Bekijk volle/desktop versie : Carcela Gonzalez: 'Ik heb helemaal geen voorkeur voor Marokko' !



04-03-2009, 15:25
Op een Belgische website vertelt de Belgische Marokkaanse speler van Standard Luik. Mehdi Carcela Gonzalez dat hij helemaal niet voor Marokko wilt gaan uitkomen in de toekomst. ' Ik heb helemaal geen voorkeur' aldus het 19 jarige talent.

Volgens veel verschillende Marokkaanse media zou Mehdi in de toekomst dolgraag willen uitkomen voor de Marokkaanse nationale ploeg maar in een interview ontkent hij dit dus. Hij zegt daarop:

' Ik heb helemaal geen voorkeur. Ik heb nog helemaal niets gekozen. Wat er in de media is geschreven klopt helemaal niet. Ik ben wel onlangs geselecteerd voor het Belgische jeugdteam maar ik ben nog niet voor hen uitgekomen omdat ik een blessure had. Binnenkort zullen we aantreden tegen het Zweedse jeugdteam en dan hoop ik mijn debuut te zullen gaan maken. Een definitieve beslissing over voor welke nationale ploeg ik in de toekomst wil gaan uitkomen heb ik dus nog niet gemaakt'.

Toch niet normaal
pff we hebben hem toch niet nodig!
ojaa Tekst is van Atlas-lions.nl

04-03-2009, 15:35



Citaat door ChamakHFreak:
Op een Belgische website vertelt de Belgische Marokkaanse speler van Standard Luik. Mehdi Carcela Gonzalez dat hij helemaal niet voor Marokko wilt gaan uitkomen in de toekomst. ' Ik heb helemaal geen voorkeur' aldus het 19 jarige talent.

Volgens veel verschillende Marokkaanse media zou Mehdi in de toekomst dolgraag willen uitkomen voor de Marokkaanse nationale ploeg maar in een interview ontkent hij dit dus. Hij zegt daarop:

' Ik heb helemaal geen voorkeur. Ik heb nog helemaal niets gekozen. Wat er in de media is geschreven klopt helemaal niet. Ik ben wel onlangs geselecteerd voor het Belgische jeugdteam maar ik ben nog niet voor hen uitgekomen omdat ik een blessure had. Binnenkort zullen we aantreden tegen het Zweedse jeugdteam en dan hoop ik mijn debuut te zullen gaan maken. Een definitieve beslissing over voor welke nationale ploeg ik in de toekomst wil gaan uitkomen heb ik dus nog niet gemaakt'.

Toch niet normaal
pff we hebben hem toch niet nodig!
ojaa Tekst is van Atlas-lions.nl


??? Wat zegt deze jongen verkeerd????

Hij zegt ik heb NOG geen keuze gemaakt. Met andere woorden hij houdt zich er helemaal niet mee bezig op dit moment. Jij veroordeelt em al gelijk.....weer eens het bewijs dat vrouwen en voetbalzaken strikt gescheiden dienen te worden...

04-03-2009, 15:39

Citaat door meknes_riffi:
??? Wat zegt deze jongen verkeerd????

Hij zegt ik heb NOG geen keuze gemaakt. Met andere woorden hij houdt zich er helemaal niet mee bezig op dit moment. Jij veroordeelt em al gelijk.....weer eens het bewijs dat vrouwen en voetbalzaken strikt gescheiden dienen te worden...

Mehdi Carcela Gonzalez dat hij helemaal niet voor Marokko wilt gaan uitkomen in de toekomst. '
Dat !!
vrouwen en voetbal !!
pff bemoei eens met je eigen zaken
als een vrouw van voetbal houdt dan is het ook zo !

04-03-2009, 18:10

Citaat door ChamakHFreak:
Mehdi Carcela Gonzalez dat hij helemaal niet voor Marokko wilt gaan uitkomen in de toekomst. '
Dat !!
vrouwen en voetbal !!
pff bemoei eens met je eigen zaken
als een vrouw van voetbal houdt dan is het ook zo !




3la frustratie

04-03-2009, 18:10


wat is er met die marokaanen man allemaal aanvallende spelers.. Hij hoeft mij part niet voor marokko te kiezen en aissati ook niet.. Rami en konko moeten voor marokko kiezen.. We hebben boussoufa,dirar,taraabt,elzhar,alloudi,chamakh,elh amdaoui,elahmadi,zemmema,chihi,hadji,benjelloun,iy aour,Sektioui.. Keuze genoeg

04-03-2009, 20:02

Citaat door ChamakHFreak:
Mehdi Carcela Gonzalez dat hij helemaal niet voor Marokko wilt gaan uitkomen in de toekomst. '
Dat !!
vrouwen en voetbal !!
pff bemoei eens met je eigen zaken
als een vrouw van voetbal houdt dan is het ook zo !


Ja dat zegt ie dus duidelijk NIET.....kun je lezen?? Hij heeft helemaal geen enkele voorkeur...niet zaken naar je eigen hand gaan zetten zoals jij denkt dat het er staat.....is leuk om wat te roepen, maar staven is een tweede....

04-03-2009, 21:20
Iemand met zo'n naam hoeft niet eens opgeroepen te worden.

Lekker Marokkaans.