Bekijk volle/desktop versie : 'Zoenende koppel voor je neus'

Pagina's : [1] 2 3 4

04-03-2009, 21:14
Wie maakt dat wel eens mee dat je in de tram zit en het stikt van de drukte. Er komt een koppel instappen en ze staan voor je neus te bekken. Je kan moeilijk omdraaien, en er wat van zeggen al helemaal niet.

04-03-2009, 21:15

vreselijk

04-03-2009, 21:18
Ik liep samen met mijn ma naar de bushalte. Totdat we daar een Nederlandse stel tegen kwamen. 'Ye3oeq, min'tre7sien ayawya' was mijn ma's reactie.

Hoezo kun je er niks van zeggen?

Als ze elkaar gewoon een zoen geven, prima, maar als de kwijl ervan af loopt, ga dan lekker een hotelkamer zoeken. Bah

Ja echt walgelijk! Ik stond een keer in de rij voor de parkeerautomaat, en er stond een marokkaanse stel notabene mekaar de hersens uit te zuigen!!! Ik ging zwaar over mijn nek

04-03-2009, 21:19
Zo vaak...

ik hoef niet mee te genieten hoor....

04-03-2009, 21:20

Citaat door 3ir__ana:
Hoezo kun je er niks van zeggen?

Als ze elkaar gewoon een zoen geven, prima, maar als de kwijl ervan af loopt, ga dan lekker een hotelkamer zoeken. Bah

Ik zou het niet gauw durven. En al helemaal niet als de tram bomvol zit met mensen.

04-03-2009, 21:21

Citaat door Cleopathra:
Ik zou het niet gauw durven. En al helemaal niet als de tram bomvol zit met mensen.

Heb schijt, als ik me eraan stoor dan zeg ik er wat van. En het liefst zo hard mogelijk dat de hele tram mee geniet.

04-03-2009, 21:22

Citaat door Look_to_my_eyes:
Ja echt walgelijk! Ik stond een keer in de rij voor de parkeerautomaat, en er stond een marokkaanse stel notabene mekaar de hersens uit te zuigen!!! Ik ging zwaar over mijn nek

Bij Marokkaanse stellen is het vaak troetelwoordjes. Had het nog zondag meegemaakt bij een supermarkt. 'Ja liefje, haha. Oke, schat.' Hand over z'n rug strelen..

04-03-2009, 21:23

Citaat door Maghrebia.2008:
vreselijk

nee ik vind het supergeil..

ja duh!! iedereen vind dast smerig

04-03-2009, 21:25

Citaat door freemale:
nee ik vind het supergeil..

ja duh!! iedereen vind dast smerig

04-03-2009, 21:27
Ik vind zo van plakkoppels ook superirritant. Ze zijn ze3ma zo 'in love' dat ze zelfs in het publiek niet van elkaar kunnen afblijven, astublieft zeg! Stelletje aandachtzoekers als je t mij vraagt.

Groetjes H.

04-03-2009, 21:28

Echt vies!

04-03-2009, 21:28
Ik zat is een x in een intercity..er zat ook een zoenend stelletje tegenover me.. de trein was echt heeeelemaal vol zelfs dat stuk waar je instapt.. hele tijd die vacuum geluiden en dan gegiechel en streelden elkaar gewoon..
Heb er 2!! uur tegenaan moeten kijken, sommige mensen kennen echt geen schaamte

04-03-2009, 21:29

Citaat door Cleopathra:
Wie maakt dat wel eens mee dat je in de tram zit en het stikt van de drukte. Er komt een koppel instappen en ze staan voor je neus te bekken. Je kan moeilijk omdraaien, en er wat van zeggen al helemaal niet.

ik weet nog.. dat een koppel rood werd.. het waren wel niet marokkanen

ze waren aan het kussen voor mij gezicht echt recht ervoor

en mijn mama zat naast mij.. en toevallig had je een hotel achter ons.. ik zei zien jullie dat.. mooi het vier sterren! en zeer chic van binnen!

ga een hotelboeken verdomme want die gekus.. hangt me echt de keel uit en ze zeiden niks trg mijn moeder had me wel geknepen

Pagina's : [1] 2 3 4