Bekijk volle/desktop versie : Moeder.



Pagina's : [1] 2

01-03-2009, 22:46
Zonder jouw Tevredenheid en zegeningen stelt het leven helemaal niks voor.

Rdi 3lia!

01-03-2009, 22:47


En de vader..?

01-03-2009, 22:47
Het is toch Oumiiiiiie, Oumiiiiiiie en dan Abi

01-03-2009, 22:48
klopt als een bus, mamskes we love you

01-03-2009, 22:49


Ik heb het eigenlijk gestolen uit een Arabisch liedje

01-03-2009, 22:50



-

01-03-2009, 22:52
Moeder en vader, de bron van mijn leven... Ik zal hen nooit kunnen terugbetalen voor alles wat zij voor mij hebben gedaan.. Maar ik ben bereid mijn hart, ziel en leven op te offeren voor hen, als dat nodig zou zijn...

Ouders, heerlijke mensen...

01-03-2009, 22:53

Citaat door sweety_neda:
Het is toch Oumiiiiiie, Oumiiiiiiie en dan Abi



Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in...ik hang naar beiden evenveel... Mijn vader is ziek en het besef alleen al dat hij er ooit niet zal zijn, maakt me ziek...
We worden van jongs af aan gedrild om ons meer bezig te houden met onze moeders, terwijl onze vaders net zoveel aandacht verdienen...Vind je het gek dat er zo'n rare vader - dochter relatie is..

01-03-2009, 22:55

Citaat door Jeetje_Jamie:
Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in...ik hang naar beiden evenveel... Mijn vader is ziek en het besef alleen al dat hij er ooit niet zal zijn, maakt me ziek...
We worden van jongs af aan gedrild om ons meer bezig te houden met onze moeders, terwijl onze vaders net zoveel aandacht verdienen...Vind je het gek dat er zo'n rare vader - dochter relatie is..



Tuuuuuuuuurlijk verdienen je ouders allebei zoveel respect. Het wilt niet zeggen dat je je vader minder waardevol gaat vinden dan je moeder. Alleen je moeder is wel degene die jou heeft gedragen en de borstvoeding heeft gegeven.. Als zij dan tevreden over je is zul je Insha Allah ook het paradijs betreden.


Allah ie shafieh meskien. Allah ie ghalihliek!

Mijn moeder is ook ziek meskiena. Heb haar net in bed gestopt en thee gebracht ! Ik zou niet zonder mijn ouders kunnen. Dat zou echt een leven zijn die niks inhield.

01-03-2009, 22:56

Citaat door ZonZeeStrand:
Moeder en vader, de bron van mijn leven... Ik zal hen nooit kunnen terugbetalen voor alles wat zij voor mij hebben gedaan.. Maar ik ben bereid mijn hart, ziel en leven op te offeren voor hen, als dat nodig zou zijn...

Ouders, heerlijke mensen...




Ik moetttttttt gewoon janken doorrrrrrrr jou

Ik ook, ik ben echt blij met mijn ouders. De enige mensen die je een glimlach op je gezicht kunnen toveren als je zo ROT voelt. En de enige mensen van wie je zekerheid hebt dat ze zoveel van je houden.

01-03-2009, 23:07

Citaat door sweety_neda:
Ik moetttttttt gewoon janken doorrrrrrrr jou

Ik ook, ik ben echt blij met mijn ouders. De enige mensen die je een glimlach op je gezicht kunnen toveren als je zo ROT voelt. En de enige mensen van wie je zekerheid hebt dat ze zoveel van je houden.





Helemaal juist!!!! Ik ben ook echt blij met mijn ouders. Ik hoop dat ik net zoals mijn moeder word inscha'Allah, ze heeft alles voor ons over en dat ik een echtgenoot vind zoals mijn vader. Een ontzettend lieve, grappige man... Het zijn de mensen waarvan je voor altijd zal blijven houden. En wat je ook doet... Die band zal nooit verbroken worden...

01-03-2009, 23:09

Citaat door ZonZeeStrand:



Helemaal juist!!!! Ik ben ook echt blij met mijn ouders. Ik hoop dat ik net zoals mijn moeder wordt inscha'Allah, ze heeft alles voor ons over en dat ik een echtgenoot vind zoals mijn vader. Een ontzettend lieve, grappige man... Het zijn de mensen waarvan je voor altijd zal blijven houden. En wat je ook doet... Die band zal nooit verbroken worden...




Aaaaaaaah Inderdaad, prachtiggggggg.


In mijn dromen dat ik zoals mijn moeder wordt. Ik hoop het wel, maar de geduld van mijn moeder zou ik denk ik nooit hebben. Mijn moeder is gewoon een sterke vrouw, en als ze de kansen had gehad die ik had dan zou ze nu zeker heel ver gekomen zijn. Ik dank Allah voor mijn ouders. Ik hou van ze..

01-03-2009, 23:19



Citaat door sweety_neda:
Aaaaaaaah Inderdaad, prachtiggggggg.


In mijn dromen dat ik zoals mijn moeder wordt. Ik hoop het wel, maar de geduld van mijn moeder zou ik denk ik nooit hebben. Mijn moeder is gewoon een sterke vrouw, en als ze de kansen had gehad die ik had dan zou ze nu zeker heel ver gekomen zijn. Ik dank Allah voor mijn ouders. Ik hou van ze..


Ah, wat schattig... Ik hoop dat Allah swt van jou een even sterke vrouw zal maken als jouw moeder, inscha'Allah...
Ja, inderdaad, ze hebben de kansen die wij hebben, nooit gehad... Maar dat hoefde ook niet voor hen, ze zijn namelijk gelukkig als hun kinderen gelukkig zijn... Meer verlangen ze niet...

01-03-2009, 23:26

Citaat door ZonZeeStrand:
Ah, wat schattig... Ik hoop dat Allah swt van jou een even sterke vrouw zal maken als jouw moeder, inscha'Allah...
Ja, inderdaad, ze hebben de kansen die wij hebben, nooit gehad... Maar dat hoefde ook niet voor hen, ze zijn namelijk gelukkig als hun kinderen gelukkig zijn... Meer verlangen ze niet...


Ik hoop het ook. Dat is ook hun wens he. Dat wij sterk in ons schoenen zullen staan, en dat we het ver gaan schoppen.

Elhamdoelilah.

Heb zin om te knuffelen

01-03-2009, 23:36

Citaat door sweety_neda:
Ik hoop het ook. Dat is ook hun wens he. Dat wij sterk in ons schoenen zullen staan, en dat we het ver gaan schoppen.

Elhamdoelilah.

Heb zin om te knuffelen


Alhamdoulillah voor mijn ouders ya Rabb!

Pak 1 van jouw ouders vast.. Als ze in bed liggen, krijg je er 1 van mij.

xknuffelx

Pagina's : [1] 2