Bekijk volle/desktop versie : voel me zwaar genaaid.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-03-2009, 15:25
Ik heb/had een hele goede vriendin die ik al jaren ken. In moeilijke tijden heb ik haar altijd gesteund, ik was er letterlijk dag en nacht voor haar en ik zag haar echt als mijn zusje.
Nu gaat het hamdoulilah goed met haar en ze is verloofd. Maar sinds ze verloofd is, laat ze helemaal niets van zich horen. echt helemaal niets.
Ik hoef haar heus niet elke dag te zien of te spreken, ik heb ook een eigen leventje...maar ze belt nooit meer om te vragen hoe het gaat...geen sms je niets...Ik voel me echt genaaid en in de steek gelaten...waar is ze nu ik haar nodig heb...?

Toen ik haar belde om hierover te praten, zei ze dat ze niets verkeerd deed en dat ik blij voor haar moest zijn dat ze gelukkig.

ik vind het zo erg...dat ik niet eens zin heb om een vrijgezellenfeestje te regelen...

04-03-2009, 15:27


dis haar dan ook, dan voelt ze hoe je je voelt

04-03-2009, 15:29

Citaat door naoualb:
dis haar dan ook, dan voelt ze hoe je je voelt


hoe bedoel je?

Ik heb haar wel gezegd dat als ze shit heeft dat ze dan niet bij mij hoeft aan te komen...

04-03-2009, 15:30
Je hebt van die wijfen he, die je laten stikken voor een man. Nu ken je haar ware aard he.

04-03-2009, 15:30


nee k bedoel gwn ook niets van je laten horen

04-03-2009, 15:41
Zulke dames voelen zich superieur! Geloof me, zulke dames zullen op den duur keihard op de bek gaan. I know, trust me!

04-03-2009, 15:42
Egte wijve heh, tfu

04-03-2009, 15:44
dat komt vaak voor..! zodra ze getrouwd zijn saffie ze kenne jou niet meer...spreekt ook uit ervaring.
egt rare wijven..

04-03-2009, 15:44
zo'n vriendin had k pas geleden ook (en ze is nie eens verloofd), heb ik gewoon afstand van genomen, ze verwachten dat je er in slechte tijden altijd voor ze bent, maar andersom zijn ze spoorloos ..

who cares, vrienden komen en gaan

04-03-2009, 15:45
amai das wel laf van haar ze ik vind dat heel erg voor u da je zoiets meemaakt pfff
sinds dat ze gaan trouwen doen ze alsof dat ze jou niet meer kenne das altij zo bekan pff amai

04-03-2009, 15:46
jdidija2006, in je OT is dat niet benisaid_meisje?

04-03-2009, 15:48

Citaat door Slankie:
Ik heb/had een hele goede vriendin die ik al jaren ken. In moeilijke tijden heb ik haar altijd gesteund, ik was er letterlijk dag en nacht voor haar en ik zag haar echt als mijn zusje.
Nu gaat het hamdoulilah goed met haar en ze is verloofd. Maar sinds ze verloofd is, laat ze helemaal niets van zich horen. echt helemaal niets.
Ik hoef haar heus niet elke dag te zien of te spreken, ik heb ook een eigen leventje...maar ze belt nooit meer om te vragen hoe het gaat...geen sms je niets...Ik voel me echt genaaid en in de steek gelaten...waar is ze nu ik haar nodig heb...?

Toen ik haar belde om hierover te praten, zei ze dat ze niets verkeerd deed en dat ik blij voor haar moest zijn dat ze gelukkig.

ik vind het zo erg...dat ik niet eens zin heb om een vrijgezellenfeestje te regelen...


As salaam alaikoem zuster.

Ik heb dit ook meegemaakt, op dat moment weet je niet precies wat je moet doen. Maar weet dat je haar ware aard nu kent, ze is jou vriendschap niet waard als ze niks van zich laat horen. Jij bent goed voor haar geweest en nu nog steeds Moge Allah swt jou daarvoor belonen Inshaallah.

Uit jou woorden haal ik dat je een sterke meid bent, wees daar trots op.

Je kan altijd met me komen praten, Check mijn OT

Ma3a salaam.

04-03-2009, 15:48



Citaat door Slankie:
Ik heb/had een hele goede vriendin die ik al jaren ken. In moeilijke tijden heb ik haar altijd gesteund, ik was er letterlijk dag en nacht voor haar en ik zag haar echt als mijn zusje.
Nu gaat het hamdoulilah goed met haar en ze is verloofd. Maar sinds ze verloofd is, laat ze helemaal niets van zich horen. echt helemaal niets.
Ik hoef haar heus niet elke dag te zien of te spreken, ik heb ook een eigen leventje...maar ze belt nooit meer om te vragen hoe het gaat...geen sms je niets...Ik voel me echt genaaid en in de steek gelaten...waar is ze nu ik haar nodig heb...?

Toen ik haar belde om hierover te praten, zei ze dat ze niets verkeerd deed en dat ik blij voor haar moest zijn dat ze gelukkig.

ik vind het zo erg...dat ik niet eens zin heb om een vrijgezellenfeestje te regelen...



Gatver die wijfen zijn echt niet normaal...
nu is echt eventjes alleen die man in beeld voor ze
rozengeur, manenschijn, wodka.. msekien

04-03-2009, 15:48

Citaat door Slankie:
Ik heb/had een hele goede vriendin die ik al jaren ken. In moeilijke tijden heb ik haar altijd gesteund, ik was er letterlijk dag en nacht voor haar en ik zag haar echt als mijn zusje.
Nu gaat het hamdoulilah goed met haar en ze is verloofd. Maar sinds ze verloofd is, laat ze helemaal niets van zich horen. echt helemaal niets.
Ik hoef haar heus niet elke dag te zien of te spreken, ik heb ook een eigen leventje...maar ze belt nooit meer om te vragen hoe het gaat...geen sms je niets...Ik voel me echt genaaid en in de steek gelaten...waar is ze nu ik haar nodig heb...?

Toen ik haar belde om hierover te praten, zei ze dat ze niets verkeerd deed en dat ik blij voor haar moest zijn dat ze gelukkig.

ik vind het zo erg...dat ik niet eens zin heb om een vrijgezellenfeestje te regelen...

misschien ligt ut aan haar verloofde..

04-03-2009, 15:49
schijt aan haar.. niks van je laten horen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5