Bekijk volle/desktop versie : Hoge opleiding zegt niks over een Marokkaanse jongen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-03-2009, 18:54
[Ik heb veel hoog opgeleide Marokkaanse jongens gesproken
maar helaas, ze kunnen goed de boeken in hun hoofden stampen, op een niveau een gesprek voeren met Jan en Anita.

Maar zodra het om trouwen of cultuur gaat, zijn het gewoon een stel boeren die net uit een berg zjin komen rollen.
Overigens geldt dit niet voor iedereen genoeg Marokkaanse mannen met een MBO diploma waarmee je een gesprek op niveau kunt houden.

Hoe hoog opgeleid een Marokkaan ook is, het blijft een voorgeprogrammeerde wezen met allerlei bekrompen en achterlijke gedachtes.]

Best wel zonde

04-03-2009, 18:55


Tja. Maar niet allemaal.

04-03-2009, 18:57
True...best triest eigenlijk....
Dan trouw je toch met iemand die ongeschoold is, die zijn vaak ruimdenkender...

04-03-2009, 19:00
het is jammer dat ze alsnog een achterlijke mentaliteit blijven behouden maar ja..niet allemaal.

04-03-2009, 19:01



Citaat door Amiratje22:
[Ik heb veel hoog opgeleide Marokkaanse jongens gesproken
maar helaas, ze kunnen goed de boeken in hun hoofden stampen, op een niveau een gesprek voeren met Jan en Anita.

Maar zodra het om trouwen of cultuur gaat, zijn het gewoon een stel boeren die net uit een berg zjin komen rollen.
Overigens geldt dit niet voor iedereen genoeg Marokkaanse mannen met een MBO diploma waarmee je een gesprek op niveau kunt houden.

Hoe hoog opgeleid een Marokkaan ook is, het blijft een voorgeprogrammeerde wezen met allerlei bekrompen en achterlijke gedachtes.]

Best wel zonde



04-03-2009, 19:27

Citaat door habibatjee88:


ah die kk kaaskopse hollanders hebben jullie hersens op gegeten als een man aan zn cultuur houd jah bla bla bla bekrompen gedachtes dit en dat ga lekker lbatata schillen in de keuken ofzo doe je tenminste wat nuttiges in plaats van beetje intressant lopen praten.

04-03-2009, 19:28

Citaat door Amiratje22:
[Ik heb veel hoog opgeleide Marokkaanse jongens gesproken
maar helaas, ze kunnen goed de boeken in hun hoofden stampen, op een niveau een gesprek voeren met Jan en Anita.

Maar zodra het om trouwen of cultuur gaat, zijn het gewoon een stel boeren die net uit een berg zjin komen rollen.
Overigens geldt dit niet voor iedereen genoeg Marokkaanse mannen met een MBO diploma waarmee je een gesprek op niveau kunt houden.

Hoe hoog opgeleid een Marokkaan ook is, het blijft een voorgeprogrammeerde wezen met allerlei bekrompen en achterlijke gedachtes.]

Best wel zonde

laat staan de meiden
algemeen is het altijd zo geweest

04-03-2009, 19:30

Citaat door Amiratje22:
[Ik heb veel hoog opgeleide Marokkaanse jongens gesproken
maar helaas, ze kunnen goed de boeken in hun hoofden stampen, op een niveau een gesprek voeren met Jan en Anita.

Maar zodra het om trouwen of cultuur gaat, zijn het gewoon een stel boeren die net uit een berg zjin komen rollen.
Overigens geldt dit niet voor iedereen genoeg Marokkaanse mannen met een MBO diploma waarmee je een gesprek op niveau kunt houden.

Hoe hoog opgeleid een Marokkaan ook is, het blijft een voorgeprogrammeerde wezen met allerlei bekrompen en achterlijke gedachtes.]

Best wel zonde




wat wil je bereiken??
wil je nu zeggen dat een man die universiteit heeft gehad ook moet accepteren dat de vrouw van vandaag ontmaagd mag zijn ofso.
hou je benen dicht en zeik niet zoveel dan zal het goede vanzelf komen.
en zo niet dan ligt het aan jezelf en nooit aan een andere

04-03-2009, 19:34

Citaat door ghallill:
laat staan de meiden
algemeen is het altijd zo geweest

ja ga jij maar lekker de player uithangen..
word je nooit moe van jezelf en je leugens?


Citaat door kipcorn25:
wat wil je bereiken??
wil je nu zeggen dat een man die universiteit heeft gehad ook moet accepteren dat de vrouw van vandaag ontmaagd mag zijn ofso.
hou je benen dicht en zeik niet zoveel dan zal het goede vanzelf komen.
en zo niet dan ligt het aan jezelf en nooit aan een andere


zie je je springt gelijk naar magdelijkheid
waar zie je dat staan in mijn tekst
Ik mag hier zeggen wat ik wil, je kan toch met mij praten op een normale manier waarom roep je gelijk dat ik mijn benen bj elkaar moet houden?

doe jij dat wel dan?

04-03-2009, 19:35
En wat is bij jou bekrompen?

Juist alleen maar beter dat ze hun cultuur en de islaam behouden, beter dan verkaast gaan worden!!

04-03-2009, 19:37

Citaat door Naoual.:
En wat is bij jou bekrompen?

Juist alleen maar beter dat ze hun cultuur en de islaam behouden, beter dan verkaast gaan worden!!


je stelt mij een vraag en geeft zelf antwoord


ehh ok
ook goed

04-03-2009, 19:42

Citaat door Amiratje22:
ja ga jij maar lekker de player uithangen..
word je nooit moe van jezelf en je leugens?



zie je je springt gelijk naar magdelijkheid
waar zie je dat staan in mijn tekst
Ik mag hier zeggen wat ik wil, je kan toch met mij praten op een normale manier waarom roep je gelijk dat ik mijn benen bj elkaar moet houden?

doe jij dat wel dan?



ik zeur niet op vrouwen.
ik klaag niet over ze maar ik zie ze meer een geschenk.
het heeft over ontmaagding te maken en je weet dat het zo is dus.
meiden benen dicht en niet zeuren over ons maar zeur over jezelf.
kijk naar jezelf in de spiegel en ga tekeer tegen jezelf en lukt dat niet dan is jan, jaap of gregory altijd in de buurt te vinden

04-03-2009, 19:42



Citaat door Amiratje22:
ja ga jij maar lekker de player uithangen..
word je nooit moe van jezelf en je leugens?

wat heb jij met playen
heb ik je gebruikt ofzo dat je keer op keer komt zeggen dat ik een player ben

geloof wat je wilt geloven

04-03-2009, 19:44

Citaat door kipcorn25:
ik zeur niet op vrouwen.
ik klaag niet over ze maar ik zie ze meer een geschenk.
het heeft over ontmaagding te maken en je weet dat het zo is dus.
meiden benen dicht en niet zeuren over ons maar zeur over jezelf.
kijk naar jezelf in de spiegel en ga tekeer tegen jezelf en lukt dat niet dan is jan, jaap of gregory altijd in de buurt te vinden


misschien moet jij je lolletje maar ook niet in anita en arti's ding steken..

over ''kijk in de spiegel'' gedoe gesproken he


Citaat door ghallill:
wat heb jij met playen
heb ik je gebruikt ofzo dat je keer op keer komt zeggen dat ik een player ben

geloof wat je wilt geloven





inieder geval jij bent triesttttt

04-03-2009, 19:45

Citaat door Amiratje22:
[Ik heb veel hoog opgeleide Marokkaanse jongens gesproken
maar helaas, ze kunnen goed de boeken in hun hoofden stampen, op een niveau een gesprek voeren met Jan en Anita.

Maar zodra het om trouwen of cultuur gaat, zijn het gewoon een stel boeren die net uit een berg zjin komen rollen.
Overigens geldt dit niet voor iedereen genoeg Marokkaanse mannen met een MBO diploma waarmee je een gesprek op niveau kunt houden.

Hoe hoog opgeleid een Marokkaan ook is, het blijft een voorgeprogrammeerde wezen met allerlei bekrompen en achterlijke gedachtes.]

Best wel zonde



Dat je hooggeschoold bent betekent niet gelijk dat je je gedachtengang daardoor moet veranderen.. Je leert omdat je iets wil maken van je leven en of toekomst.. Sommige gaat het heel makkelijk af en sommige weer heel moeizaam..

Het heeft niks te maken met hoogopgeleid of niet dat je als persoon bent hoe je bent..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7