Bekijk volle/desktop versie : Symposium Fiqh van de liefde.. Rotterdam; dar al ilm



Pagina's : [1] 2

01-03-2009, 22:56


voor meer info zie:

Symposium Fiqh van de liefde

01-03-2009, 23:50


Hier staat alleen de link?

02-03-2009, 00:11
Ik bedoelde dat je dan hier je vraag nogmaals herhaalt :P..

Maar in ieder geval, ik weet je vraag. Ik denk niet dat ze het elders doen. Ik heb dat nog niet gezien op de site. Maareh het lijkt mij wel onwaarschijnlijk. Symposia worden niet echt vaak herhaald. Het is geen tour. Normaal is het maar op 1 plek en soms dagen lang.

02-03-2009, 00:14

Citaat door Leve_Riffs:
Ik bedoelde dat je dan hier je vraag nogmaals herhaalt :P..

Maar in ieder geval, ik weet je vraag. Ik denk niet dat ze het elders doen. Ik heb dat nog niet gezien op de site. Maareh het lijkt mij wel onwaarschijnlijk. Symposia worden niet echt vaak herhaald. Het is geen tour. Normaal is het maar op 1 plek en soms dagen lang.


Ach zo. Dan snap ik ´m.

Touren? Nee, ik zag dat curssusen en dergelijke wel op meerdere plaatsen werden gegeven, dus had een stille hoop dat het misschien ook op een andere locatie zou worden gegeven. Maar helaas.

In ieder geval bedankt!

02-03-2009, 00:16



Citaat door Samirab_:
Ach zo. Dan snap ik ´m.

Touren? Nee, ik zag dat curssusen en dergelijke wel op meerdere plaatsen werden gegeven, dus had een stille hoop dat het misschien ook op een andere locatie zou worden gegeven. Maar helaas.

In ieder geval bedankt!


Als je me geld geeft, voor dat kaartje, en voor een videocamera, kan ik het voor je gaan filmen

02-03-2009, 00:18

Citaat door Leve_Riffs:
Als je me geld geeft, voor dat kaartje, en voor een videocamera, kan ik het voor je gaan filmen



Hahaha, meneer wil zelfs geld voor een videocamera. Yeh ameghrabi!

Ik ga er vanuit dat je je leerervaringen vrijwillig en vrijblijvend zult delen met je medemens.

02-03-2009, 00:22

Citaat door Samirab_:
Hahaha, meneer wil zelfs geld voor een videocamera. Yeh ameghrabi!

Ik ga er vanuit dat je je leerervaringen vrijwillig en vrijblijvend zult delen met je medemens.


Ik had het alleen over kosten voor de camera -heb geen camera - en voor het kaartje. Nog niet over het delen van de info. Dat is namelijk gratis ..

Maar allahoe a3lim of ik ga. Ik zie wel hoeveel mensen die ik ken die gaan. Ik blijf het duur vinden voor een symposium..

02-03-2009, 00:30

Citaat door Leve_Riffs:
Ik had het alleen over kosten voor de camera -heb geen camera - en voor het kaartje. Nog niet over het delen van de info. Dat is namelijk gratis ..

Maar allahoe a3lim of ik ga. Ik zie wel hoeveel mensen die ik ken die gaan. Ik blijf het duur vinden voor een symposium..



Ik vind die twintig euro niet duur, ik vind die reis erbij duur.

Ik hoor wel of je gaat, vind het een interessant onderwerp!

02-03-2009, 00:45

Citaat door Samirab_:
Ik vind die twintig euro niet duur, ik vind die reis erbij duur.

Ik hoor wel of je gaat, vind het een interessant onderwerp!


Je bent belgisch?

02-03-2009, 00:47

Citaat door Leve_Riffs:
Je bent belgisch?


Nee.


Hoe kom je daar bij?

02-03-2009, 00:50

Citaat door Samirab_:
Nee.


Hoe kom je daar bij?


Ewa ja, jij zei dat de reis veel zal kosten..

Oh wacht, 14 maart is op een zaterdag.. Dan dus geen ov .. Nu I get it.

02-03-2009, 00:57

Citaat door Leve_Riffs:
Ewa ja, jij zei dat de reis veel zal kosten..

Oh wacht, 14 maart is op een zaterdag.. Dan dus geen ov .. Nu I get it.



Hahaha, nee. Ik ben niet meer in het bezit van een ov. Vorige maand ingeleverd, gestopt met m'n studie. Ik was niet tevreden.

Maar idd, anders had je er nog niets aan gehad. Stupid saterday.

02-03-2009, 00:59



Citaat door Samirab_:
Hahaha, nee. Ik ben niet meer in het bezit van een ov. Vorige maand ingeleverd, gestopt met m'n studie. Ik was niet tevreden.

Maar idd, anders had je er nog niets aan gehad. Stupid saterday.


40% korting.. :P..

Misschien kan je met iemand meerijden als die er heen wilt gaan? Of samen met ov -40% korting-..

Er is altijd een weg..

02-03-2009, 01:01

Citaat door Leve_Riffs:
40% korting.. :P..

Misschien kan je met iemand meerijden als die er heen wilt gaan? Of samen met ov -40% korting-..

Er is altijd een weg..



Ja, dat kan. Blijft zeventien euro voor een retourtje dan. En ik weet niet of m'n moeder me wel naar Rotterdam laat gaan.

But I will keep it in mind. Vind het echt interessant!

02-03-2009, 01:04

Citaat door Samirab_:
Ja, dat kan. Blijft zeventien euro voor een retourtje dan. En ik weet niet of m'n moeder me wel naar Rotterdam laat gaan.

But I will keep it in mind. Vind het echt interessant!


Ja, lijkt me ook wel interessant. Jammer dat het zo duur is, anders had ik wel meer mensen gevraagd om te komen -die ik wel ken-. Gezien de kosten van de ticket, vraag ik me af waar het geld dan naar toe gaat? Misschien proberen ze juist door dit ff geld in te zamelen voor hun andere activiteiten. Twintig euro is wel wooow.. Zoveel kost niet eens een cabaret-show..

Pagina's : [1] 2