Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen...



Pagina's : [1] 2

04-03-2009, 23:04
Als je echt loopt te stuiterballen ik heb plots echt weer een ernstige adhd aanval, teveel suiker gegeten. Me moeder is nu boos en zegt dat ik een blokje om moet gaan rennen. Ben net boven op haar gaan springen en nu wil ik dansen en ik ben zwaar hyper en ik heb heel hard muziek opgezet en nu is me pa ook boos naar beneden gekomen hihi en ik heb zon raar gevoel in mijn buik en ik heb het zooooo warm hihihih en ik voel me happy en gek en nu luister ik naar beyonce Haloooooo hmmmmmmmmmmmmm lalalallaalalalalaa ik ben echt te druk nu en eigenlijk moet ik zo slapen morgen vroeg op oh my god gaat niret goed komen
]\hkjnvretgkjtiljhgtreyuikjryt;p,kjmnb xcsdr4y6mn b

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

04-03-2009, 23:05


mensen geef me eens wat aandacht, i need it

04-03-2009, 23:05

Citaat door Gypsymeid:
Als je echt loopt te stuiterballen ik heb plots echt weer een ernstige adhd aanval, teveel suiker gegeten. Me moeder is nu boos en zegt dat ik een blokje om moet gaan rennen. Ben net boven op haar gaan springen en nu wil ik dansen en ik ben zwaar hyper en ik heb heel hard muziek opgezet en nu is me pa ook boos naar beneden gekomen hihi en ik heb zon raar gevoel in mijn buik en ik heb het zooooo warm hihihih en ik voel me happy en gek en nu luister ik naar beyonce Haloooooo hmmmmmmmmmmmmm lalalallaalalalalaa ik ben echt te druk nu en eigenlijk moet ik zo slapen morgen vroeg op oh my god gaat niret goed komen
]\hkjnvretgkjtiljhgtreyuikjryt;p,kjmnb xcsdr4y6mn b

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah






Gefeliciteerd , je hebt een griepje te pakken

04-03-2009, 23:07

Citaat door Khataarlijk:


Gefeliciteerd , je hebt een griepje te pakken


Shut up, lang geleden dat ik dit gevoel heb gehad... Normaal was dit een moment om mijn spullen te pakken en te vertrekken voor een onbepaalde tijd. Misschien is het een hint van bovenaf

04-03-2009, 23:10



Citaat door Gypsymeid:
Shut up, lang geleden dat ik dit gevoel heb gehad... Normaal was dit een moment om mijn spullen te pakken en te vertrekken voor een onbepaalde tijd. Misschien is het een hint van bovenaf



voelt je neus koud of warm aan ?

04-03-2009, 23:11
jooooow

04-03-2009, 23:13
Mamaaaaaaa kom we gaan wat doen

04-03-2009, 23:16
k moet pitte a chikaa.. morge weer half 7 op!

04-03-2009, 23:17
Saaie, gewoon doorgaan. Heb ik vroeger vaak genoeg gedaan. I miss those days

04-03-2009, 23:20
Gewoon laten gaan.
Zulke momenten zijn heerlijk!.

Mijn advies:

Neem een redbull langzaam opdrinken.

04-03-2009, 23:22

Citaat door dangerousgirl2:
Gewoon laten gaan.
Zulke momenten zijn heerlijk!.

Mijn advies:

Neem een redbull langzaam opdrinken.


Nee gek dan wordt ik helemaaaaaal hyper, moet juist zo in bed liggen maar volgens mij lig ik zo in bed nog half te shaken

04-03-2009, 23:23

Citaat door Gypsymeid:
Nee gek dan wordt ik helemaaaaaal hyper, moet juist zo in bed liggen maar volgens mij lig ik zo in bed nog half te shaken



Was ook niet serieus bedoeld

Ga slapen jij!.

04-03-2009, 23:23



Citaat door Gypsymeid:
Saaie, gewoon doorgaan. Heb ik vroeger vaak genoeg gedaan. I miss those days



wajoow dan zie ik er kapot eng uit!

maaaruuhh plaats eens je benen

04-03-2009, 23:26
Hahaha morgen zit nu op pc heb geen cam

04-03-2009, 23:28
oohw jammer, morge s ok. pm me dan ja

Pagina's : [1] 2