Bekijk volle/desktop versie : Ongetrouwd blijven

Pagina's : [1] 2 3

05-03-2009, 14:03
kan ook jouw lmektab zijn?

Klopt dat?

05-03-2009, 14:05

wahahahaha

het kan inderdaad

05-03-2009, 14:06
ja klopt, maar dan moet je het gewoon accepteren neem ik aan.

05-03-2009, 14:06
ja
we weten eenmaal niet wat mekab inhoudt, ook al heb ik mijn toekomst nooit echt zo bekeken maar you never know

05-03-2009, 14:13

Citaat door FarahNaz:
ja klopt, maar dan moet je het gewoon accepteren neem ik aan.

Lijkt me wel onwaarschijnlijk...

05-03-2009, 14:17
Zou kunnen inderdaad, heb ook een familielid nog nooit getrouwd...

maar inshaallah als het mijn mektab is, toch eindigen met een man en kinderen inshaallah..maar dat hebben we niet in het hand.

Ghair inshaallah

05-03-2009, 14:20

Citaat door __Esmaatje__:
Zou kunnen inderdaad, heb ook een familielid nog nooit getrouwd...

maar inshaallah als het mijn mektab is, toch eindigen met een man en kinderen inshaallah..maar dat hebben we niet in het hand.

Ghair inshaallah

Wilde jouw familielid zelf niet trouwen of...?

05-03-2009, 14:20
Klopt. Alleen kan iedereen wel trouwen. Dan ligt het meer aan je kieskeurigheid. Trouwen is namelijk zo gedaan, ligt eraan met wie.

05-03-2009, 14:22

Citaat door lala_maghrebia:
Klopt. Alleen kan iedereen wel trouwen. Dan ligt het meer aan je kieskeurigheid. Trouwen is namelijk zo gedaan, ligt eraan met wie.

Dan is het dus toch geen mektab, maar meer uit vrije wil?

05-03-2009, 14:23
Volgens mij is dat ook mijn mekteb en zal ik me daar inderdaad ook bij moeten neerleggen Wel jammer, aangezien je met het huwelijk de helft van je geloof kunt volbrengen. Ach ja, you can't have it all..

05-03-2009, 14:24

Citaat door Nisrin2:
Wilde jouw familielid zelf niet trouwen of...?

Is in Marokko hoor, mensen vroegen niet om haar..

En de mensen gingen wel in de omgeving om haar vragen, maar maakte hun woord niet af..!! Subhanallah ging ze naar de refkih en wat blijkt shor bij haar, allah hifad..!! En nog wel van een familielid..Maarja alles is in de hand van allah, n allah damkran..Moge allah haar toch nog gelukkig maken met een man die zij verdient inshaallah...

05-03-2009, 14:26

Citaat door Nisrin2:
kan ook jouw lmektab zijn?

Klopt dat?

jezelf aanbieden bij de lidl kan altijd

05-03-2009, 14:27

Citaat door .Zuiver.:
Volgens mij is dat ook mijn mekteb en zal ik me daar inderdaad ook bij moeten neerleggen Wel jammer, aangezien je met het huwelijk de helft van je geloof kunt volbrengen. Ach ja, you can't have it all..

Waarom denk je dat het jouw mekteb is?

05-03-2009, 14:29

Citaat door Elhaj_Rwiena:
jezelf aanbieden bij de lidl kan altijd

Echt waar Rwiena, als ik je naam naast mijn topic zie staan, dan hou ik echt mijn hart vast.

05-03-2009, 14:31

Citaat door __Esmaatje__:
Is in Marokko hoor, mensen vroegen niet om haar..

En de mensen gingen wel in de omgeving om haar vragen, maar maakte hun woord niet af..!! Subhanallah ging ze naar de refkih en wat blijkt shor bij haar, allah hifad..!! En nog wel van een familielid..Maarja alles is in de hand van allah, n allah damkran..Moge allah haar toch nog gelukkig maken met een man die zij verdient inshaallah...

Inshallah, ik hoop het voor haar. Wel erg dat sommige familieleden mekaars geluk willen afnemen

Pagina's : [1] 2 3