Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse oplichter Albert Hegie verduisterd tonnen spaargelden



04-03-2009, 19:04
Kijk hoe deze nederlandse topcrimineel tonnen zuurverdiende spaargelden van weerloze mensen wegverduisterd.

Spectaculaire spaarrentes van wel 8 tot 12 procent. Financieel adviseur Albert Hegie belooft met zijn bedrijf Goudhuis gouden bergen. En hij betaalt de hoge rentes ook daadwerkelijk uit. Helaas doet deze boomlange, keurig verzorgde heer dat slechts een paar maal. Klagen heeft geen zin, want Albert Hegie is daarna onbereikbaar.

Geld verduisteren

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=470&no_cache=1

04-03-2009, 19:13



Citaat door big2:
Smerige oplichter, ik zag gisteren een paar slachtoffers, echt zielig hoor.


ja dit is pas tuig en crimineel he? alleen jammer dat de nl kranten er niet van vol staan. onee het is een nl he dan is het geen waardevolle nieuws!

04-03-2009, 20:16

Citaat door big2:
Het was uitgebreid op TV met foto's, film en al. Je moet niet zeuren, dit is een gewone kleine oplichtingszaak.


ja bij een programma. ik las nergens in de krant nl tuig opgepakt vanwege oplichting.

04-03-2009, 20:19

Citaat door big2:
Het was uitgebreid op TV met foto's, film en al. Je moet niet zeuren, dit is een gewone kleine oplichtingszaak.


kleine oplichtingzaak? hij heeft tonnen zuurverdiende centen van weerloze nl weggesluist. noem je dat klein? en hij woont nu in een villa in duitsland op de spaarcenten van die mensen? nou kleine kruimeldief is het dan hoor inderdaad!

04-03-2009, 20:21



Citaat door wahab:
ja dit is pas tuig en crimineel he? alleen jammer dat de nl kranten er niet van vol staan. onee het is een nl he dan is het geen waardevolle nieuws!


Heb je daarom dit bericht hier geplaatst? Om te laten zien dat er ook nog nederlandse criminelen en tuig rondlopen?



Hegie is inmiddels bekend in Emmen e.o., onbegrijpelijk dat deze man nog niet aangeklaagd is, de politie heeft nog niets gedaan om hem te pakken, waarom niet?

04-03-2009, 20:24

Citaat door sahira:
Heb je daarom dit bericht hier geplaatst? Om te laten zien dat er ook nog nederlandse criminelen en tuig rondlopen?



Hegie is inmiddels bekend in Emmen e.o., onbegrijpelijk dat deze man nog niet aangeklaagd is, de politie heeft nog niets gedaan om hem te pakken, waarom niet?


ja heb ik gedaan heb je daar problemen mee? over ons schrijven ze dag en nacht dus ja keer andersom kan ook geen kwaad.

04-03-2009, 20:30

Citaat door wahab:
ja heb ik gedaan heb je daar problemen mee? over ons schrijven ze dag en nacht dus ja keer andersom kan ook geen kwaad.


Nou, ik heb er geen problemen mee, vind het alleen nogal kinderachtig. Je zou eens een positief bericht kunnen plaatsen over ´ons´, dat zet meer zoden aan de dijk dan dit.

04-03-2009, 20:33

Citaat door sahira:
Nou, ik heb er geen problemen mee, vind het alleen nogal kinderachtig. Je zou eens een positief bericht kunnen plaatsen over ´ons´, dat zet meer zoden aan de dijk dan dit.


ja vertel dat maar aan hun nieuws en aan hun kranten. er word niks positiefs over ons geplaatst alleen als het negatief is. want anders hebben ze geen nieuws en geen kijkcijfers. dus bijdeze plaats ik ook hun negatieve kanten. en dit doe ik vaker hoor.

04-03-2009, 20:49

Citaat door wahab:
ja vertel dat maar aan hun nieuws en aan hun kranten. er word niks positiefs over ons geplaatst alleen als het negatief is. want anders hebben ze geen nieuws en geen kijkcijfers. dus bijdeze plaats ik ook hun negatieve kanten. en dit doe ik vaker hoor.


Je bent niet de enige hoor, maar persoonlijk zou ik het op een andere manier aanpakken, je hebt er nl. niets aan modder gooien.