Bekijk volle/desktop versie : Buggy met slaapstand



Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 10:29
Ik wil graag een buggy kopen die in slaapstand kan, om hem mee te nemen op vakantie. Vind het zonde om mijn huidige kinderwagen mee te nemen, daar gooien ze alleen mee. Een lichte buggy hoef je ook niet in te checken. Die kun je houden totdat je het vliegtuig in stapt.

Iemand tips/ervaringen met zo een buggy?

05-03-2009, 13:37


Gewoon bij de VD of iets.. van die goedkope buggys... kunnen meestal allemaal op slaapstand gezet worden.

05-03-2009, 14:02

Citaat door Doenn:
Gewoon bij de VD of iets.. van die goedkope buggys... kunnen meestal allemaal op slaapstand gezet worden.


Nee, juist niet. De meeste kunnen niet in slaapstand. Er is zo een quinny en die is heel licht, maar die heeft geen slaapstand. Ik moet echt een lichte hebben en die moet in slaapstand kunnen. Ik heb inmiddels op internet al een paar gezien.

Thanks

05-03-2009, 14:07
heb ook een uit v en d gehaald voor 59 euro, ging ook mee naar marokko, is een goede wagen en hij kan ook in slaapstand effe foto zoeken

05-03-2009, 14:09


precies deze..

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=5423&groep_id=66&merk=59 0&m=590

05-03-2009, 14:10
oja meid, by the way over dat kinderwagen in de vliegtuig..ik was in dec. naar marokko gegaan, ik verbaasde me dat er gewoon een quinny buzz meeging tot de vliegtuig..ik dacht dat het niet mocht..

05-03-2009, 14:11
Ommo_amin: Bedankt. Hoe vond je hem?

Doen, thanks je had toch gelijk Ik was laatst ergens maar er was er geen een die in slaapstand kon. Volgens mij was het babymax ofzo.

05-03-2009, 14:15
Salaam meid, Hoe gaat het met de kleine?

Succes

05-03-2009, 14:18

Citaat door kenza_xx:
Salaam meid, Hoe gaat het met de kleine?

Ik had ook een buggy gekocht van Prenatal en ik heb hem nog steeds.
En ook ligstand!

Succes


Met de kleine gaat het super. En met jouw prinsesjes?


Gewoon prenetal merk? Of een ander merk?

05-03-2009, 14:30

Citaat door Ghatar_tangawia:
Met de kleine gaat het super. En met jouw prinsesjes?


Gewoon prenetal merk? Of een ander merk?

Gaat goed alhamdoelilah De kleine rolt al

Ik had prenatal merk, en ik heb het nog steeds, dit jaar ga ik het weer gebruiken inshaAllah!

05-03-2009, 14:38

Citaat door kenza_xx:
Gaat goed alhamdoelilah De kleine rolt al

Ik had prenatal merk, en ik heb het nog steeds, dit jaar ga ik het weer gebruiken inshaAllah!


Wat goed dat ze rolt! Leuk is dat he? Kraaien ze van plezier. Mijne kruipt en staat alleen bij de salontafel. Hij kan met moeite twee stapjes zetten als ik iets leuks aan de andere kant van de tafle leg. Maar durf het nog niet aan hem alleen te laten staan en weg te lopen. Blijf wel achter hem staan voor het geval dat.. O ja.. hij kan ook zitten natuurlijk, maar dat wil hij niet. Hij wil staan. Erg eigenwijs..

Ja ik zoek een goede buggy voor meerdere vakanties.

05-03-2009, 15:14
ik had eentje van babydump en die had 5 standen voor 79 euro. ik was er zeer tevreden over.

26-06-2009, 10:24



Citaat door Atlas_Gebergte:
ik had eentje van babydump en die had 5 standen voor 79 euro. ik was er zeer tevreden over.



Kan je laten zien welke je bedoelt?

26-06-2009, 13:10
Ik heb er laatst 1tje bij de hema gekocht..
Met slaapstand. En maar voor 45euro, ideaal voor vakantie!

26-06-2009, 13:22

Citaat door Dounyaaa:
Ik heb er laatst 1tje bij de hema gekocht..
Met slaapstand. En maar voor 45euro, ideaal voor vakantie!




die heb ik ook gehaald ideaal en heel simpel

Pagina's : [1] 2