Bekijk volle/desktop versie : Mocht ik ooit bewusteloos op de grond liggen en

04-03-2009, 23:36
er komt één van jullie dames langs wandelen, please, don't get all damsel in distress mode, maar haal een Cafiër ( een frequente cafebezoeker ) met een leren jas, die kraakt als een deur uit 1789, met een Goed getrimde snor en een zware ne3ne3geur, om vervolgens Goed tegen mij te zeggen, waarna ik bij volle bewustzijn zal zijn.

Klasse.

04-03-2009, 23:39

Ik moest twee keer lezen, voor ik doorhad waar je 't over had

04-03-2009, 23:40

Citaat door C.TheThurd:
er komt één van jullie dames langs wandelen, please, don't get all damsel in distress mode, maar haal een Cafiër ( een frequente cafebezoeker ) met een leren jas, die kraakt als een deur uit 1789, met een Goed getrimde snor en een zware ne3ne3geur, om vervolgens Goed tegen mij te zeggen, waarna ik bij volle bewustzijn zal zijn.

Klasse.

Wacht ik ga over een kwartiertje lachen!

04-03-2009, 23:40

Citaat door Melleke:
Ik moest twee keer lezen, voor ik doorhad waar je 't over had

ik zit er ook al naar te kijken en kan me niet zo goed meer herinneren dat ik het heb getypt

04-03-2009, 23:41

Citaat door Faat__:
Wacht ik ga over een kwartiertje lachen!

filosofie hoort ook niet grappig te zijn kleine meid

04-03-2009, 23:44

Citaat door C.TheThurd:
filosofie hoort ook niet grappig te zijn kleine meid

Ga jij nou maar verder met filosoferen grote jongen...

04-03-2009, 23:49

Citaat door C.TheThurd:
ik zit er ook al naar te kijken en kan me niet zo goed meer herinneren dat ik het heb getypt

Zeg eens eerlijk, betrap je, jezelf er wel eens op dat je uitdrukkingen gebruikt die Dean ook gebruikt

04-03-2009, 23:52

Citaat door Melleke:
Zeg eens eerlijk, betrap je, jezelf er wel eens op dat je uitdrukkingen gebruikt die Dean ook gebruikt

my rolemodel sister, tuurlijk

04-03-2009, 23:52
btw melleke, zijn naam Dean = Dien, hij zou zo maar een moslim kunnen zijn, stiekem

04-03-2009, 23:58

Citaat door C.TheThurd:
my rolemodel sister, tuurlijk

Ik zeg de laatste tijd redelijk vaak: 'I'm awesome'

Ben ik ook, maar dat terzijde

Citaat door C.TheThurd:
btw melleke, zijn naam Dean = Dien, hij zou zo maar een moslim kunnen zijn, stiekem

I know! Freaking hell, ik had gewoon echt dezelfde gedachte