Bekijk volle/desktop versie : Marrakech, Agadir En Casablanca



04-03-2009, 10:17
HALLO IEDEREEN,



Ik ben zowat mijn vakantie aan het plannen en had voorzien om dit jaar naar Marrakech, Casablanca en Agadir te gaan.

Kan daarom iemand me zeggen waar ik best een hotel kan huren en welke plaatsen echt 'the place to be' zijn??? Plaatsen om te wandelen, goede stranden waar normaal volk is etc etc etc

Indien je namen hebt van hotels of zo, mag je die altijd doorgeven AUB!!!

Ik hoop dat iemand me wat wegwijs kan maken.

THANKS PEOPLE!!!!

04-03-2009, 10:20


Kben afgelopen zomer naar Maraksh geweest we hebben gelijk de eerste beste hotel genomen bij de treinstation daar.. Mooi hotelletjee..

Je moet maar op google kijken ofzo

04-03-2009, 10:24

Citaat door Diamanten_Lover:
Kben afgelopen zomer naar Maraksh geweest we hebben gelijk de eerste beste hotel genomen bij de treinstation daar.. Mooi hotelletjee..

Je moet maar op google kijken ofzo


en waar ben je zoal geweest? en hoeveel kostend die hotels daar per nacht?
kwestie van goed voorbereid te zijn he

shoekran meid.

04-03-2009, 12:10
ik was in marrakech vorig jaar bij een supermooi hotel aan een lange straat voor jamaa el fna! Ik heb ergens nog het kaartje ik zal even zoeken incha allah.

04-03-2009, 12:17


Ik heb gehoord dat Marakech heel erg mooi is. Casa leuk om te shoppen enzo en AGADIR is echt drie keer niks

04-03-2009, 12:44

Citaat door Voetbaleria:
Ik heb gehoord dat Marakech heel erg mooi is. Casa leuk om te shoppen enzo en AGADIR is echt drie keer niks



Ben jezelf ook naar Agadir ooit geweest? Welke leuke plaatsen ken jij in Casa of Marrakech?

shoukran meid!

04-03-2009, 12:48
Leuk meid, ik zal het vooraf boeken als ik jou was.... wij hebben dat ook een keer gedaan terplaatsen boeken, maar als je het vooraf heb geboekt is het veel fijner dan dat je nog als een kip zonder kop, overal moet kijken en zoeken in die hitte...

04-03-2009, 12:58

Citaat door caramela:
Leuk meid, ik zal het vooraf boeken als ik jou was.... wij hebben dat ook een keer gedaan terplaatsen boeken, maar als je het vooraf heb geboekt is het veel fijner dan dat je nog als een kip zonder kop, overal moet kijken en zoeken in die hitte...



naar waar ben jij geweest en heb je zoal leuke plekken die je kan aanraden.

shoekran meid!

04-03-2009, 12:58
Ik heb hele foute herinneringen aan Marrakech, daar woont mijn ex-vrouw namelijk. Brrrrrrrrrrr