechte vrouwen. We moeten gewoon geduld hebben en niet opgeven ook al is dat soms lastig als je alleen de verkeerde tegen komt

Ja toch, het word steeds gekker met de marokkanen.

Citaat door MrMarouane:

Klopt, maar je kan het matigen. En eigenlijk moet je gewoon jezelf zijn. Als jij spontaan bent, dan ben je dat toch?

Wees alleen alert bij mannen..

05-03-2009, 14:51

geduld is een schone zaak en alles op zijn tijd

eerst maar die kutstudie afkrijgen haha dan pas verder kijken

05-03-2009, 14:53
haha ja wees alert met de mannen
ookal ben ik er ook 1

05-03-2009, 14:54

Citaat door Sexualist.:
Zolang jij eigenwaarde hebt kan er niks mis gaan met jou spontaliteit, toch?
Wees gewoon lekker jezelf,

Nee blijf zeker mezelf, dat zeker! Vind het alleen jammer dat sommige jongens dan gelijk een slechte indruk van je hebben, irriteer me er een beetje aan maar ja zoals ik net al zei dat zegt meer over hem en je weet waar je aan toe bent

Pagina's : [1] 2 3 4