Bekijk volle/desktop versie : De persoon die zich houdt aan de wetten van Allah wordt door vele vrouwen van

05-03-2009, 00:34
De persoon die zich houdt aan de wetten van Allah wordt door vele vrouwen van tegenwoordig als bekrompen en onwetend gezien.

Terwijl die vrouwen juist onwetend en hun begeertes volgen.

Een man die zijn vrouw verbiedt te werken waar mannen werken wordt als bekrompen gezien. Het is islamitisch niet toegestaan om ergens te werken waar de man aanwezig is en waar je mee in contact staat. Dus ook geen manager die je maar 1 keer per maand.

Vele vrouwen epileren hunk wenkbrauwen en vele mannen keuren dat niet goed en verbieden de vrouw dat. De vrouw die haar wenkbrauwen epileert wordt door Allah vervloekt.

Dit zijn maar 2 voorbeeld en zo zijn er veel en veel meer op te noemen.

Dit wilde ik alleen even zeggen, peace

05-03-2009, 00:42

Ik bedoel maar!

En dan roepen ze gauw dat ze niet met zo iemand kunnen trouwen, mocht je willen! Als je met zo iemand kan trouwen, grijp je kans want diegene zal je ogen pas openen en de weg naar het paradijs makkelijker maken. Als zo'n persoon je uberhaupt wil huwelijken, de goede voor de goede en de slechte voor de .....

Alles wat met de islam te maken heeft, is bekrompen. Weet je wat echt bekrompen is, dat je zo denkt! En nog onwetend ook!

05-03-2009, 00:45
Niks aan toe te voegen...

De goede voor de goede inshaallah....

05-03-2009, 00:55
helemaal mee eens! moge Allah myn pad kruisen met zo'n man! amien!

05-03-2009, 01:00

Citaat door karima_20:
helemaal mee eens! moge Allah myn pad kruisen met zo'n man! amien!

Inshaallah lieverd....

05-03-2009, 01:11
inchaAllah! thx lieverdje!

05-03-2009, 01:45
klopt

maar ik zou me verstikt voelen