Bekijk volle/desktop versie : Dringend Hulp Nodig!!



03-03-2009, 20:35
Salam,,

Kan een ref9i voorspellen wat er gaat gebeuren in de toekomst en wat er is gebeurd?
Een vriendin van mij is naar een ref9i geweest en hij zei tegen haar dat een man siher.shor bij haar heeft gedaan en dat ze op haar 18e zal sterven.
dit kan hij toch niet weten?

ik wil graag een bron om haar te overtuigen dat het niet kan.
zo snel mogelijk alsjeblieft

bij voorbaat dank.

03-03-2009, 21:59


hahah jawel, als hij contact heeft met malik almawt, dan kan malik elmawt hem vertellen welke levens hij precies zal nemen en wanneeer

03-03-2009, 22:05
ja meid moet ik dit serieus nemen?

en ik geloof er ook niet in ik weet dat dit pure shirk is maar om mensen te overtuige heb ik die bron nodig

03-03-2009, 22:12
hahah oke.. nee ik maakte maar een grap, maar begrijp je al een beetje hoe dom t is als mensen dit wel geloven? klinkt niet zo logisch.. als onze zielen in gods handen liggen, dan hoe kan een mens weten wanneer je dood gaat? klopt niet.. dat duivelse djin gedoe klopt wel, siher etc.. maar om nou te gaan lopen roepen dat iemandnog zolang tew leven heeft omdat ie siher heeft blabla., naaah!en by the way, naar zon refki-fki moet je ook niet gaan om erachter te komen of je siher hebt.. t is beter om door een imaam roqya char3ija te laten verrichten, die zal dan ook niet kunnen zeggen dat je doodgaat of wie siher bij hje heeft gedaan., meestal zijn dit zelf mosrikien en zulke mensen moet je niet vertrouwen , want zij maken de siher nog erger dan t is.. ze werken namelijk samen met djins. allahi 7fed.

succes

04-03-2009, 00:06


“Zeg: ,,Niemand in de hemelen en de aarde kent het Ongeziene, behalve Allah.” (Soerat an-Naml: 65)

“Toen wij dan voor hem (Soelaymaan) de dood hadden beschikt, was er niets dat hen op zijn dood wees, behalve de diertjes van de aarde die zijn staf opaten. Toen hij (zijn lichaam) was gevallen, was het de Djinn’s duidelijk (dat hij dood was). Hadden zij maar kennis gehad over het onwaarneembare, dan zouden zij niet in de vernederende bestraffing zijn gebleven.” (Soerat Saba’: 14)


http://al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?id=658

04-03-2009, 00:22
vraag eens aan die lefki wanneer het zijn beurt is en hoe hij dood gaat




04-03-2009, 15:15
A'Salaamu 3alaikum,
wat een ontwetendheid!,F9i's en de toekomst voorspellen is een en al haram.

als moslim zijnde,moet jouw vriendin dit zeker niet geloven.

ze kan zich echter beter op haar gebed richten,en toevlucht zoeken,alleen Allah swt weet wat er gebeuren zal,hoe en wanneer.


Alaikum Salaam.