Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse derde op verkiezingen Miss Spanje



Pagina's : [1] 2 3

30-03-2004, 19:58
Een Spaanse van Marokkaanse origine, Farah Ahmed Ali, 22 jaar is derde geworden op de verkiezingen voor Miss España. Deze werden door Telecinco georganiseerd. Farah woont in Melilla, maar is afkomstig uit Rif. Zelf studeert ze nu rechten.
Ze is ook de eerste met een islamitische achtergrond die meedeed aan de Spaanse Miss-verkiezingen en zal ook de eerste islamitische zijn die mee zal doen aan de Miss Europe verkiezingen. Miss Europe 2004 vinden plaats in september waar ze Spanje zal vertegenwoordigen.



(Bron: Aujourd'hui le Maroc)

30-03-2004, 20:33


Ze lijkt niet echt op een Marokkaanse maar wel een mooie meis is het

30-03-2004, 21:10
Zo wat een beauty.

30-03-2004, 21:33

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Moge Allah haar leiden, en niet doen afdwalen zoals de kafirs die hun lichaam tentoon stellen voor een geldsom
Bedankt voor de rectificatie


Een dame die in lingerie haar wellicht lekkere body , gaat showen en Islamitisch

Dat kan niet goed gaan

30-03-2004, 22:19



Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Er is een verschil tussen moslim beweren te zijn en zondigen, of moslims beweren te zijn en één van de zonden begaan, waardoor je als een kafir wordt beschouwd. Of om Marokkaan te zijn en geen moslim zoals jij.

Ik heb niet genoeg informatie over dat meisje, dus ga ik ervan uit dat ze nog moslima is.
Mocht je nog verlegen zitten om informatie,

ik heb nog wel een "gabbertje" die je misschien kan helpen




Ik zelf ga ervan uit dat ze het zelf leuk vond om te doen, moslima of niet.

De vraag inzake de dosis "zondigheid" die deze mooie dame eventueel in zich zou herbergen,

is niet JOUW probleem

Daarvoor is degene die jij 5 keer per dag prijst, de aangewezene voor.


30-03-2004, 22:23
Zwaar leven als Moslim zijnde, tijdens leven het oordeel van een mede moslim, en na het leven Allah. Soort van kersje op de taart.

30-03-2004, 22:30

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Dat is inderdaad mijn probleem niet, daarom dat ik zei Moge Allah haar leiden. deliana ik dacht niet dat ik oordeelde of heb je stront in je ogen zionist?
Moge Allah haar leiden. Inshallah.

Geldt ook voor jou

Moge Allah jou een gelukzalig leven gunnen.




Deliana,

Vooral doorgaan

30-03-2004, 22:38

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
deliana ik dacht niet dat ik oordeelde of heb je stront in je ogen zionist?
Nee ik heb geen stront in mijn ogen. Maar ik snap niet waar iedereen zich mee bemoeit. Als je moslim bent, ben je dat voor jezelf, niet voor je buurman. Dus wat een ander wel of niet met zijn geloof doet, moet toch helemaal niet belangrijk voor je zijn.

Je begint een beetje op een Nederlander te lijken, gluren naar de nieuwe auto van de buurman, en tegen je vrouw fluisteren "waar doet ie het van".

Is het trouwens "moslim verantwoordt" om iemand die je niet kent zo aan te spreken? Stront, Zionist.......

30-03-2004, 22:42
http://www.telecinco.es/dn_2178.htm;

Ook heeft Allah deze Melillense schoonheid gezegend met een gezonde dosis verstand en.....ideale maten (88/60/90 - 1.77m - 22 jaar)

Check de video Miss MELILLA

MELILLENSE

30-03-2004, 22:54

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Leer dan lezen a imbeciel wijf, ik moeide me nergens mee, ik zei Moge Allah haar leiden dat is al.

Trouwens als je wat meer je ogen open zou doen en je bek wat minder openen, dan zou je misschien hebben gelezen dat de moslims elkaar tot het goede moeten aansporen.

zoals dhc zegt "hou je ogen open en je benen dicht"

In jouw geval is dat mond, of hetgeen je typt dan.
Zal ik jou dan eens tot iets goeds aansporen? Zeg nooit dingen tegen een vrouw, die je ook niet tegen je moeder zou zeggen.

Een Moslim die zulke taal uitslaat is voor mij een flut Moslim.

30-03-2004, 22:55
Standaard Marokkaanse - 13 in een 12: moet dit positief of negatief geïnterpreteerd worden?

Je weet toch dat geen enkele vrouw als standaard wilt bestempeld worden: kan ook niet, immers Allah heeft van iedere mens een uniek individu gemaakt.

MELILLENSE

30-03-2004, 23:05

Citaat:
Origineel gepost door Wolverine
Standaard Marokkaanse, niet echt speciaal hoor. In Marokko is dat 13 in een dozijn.
Nu snap ik waarom zovelen hun bruid uit Marokko halen

30-03-2004, 23:14


ze is echt niet mooi ofzo!

30-03-2004, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door happy1
ze is echt niet mooi ofzo!
Nee jij trekt volle zalen , ik vind het een lekker wijf :verliefd:

31-03-2004, 06:56
She pretty

Pagina's : [1] 2 3