Bekijk volle/desktop versie : Weet je wat mij opvalt op het Nederlands nieuws: vermoord en doodgeschoten!!



Pagina's : [1] 2

30-03-2004, 13:28

Citaat door Djoelaibib:
Het valt mij ernstig op dat het Nederlandse nieuws, zoals de NOS met name, verschillende termen gebruiken en met 2 maten meten!

Als er een Palestijnse moslim zich zelf opblaast en het gemunt heeft op de SCHULDIGE criminele autoriteiten, de Israelische militairen, gebruikt in de meeste gevallen het Nederlands nieuws het woord MOORDAANSLAG!

Wanneer de Israelische militairen met helikopters en gevechtsvliegtuigen over de woonwijken van de onschuldige Palestijnen vliegen en de woonwijken bombarderen gebruikt het Nederlands nieuws het woord GESCHOTEN of DOODGESCHOTEN !

Opmerkelijk hoor!

Het meest afschuwelijke vond ik tot nu toe dat die ene Palestijnse vader met zijn kleine zoon van ongeveer 8 jaar oud MET OPZET, WILLENS EN WETENS, VERMOORD werd door de criminele Isarelische soldaten --------------------->

Het Nederlands nieuws zond het toen uit en gebruikte de term DOODGESCHOTEN !

Let daar maar eens op!

WAAR BLIJFT DE OBJECTIVITEIT van het Nederlandse journalistiek?
.

30-03-2004, 13:34


De kinderen van de Nsb'ers hebben wat goed te maken met de Joden, daarom wordt zelden negatief over ze gepraat.

30-03-2004, 13:51

Citaat:
Origineel gepost door appie666
De kinderen van de Nsb'ers hebben wat goed te maken met de Joden, daarom wordt zelden negatief over ze gepraat.
Heb je enig idee hoeveel NSB'ers er waren tijdens de oorlog? En hoeveel daarvan zich uberhaupt hebben voortgeplant?

30-03-2004, 15:58
Typisch Hollands gezeur hier...

Wat een veredelde kaaskoppen hier zeg, op iedere slak zout leggen...

...en by the way, de NOS, sprak over de MOORD op Yassine...

30-03-2004, 17:41



Citaat:
Origineel gepost door arabchrstn
Typisch Hollands gezeur hier...

Wat een veredelde kaaskoppen hier zeg, op iedere slak zout leggen...

...en by the way, de NOS, sprak over de MOORD op Yassine...
Ja moordaanslag op sheik Achmed Yassin.
Zeker omdat heel de wereld het veroordeelde.
Bla bla bla.

09-04-2004, 13:15

Citaat:
Origineel gepost door kaasje
wellicht zit het verschil in:

Palestijnse terroristen vermoorden onschuldige burgers

Israelische soldaten schieten op schuldige terroristen.

En kom nu niet met dat gelul dat er per ongeluk een 3 jarig Palestijns jongetje verongelukt is. Dat is omdat het Israelische leger op een terrorist heeft geschoten die zich tussen burgers verstopte.
Nee hoor, het zijn Palestijnse vrijheidstrijders die op kolonisten schieten. En het zijn kolonisten (terroristen) die vrijheidstrijders afmaken.

09-04-2004, 13:36

Citaat:
Origineel gepost door Djoelaibib
Zijn er nog meer mensen die reageren willen??
Nou, nee, want jij beschuldigt de pers van hetzelfde wat jij hier steeds doet. En waar is jouw objectiviteit?

Jij plaatst alleen topics waar amper nog over te praten is. Jij wilt schelden op Nederland, en dan wil je reacties? Behalve de reactie: als je beter kunt moet je beter gaan?

Scottei.

09-04-2004, 13:37

Citaat:
Origineel gepost door kaasje
In een beschaafde maatschapij is het uitschakelen van mensen voorbestemd aan het leger. Zo niet is het misdadig kan er gesproken worden van moord en als het dient om een politiek doel kracht bij te zetten terrorisme.
Maar jij bent een mooie zeg , dat is wel een hele goede interpretatie van "terrorisme".

De zionisten zijn bezetters van Palestina, zij bezetten het met behulp van hun sterke leger, een leger die bestaat uit goed betaalde soldaten. Palestina heeft ook een leger, een leger die bestaat uit jihad-strijders, die hun leven willen geven voor de vrijheid van hun land.

We mogen de feiten niet ontzien; Israel is de bezetter.

09-04-2004, 13:42
Dan heb ik ook nog een voorbeeldje van het NOS sportjournaal.

Een Marokkaanse heeft de laatste Marathon van rotterdam gewonnen, maar er werd geen woord over gerept, wel dat een of andere Nederlandse vrouw 7e was geworden.

Marokko vs. Tunesie in de Afrikacup weer geen woord over gerept. EN DIT IS ALLEEN MAAR HET SPORTJOURNAAL!

09-04-2004, 13:50
Ik moest een keer lachen om een sportartikel dat over spitsen ging. Ze hadden het over Rivaldo de Braziliaan, een of andere fransman en ja hoor toen kwam t , Ali El Khatabi de moslim !

09-04-2004, 13:53
...Zucht... Stelletje jankerds. Begin je eigen krant of solliciteer ofzo.

Te zeiken altijd.

09-04-2004, 15:52

Citaat:
Origineel gepost door MilitairyMind
Maar jij bent een mooie zeg , dat is wel een hele goede interpretatie van "terrorisme".

De zionisten zijn bezetters van Palestina, zij bezetten het met behulp van hun sterke leger, een leger die bestaat uit goed betaalde soldaten. Palestina heeft ook een leger, een leger die bestaat uit jihad-strijders, die hun leven willen geven voor de vrijheid van hun land.

We mogen de feiten niet ontzien; Israel is de bezetter.
Nou, overdrijf toch niet zo, Israel zit vol burgers die hun leven moeten geven, gevraagd of ongevraagd.

Je doet net alsof dat leger alleen uit stenengooiers bestaat. Dat Israel een muur heeft opgetrokken laat zien hoe effectief die aanslagen van Hamas zijn. Israel heeft een leger, maar dat maakt van die extremisten nog geen padvinders.

Laten we de feiten onder ogen zien, je moet wel een beetje genuanceerd kijken.

Scottie.

09-04-2004, 16:02



Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, overdrijf toch niet zo, Israel zit vol burgers die hun leven moeten geven, gevraagd of ongevraagd.

Je doet net alsof dat leger alleen uit stenengooiers bestaat. Dat Israel een muur heeft opgetrokken laat zien hoe effectief die aanslagen van Hamas zijn. Israel heeft een leger, maar dat maakt van die extremisten nog geen padvinders.

Laten we de feiten onder ogen zien, je moet wel een beetje genuanceerd kijken.

Scottie.
Wat loop je hier nou overal om heen te draaien, reageer op het inhoudelijk van mijn post, of plaats een nieuwe topic.

Wie heeft het over stenengooiers en padvinders, ik heb het over de illegale en criminele staat Israel, waar de westerse wereld achter staat.
Ik heb het over het feit, dat de westerse wereld haar ware gezicht toont.

De Palestijnen geven hun leven voor een goede zaak, namelijk "het streven naar rechtvaardigheid".

09-04-2004, 18:57

Citaat:
Origineel gepost door MilitairyMind
Maar jij bent een mooie zeg , dat is wel een hele goede interpretatie van "terrorisme".

De zionisten zijn bezetters van Palestina, zij bezetten het met behulp van hun sterke leger, een leger die bestaat uit goed betaalde soldaten. Palestina heeft ook een leger, een leger die bestaat uit jihad-strijders, die hun leven willen geven voor de vrijheid van hun land.

We mogen de feiten niet ontzien; Israel is de bezetter.
Een leger voert opdrachten uit van de overheid/het staatshoofd. Het Palestijnse "leger" waar jij het over hebt bestaat niet: de jihadstrijdsers zijn niet in dienst bij de Palestijnse autoriteit maar vallen onder commando van hamas en aanverwanten.

Wellicht zit het venijn wel in het feit dàt de Palestijnse autoriteit geen eigen leger heeft (alleen een zwakke politieorganisatie): hadden ze deze wel gehad dan hadden ze wellicht zelf op kunnen treden om een einde te maken aan de huidige zinloze geweldsspiraal !!

09-04-2004, 23:52

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, nee, want jij beschuldigt de pers van hetzelfde wat jij hier steeds doet. En waar is jouw objectiviteit?

Jij plaatst alleen topics waar amper nog over te praten is. Jij wilt schelden op Nederland, en dan wil je reacties? Behalve de reactie: als je beter kunt moet je beter gaan?

Scottei.
het verschil is alleen een miljoen of 10 kijkers beste scottie het nos is verre van objectief op een paar keer na .......en ik irriteer me er aan om de waarheid te verkrachten om politiek .

Pagina's : [1] 2