Bekijk volle/desktop versie : verliefdheid maakt mensen ziek...



02-03-2009, 17:22
Vlinders in de buik hebben maakt mensen ziek. Ze krijgen last van slaapproblemen, concentratieproblemen, minder eetlust, angstaanvallen en darmproblemen. Wanneer de verliefdheid wat gaat luwen, houden ook de vervelende neveneffecten op.

De 'kwaaddoener' in het verhaal zijn de chemische stoffen die vrijkomen wanneer we verliefd worden. Oxytocines, norepinefrines, dopamines en fenylethylamines razen door ons lichaam tijdens een verliefdheid, waardoor we steeds willen knuffelen en kussen.

Na een zevental jaar lijkt ons lichaam het effect van deze chemische stoffen echter te neutraliseren, waardoor de verliefdheid vermindert en plaats maakt voor 'houden van'.

02-03-2009, 17:23


Zooo...

02-03-2009, 17:23
Ik heb honger man wollah pffffff

02-03-2009, 17:28

Citaat door __Esmaatje__:
Zooo...

jongens bezorgen je alleen hoofdpijn.

02-03-2009, 17:29



Citaat door tacmor:
jongens bezorgen je alleen hoofdpijn.



Daarom wil ik ook een echte man...

Nee hoor, we krijgen inshaallah wat we verdienen...

02-03-2009, 17:32

Citaat door __Esmaatje__:
Daarom wil ik ook een echte man...

Nee hoor, we krijgen inshaallah wat we verdienen...

...en gezonde huwelijk,incha allah.

02-03-2009, 17:33

Citaat door tacmor:
...en gezonde huwelijk,incha allah.



Inshaallah, een gezegend huwelijk....!!


02-03-2009, 17:33
Niets dat mijn eetlust kan bederven hoor.

02-03-2009, 17:34

Citaat door tacmor:
Vlinders in de buik hebben maakt mensen ziek. Ze krijgen last van slaapproblemen, concentratieproblemen, minder eetlust, angstaanvallen en darmproblemen. Wanneer de verliefdheid wat gaat luwen, houden ook de vervelende neveneffecten op.

De 'kwaaddoener' in het verhaal zijn de chemische stoffen die vrijkomen wanneer we verliefd worden. Oxytocines, norepinefrines, dopamines en fenylethylamines razen door ons lichaam tijdens een verliefdheid, waardoor we steeds willen knuffelen en kussen.

Na een zevental jaar lijkt ons lichaam het effect van deze chemische stoffen echter te neutraliseren, waardoor de verliefdheid vermindert en plaats maakt voor 'houden van'.

Er schijnt een onderzoek te zijn geweest, waarin staat dat verliefd zijn inderdaad een ziekte is...
Nou dat wordt ziekteverlof opnemen

02-03-2009, 17:36

Citaat door Maryam232:
Er schijnt een onderzoek te zijn geweest, waarin staat dat verliefd zijn inderdaad een ziekte is...
Nou dat wordt ziekteverlof opnemen

7jaar lang.

02-03-2009, 17:37
Tjah als het een ziekte is, dan ben ik er immuun voor.