Bekijk volle/desktop versie : Ryanair

04-03-2009, 21:07
Salaam dames,

ik heb in april een tiket geboekt en alles was rond.
gisteren heb ik een mail ontvangen dat de tijden veranderd zijn

is dat normaal en kan zo een vliegtuig maatschapij zomaar doen????

ik moest op een link klikken van dat ik het heb gezien, heb nog niet op geklikt wou er even mee wachten kijken wat julie ervaringen ermee zijn

er stond er ook bij dat ik de vlucht evt kan anuleren

wie heeft dit ook wel eens gehad met ryanair?

04-03-2009, 21:31

Heb met ze gevlogen maar de vlucht vloog op t tijdstip dat in eerste instantie was doorgegeven.
Volgens mij werken zij net als charter vluchten ofzo, daar krijg je toch ook meestal een wijziging van door.
Als t niet al te laat is moet je gewoon gaan vliegen.
Ik moet zeggen dat ik tevreden was over deze maatschapij

04-03-2009, 21:41
ik ga ook met ryan air ben benieuwd.we hebben het wel eens bij een andere vlucht gehad.ik dacht bij aire france maar zeker weten doe ik niet.

04-03-2009, 21:53
heeft me vader ook gehad
om 2 redenen -> marokka veranderde toen zijn tijd
en daarom was het wat heen en weer problemen met opstijgen van maatschappijen

maar is geen probleem ze vertellen het ver van te voren en is wel duidlijk

04-03-2009, 21:59

Is een wijziging in 't vluchtschema, gebeurd bij de grootste airlines.

05-03-2009, 10:41
komt vaker voor. laten ze altijd via de mail weten.

prima maatschappij

05-03-2009, 13:02
sokran dames dus ik kan met gerust hart gaan, ik ben bang dat ze zeggen van nee de tijden waren niet verandert!!!!

06-03-2009, 13:46
Ik heb 5 keer met Rayanair gevlogen en heb bij 2 vluchten ruim van te voren een mailtje gehad dat de vluchttijden waren veranderd en ik heb op accepteren geklikt de tijdverschillen waren overigens niet zo heel groot maar het is altijd goedgegaan en precies een week voor je vertrek krijg je een definitief ticket dat je moet uitprinten en samen met je paspoort bij de incheck balie moet laten zien zodat je je instapkaart krijgt en daar staan de nieuwe vluchttijden op dus ze kunnen niet zeggen dat er niets was veranderd