Bekijk volle/desktop versie : Islam Ik heb gehoord best broeders/zusters



03-03-2009, 16:59
Ik heb gehoord als je iets hebt gedroomd of het goed of is slecht dat je dat niet mag doorverttelen b.v aan je vriendin enz klopt dat??


Weet iemand daar meer over??...

Want wil het so graag weten

03-03-2009, 21:39


k zou et ook wel willen weten up!!!

up!!!

04-03-2009, 21:33

Citaat door dhgirl:
k zou et ook wel willen weten up!!!

up!!!


Ja ik ook:d

04-03-2009, 21:34

Citaat door tanger-chick:
Heey.
Het is inderdaad NIET goed om je dromen door te vertellen of ze nou goed of slecht zijn. aan niemand mag je deze vertellen ook niet aan je ouders. want dromen komen WEL uit. dat staat in deze boek :
islamitische uitleg van dromen.
Hoop dat ik geholpen heb.


A sokran meid je hebt antwoord op men vraag zo iets had ik ook gehoord maar wilde het zeker weten

En dat boek kan je gewoon kopen bij islamitische winkel
sOKRann


05-03-2009, 17:52



Citaat door Womens_Word:
Ik heb gehoord als je iets hebt gedroomd of het goed of is slecht dat je dat niet mag doorverttelen b.v aan je vriendin enz klopt dat??


Weet iemand daar meer over??...

Want wil het so graag weten


salaam,

je mag goeie dromen doorvertellen aan diegene die van je houden.bv familie .geen jaloerse familie.

slechte dromen moet je niet vertellen .als je iets slechts heb gedroomd en word wakker .moet je 3 x naar links spugen en doe3a doen.of bescherming bij allah zoeken voor de vervloekte saitan.

05-03-2009, 21:02

Citaat door besmet:
salaam,

je mag goeie dromen doorvertellen aan diegene die van je houden.bv familie .geen jaloerse familie.



slechte dromen moet je niet vertellen .als je iets slechts heb gedroomd en word wakker .moet je 3 x naar links spugen en doe3a doen.of bescherming bij allah zoeken voor de vervloekte saitan.



Ow oke dat wist ik niet ik dacht zowel slecht al goed niet doorvertellen

Ja dat doe ik ook als ik wakker word en sta op dan spuug ik drie x naar rechts en links en zeg ik een dua (vervloekt tegen saitan

Maar sokrann


07-03-2009, 20:33

Citaat door Womens_Word:
Ow oke dat wist ik niet ik dacht zowel slecht al goed niet doorvertellen

Ja dat doe ik ook als ik wakker word en sta op dan spuug ik drie x naar rechts en links en zeg ik een dua (vervloekt tegen saitan

Maar sokrann




je moet niet naar rechts spugen alleen naar links,graag gedaan

07-03-2009, 20:57

Citaat door besmet:
je moet niet naar rechts spugen alleen naar links,graag gedaan


Oww ok ja ik deed altidj rechts en linkers maar is goed sokran

sgat

10-03-2009, 20:19

Citaat door Bakkerina:
Abu Sa’eed al-Khudri (Moge Allah tevreden met hem zijn) zei: de Profeet zei: “Als één van jullie een droom ziet die hem bevalt, dit is van Allah, dus laat hem Allah ervoor prijzen en erover praten met anderen. Als hij iets anders dan dat ziet, een droom die hem niet bevalt, dit is van de Shaytaan, dus laat hem toevlucht zoeken bij Allah voor het kwaad en vertel het aan niemand, zodat het hem niet zal berokkenen.” (Overgeleverd door al-Bukhaari, 6584, en Muslim, 5862).



Salaam halikom

Sokrann meidd voor de info