Bekijk volle/desktop versie : Afknappersss..!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14

07-03-2009, 00:06

Citaat door krullenbolll:



hahaha.


Jongens die hun te strakke broek te ver naar boven trekken dat je hun platte kont ziet.


hahahaha IEUWWW..

En dan nog een shirt in hun broek doen..Jakkessss

07-03-2009, 00:07


- te dun of te dik
- te veel slijmen
- illegale taal
- foute kleding
- foute schoenen zoals grote lelijke sportschoenen (BAH)
- saaie man

07-03-2009, 00:08

Citaat door krullenbolll:



hahaha.


Jongens die hun te strakke broek te ver naar boven trekken dat je hun platte kont ziet.


Dat zijn gewoon homo's

07-03-2009, 00:11
Zweethanden.

zowel voor meisjes als jongens.

Sommige kunnen er niks aan doen, maar toch is wel beetje vervelend zeg maar

okee genoeg.

07-03-2009, 00:12



Citaat door mr.niceguy:
Nee hoor doe ik echt hoor.
Ik train ook altijd in mijn hemd.
Dan kan je goed je spieren zien motiveert erg dan in een t-shirt dat irriteert aan je armen als je schouder oefeningen doet. Alleen trekt wel veel aandacht van meisjes. maar ja kijken mag, maar aanraken niet.


hahahaha Oke dan..

Nou dan weten we dat ook weer

07-03-2009, 00:13

Citaat door Godmother_68:


Yeah!





07-03-2009, 00:14

Citaat door mr.niceguy:
- Slecht verzorgd
- Uitslag op haar huid
- Vies gebid
- Te dik
- Niet modieus
- Geen stijl haar
- Te veel make up
- Zwarte nagellak
- Sneakers of als een meisje te grote voeten heeft dan moet ze geen
gympen aan trekken.
- Wanneer ze te veel vriendjes heeft gehad
- Wanneer ze in een korte tijd seks wilt
- Ze moet intelligent zijn
- drugs, alcohol en tabak
- Wanneer een meisje niet te vertrouwen is
- Lelijke accent en een arme vocabulaire heeft
- Werkloos
- Vriendloos en ze valt je de hele dag lastig. Dus ze wilt dat je geen
tijd meer voor jezelf mag
- Wanneer ze met een bekende heeft gehad
- Te veel buiten hangt of uitgaat.
- Ze moet sociaal zijn en lief zowel tegen mij als andere.
- Wanneer ze meerdere nummers heeft en msn's


ik had ook een enorme lijst....afknappers wat mannen betreft....

We hebben 1 ding gemeen.....de lijst word steeds langer!

07-03-2009, 00:18
ik vind dat het tijd is om weer verder te gaan!

xjongens die met een rugzak lopen...en dan op de strakste stand dat je het haast geen rugzak maar nekzak moet noemen.
xjongens die gaan tanken en altijd een rond bedrag willen tanken...mag geen 15.02 euro zijn bv maar moet 15 euro zijn....in dit geval word het naar beneden afgerond....oeff wat een geluk
xmannen die hun haren stijlen met marokkaanse stifff niveau 4 extra strong!
xmannen die na de behandeling van stiff er met een stijltang overheen gaan
xmannen die riemen dragen waar heel groot DOLCE GABBANA op staat, en dan doen ze bij de benaming dolce gabbana het t-shirtje in de broek zodat je het wel nog kunt lezen...
xmannen met spitse schoenen
xmannen die als het licht is slapen en als het donker is leven

07-03-2009, 00:20

Citaat door Heartless01:
hahahaha Oke dan..

Nou dan weten we dat ook weer





Citaat door zamoma:
ik had ook een enorme lijst....afknappers wat mannen betreft....

We hebben 1 ding gemeen.....de lijst word steeds langer!


Is toch juist goed. Dan weet je in ieder geval wat voor partner je later wilt hebben, want ik zelf wil maar één keer trouwen.

07-03-2009, 00:22

Citaat door zamoma:
ik vind dat het tijd is om weer verder te gaan!

xjongens die met een rugzak lopen...en dan op de strakste stand dat je het haast geen rugzak maar nekzak moet noemen.
xjongens die gaan tanken en altijd een rond bedrag willen tanken...mag geen 15.02 euro zijn bv maar moet 15 euro zijn....in dit geval word het naar beneden afgerond....oeff wat een geluk
xmannen die hun haren stijlen met marokkaanse stifff niveau 4 extra strong!
xmannen die na de behandeling van stiff er met een stijltang overheen gaan
xmannen die riemen dragen waar heel groot DOLCE GABBANA op staat, en dan doen ze bij de benaming dolce gabbana het t-shirtje in de broek zodat je het wel nog kunt lezen...
xmannen met spitse schoenen
xmannen die als het licht is slapen en als het donker is leven



Hahahahahah Zamoma is back..!!!

07-03-2009, 00:24

Citaat door Heartless01:
Hahahahahah Zamoma is back..!!!


ja, en heartless wat vind je van mijn afknappers tot nu toe?
Overdrijf ik of heb ik wel gelijk? Ik ga straks weer verder met de rest ok?

07-03-2009, 00:28

Citaat door zamoma:
ja, en heartless wat vind je van mijn afknappers tot nu toe?
Overdrijf ik of heb ik wel gelijk? Ik ga straks weer verder met de rest ok?



Nou, ik kan me er in ieder geval helemaal in vinden.. Ik ben ook heel veeleisend..

So you're right girl..!!

07-03-2009, 00:32


2 jaar geleden had mijn beste vriendin contact met een jongen die ze heel erg leuk vond. Nou uiteindelijk spraken ze dus samen af maar me vriendin wilde me koste wat kost meenemen omdat ze beste zenuwachtig was. Eindstand ik ging mee....en ze had het zo geregeld dat ik geen 3e wiel zou zijn, dus vroeg ze aan haar leuke vriendje of hij een leuke jongen wilde meebrengen.

Eigelijk hou ik niet zo van afspraken met jongens die ik nooit gezien heb maar goed, ik deed het voor haar.

Plaats van bestemming aangekomen, stapte haar vriendje uit, en daarna die andere die voor mij was gekomen. Mijn adem stokte in mijn keel. Ik dacht oh neeeeeeeee he. Moet ik hier de komende paar uren gezellig mee gaan doen? Hij leek twee druppels water op Jamay, je weet wel die winnaar van idols......
Ik d8 nou, zamoma, lekker volhouden doe het voor je vriendin. Totdat hij begon te praten. Het leek wel alsof iemand in zijn mond gescheten had. Hij stonk zo enorm uit zijn mond. En het ergste van alles hij toonde enorm veel interesse terwijl ik hem ontweek.

opeens ging hij heel raar dansen en gekke bewegingen doen om indruk te maken. Ik had het: niet meer, maar ik probeerde alles te slikken om de date van mijn vriendin niet te verpesten.......

Nu komt de topper van de avond. We gingen naar huis, belt mijnvriendin haar date op om te vragen wat ie van de avond vond.....Zegt die date: Ik vond het super gezellig maar mijn vriend voelde zich niet op z'n gemak omdat je vriendin heeeeeel erg geintresseerd in hem was. Hij wist niet hoe hij het moet doen, maar ik moest doorgeven dat hij al een vriendin had.

Ik dacht bij mezelf,,,,,,gooi me aub voor een trein of doe iets want die lelijkerd draait de rollen werkelijk om!

07-03-2009, 00:36
HUAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA...


Hoe heb je dat vol kunnen houden

07-03-2009, 00:37

Citaat door zamoma:
2 jaar geleden had mijn beste vriendin contact met een jongen die ze heel erg leuk vond. Nou uiteindelijk spraken ze dus samen af maar me vriendin wilde me koste wat kost meenemen omdat ze beste zenuwachtig was. Eindstand ik ging mee....en ze had het zo geregeld dat ik geen 3e wiel zou zijn, dus vroeg ze aan haar leuke vriendje of hij een leuke jongen wilde meebrengen.

Eigelijk hou ik niet zo van afspraken met jongens die ik nooit gezien heb maar goed, ik deed het voor haar.

Plaats van bestemming aangekomen, stapte haar vriendje uit, en daarna die andere die voor mij was gekomen. Mijn adem stokte in mijn keel. Ik dacht oh neeeeeeeee he. Moet ik hier de komende paar uren gezellig mee gaan doen? Hij leek twee druppels water op Jamay, je weet wel die winnaar van idols......
Ik d8 nou, zamoma, lekker volhouden doe het voor je vriendin. Totdat hij begon te praten. Het leek wel alsof iemand in zijn mond gescheten had. Hij stonk zo enorm uit zijn mond. En het ergste van alles hij toonde enorm veel interesse terwijl ik hem ontweek.

opeens ging hij heel raar dansen en gekke bewegingen doen om indruk te maken. Ik had het: niet meer, maar ik probeerde alles te slikken om de date van mijn vriendin niet te verpesten.......

Nu komt de topper van de avond. We gingen naar huis, belt mijnvriendin haar date op om te vragen wat ie van de avond vond.....Zegt die date: Ik vond het super gezellig maar mijn vriend voelde zich niet op z'n gemak omdat je vriendin heeeeeel erg geintresseerd in hem was. Hij wist niet hoe hij het moet doen, maar ik moest doorgeven dat hij al een vriendin had.

Ik dacht bij mezelf,,,,,,gooi me aub voor een trein of doe iets want die lelijkerd draait de rollen werkelijk om!


zeker een koerd ofzo

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14