Bekijk volle/desktop versie : Dit moet er echt even uit..



Pagina's : [1] 2

05-03-2009, 02:32
Mijn man ligt nu naast mij te slapen.. Als ik naar hem kijk, hem tegen mij aanvoel of naar hem luister voel ik me zó ontzettend onbeschrijvelijk gelukkig! Soms denk ik bij mezelf.. En ja dit is echt serieus. Waarom als dat gestress voor de bruiloft.. Nu denk ik écht al had ik zeoujia gedaan, mijn kleding in een vuileniszak gestopt en bij hem ingetrokken dan was ik ook zo gelukkig! Dus dames het gaat er uiteindelijk om dat je bij jou geliefde zult zijn en dat jullie héél gelukkig worden samen. Niet te veel stressen voor de bruiloft.. Enuuh van stress krijg je ook nog eens puisten ik hoop dat alle bruidjes zo super gelukkig worden als ik... Dat dus

05-03-2009, 08:02


ze is wel getrouwd..

10 januari is ze getrouwd..

05-03-2009, 08:04

Citaat door zinia_nadoria:
ze is wel getrouwd..

10 januari is ze getrouwd..



Ow oké.. Sorry verkeerd begrepen

05-03-2009, 08:15




Moge Allah swt jullie liefde voor altijd doen bloeien en jullie nog meer geluk, gezondheid en al imaane schenken Insha Allah..

05-03-2009, 10:37


ja mooi....zo hoort het ook!

Veel geluk samen voor altijd

06-03-2009, 00:41
Dank jullie wel dames

06-03-2009, 00:47

Citaat door just^me:
Mijn man ligt nu naast mij te slapen.. Als ik naar hem kijk, hem tegen mij aanvoel of naar hem luister voel ik me zó ontzettend onbeschrijvelijk gelukkig! Soms denk ik bij mezelf.. En ja dit is echt serieus. Waarom als dat gestress voor de bruiloft.. Nu denk ik écht al had ik zeoujia gedaan, mijn kleding in een vuileniszak gestopt en bij hem ingetrokken dan was ik ook zo gelukkig! Dus dames het gaat er uiteindelijk om dat je bij jou geliefde zult zijn en dat jullie héél gelukkig worden samen. Niet te veel stressen voor de bruiloft.. Enuuh van stress krijg je ook nog eens puisten ik hoop dat alle bruidjes zo super gelukkig worden als ik... Dat dus



Allah y kamal 3likoum bel gayr en Moge Allah jullie geluk verdubbelen, Insha'Allah...

06-03-2009, 08:44

Citaat door just^me:
Mijn man ligt nu naast mij te slapen.. Als ik naar hem kijk, hem tegen mij aanvoel of naar hem luister voel ik me zó ontzettend onbeschrijvelijk gelukkig! Soms denk ik bij mezelf.. En ja dit is echt serieus. Waarom als dat gestress voor de bruiloft.. Nu denk ik écht al had ik zeoujia gedaan, mijn kleding in een vuileniszak gestopt en bij hem ingetrokken dan was ik ook zo gelukkig! Dus dames het gaat er uiteindelijk om dat je bij jou geliefde zult zijn en dat jullie héél gelukkig worden samen. Niet te veel stressen voor de bruiloft.. Enuuh van stress krijg je ook nog eens puisten ik hoop dat alle bruidjes zo super gelukkig worden als ik... Dat dus



duuuuuh wat is er nou niet leuk om naast je man te liggen en naast hem wakker te worden

06-03-2009, 08:51
Prachtig om te horen! Allah ikemmelkoum bighir en moge jullie altijd zo gelukkig zijn als dat jullie nu zijn..

Ps mn moeder zou me hoeken als ik nu al bij hem sliep

06-03-2009, 10:33
Even voor de duidelijkheid.. Ik ben al getrouwd! Heb bruiloft en alles gehad
mijn moeder zou me vermoorden als ik voor de bruiloft bij hem sliep en zou het zowiezo zelf niet hebben gewild

06-03-2009, 10:39

Citaat door just^me:
Even voor de duidelijkheid.. Ik ben al getrouwd! Heb bruiloft en alles gehad
mijn moeder zou me vermoorden als ik voor de bruiloft bij hem sliep en zou het zowiezo zelf niet hebben gewild



Oh zo! Dacht je hebt zjouwzjia gedaan en alles en nu wacht op de bruiloft. Ken trouwens wel meiden die na hun zjouwzjia al op vakantie mochten bv met hun man. Nou daar hoef ik echt niet thuis mee aan te komen

06-03-2009, 10:47

Citaat door Znasnia:
Oh zo! Dacht je hebt zjouwzjia gedaan en alles en nu wacht op de bruiloft. Ken trouwens wel meiden die na hun zjouwzjia al op vakantie mochten bv met hun man. Nou daar hoef ik echt niet thuis mee aan te komen



Ja kan toch
als je officieel getrouwd bent voor de Islam...
dus ja mij boeit andere mensen mij niet
als ik tot laat met hem ben ofzo

06-03-2009, 10:47


Haha nee joh.. Ik hoef daar ook niet mee aan te komen..

06-03-2009, 10:48

Citaat door farah20:
Ja kan toch
als je officieel getrouwd bent voor de Islam...
dus ja mij boeit andere mensen mij niet
als ik tot laat met hem ben ofzo


Andere mensen? Ik heb het nu over de ouders he.

Dat hoef ik gewoon niet te proberen en uit respect voor hen doe ik dat ook niet..

06-03-2009, 11:02

Citaat door just^me:
Mijn man ligt nu naast mij te slapen.. Als ik naar hem kijk, hem tegen mij aanvoel of naar hem luister voel ik me zó ontzettend onbeschrijvelijk gelukkig! Soms denk ik bij mezelf.. En ja dit is echt serieus. Waarom als dat gestress voor de bruiloft.. Nu denk ik écht al had ik zeoujia gedaan, mijn kleding in een vuileniszak gestopt en bij hem ingetrokken dan was ik ook zo gelukkig! Dus dames het gaat er uiteindelijk om dat je bij jou geliefde zult zijn en dat jullie héél gelukkig worden samen. Niet te veel stressen voor de bruiloft.. Enuuh van stress krijg je ook nog eens puisten ik hoop dat alle bruidjes zo super gelukkig worden als ik... Dat dus


Allah ie zidliekoem fel ghir.

Ik geniet nu volop van de periode dat we verloofd zijn. Ik maak mij helemaal niet druk om de bruiloft, ik trouw in marokko en dan moet het haast gewoon goed komen. En dan nog, ik ga trouwen met mijn ventje, ookal zou het hele feest een blooper zijn. I will be happy!!

Pagina's : [1] 2