Bekijk volle/desktop versie : Mensen die haten en verpesten



29-03-2004, 15:04
beste agwatie,nederlanders,christenen,joden,priesters en imams

ik word het een beetje zat van somminge ongure types hier op deze site die het verpesten voor anderen en die teveel schelden b.v said2 zoals net met zijn domme en achterlijpe bericht : "ik haat".

wat moeten we doen met zulke types?...



29-03-2004, 15:16


dood knuffelen !

29-03-2004, 15:21

Citaat:
Origineel gepost door minga
beste agwatie,nederlanders,christenen,joden,priesters en imams

ik word het een beetje zat van somminge ongure types hier op deze site die het verpesten voor anderen en die teveel schelden b.v said2 zoals net met zijn domme en achterlijpe bericht : "ik haat".

wat moeten we doen met zulke types?...


...ze een baan geven. Zorgen voor een lieve Fatima, en ze een leuk gezinnetje laten stichten...

Dan komt het allemaal wel goed...

29-03-2004, 15:23

Citaat:
Origineel gepost door Abracadaver
dood knuffelen !
Precies

29-03-2004, 15:41



Citaat:
Origineel gepost door minga
beste agwatie,nederlanders,christenen,joden,priesters en imams

ik word het een beetje zat van somminge ongure types hier op deze site die het verpesten voor anderen en die teveel schelden b.v said2 zoals net met zijn domme en achterlijpe bericht : "ik haat".

wat moeten we doen met zulke types?...


Gewoon negeren, waait vanzelf weer over.
Volgens mij heeft het iets met de satnd van de maan of de sterren te maken..

29-03-2004, 15:59
"...ze een baan geven. Zorgen voor een lieve Fatima, en ze een leuk gezinnetje laten stichten...

Dan komt het allemaal wel goed..."

waar slaat deze antwoord op?.....speel niet vies met ons...je denkt zeker dat iedereen zo is? dat zpgenaamd onze ouders ook zo waren...hmm je bent zielig mannetje jammer niet verwacht van je dacht dat je wel wat meer met je kennis zou kunnen doen dan ons zwart maken...ya christen...

29-03-2004, 17:11

Citaat:
Origineel gepost door minga
"...ze een baan geven. Zorgen voor een lieve Fatima, en ze een leuk gezinnetje laten stichten...

Dan komt het allemaal wel goed..."

waar slaat deze antwoord op?.....speel niet vies met ons...je denkt zeker dat iedereen zo is? dat zpgenaamd onze ouders ook zo waren...hmm je bent zielig mannetje jammer niet verwacht van je dacht dat je wel wat meer met je kennis zou kunnen doen dan ons zwart maken...ya christen...
jahdat krijg je als antwoord als je zo'n vraag stelt

29-03-2004, 18:46

Citaat:
Origineel gepost door Abracadaver
dood knuffelen !
Yeah man, goed plan...

Laten we said2 bij deze uitroepen tot de algemene marokko.nl troetelmarokkaan.

Hoera!!!

29-03-2004, 18:52


Hier kun je een voorbeeld aan nemen.

29-03-2004, 20:59

Citaat:
Origineel gepost door minga
"...ze een baan geven. Zorgen voor een lieve Fatima, en ze een leuk gezinnetje laten stichten...

Dan komt het allemaal wel goed..."

waar slaat deze antwoord op?.....speel niet vies met ons...je denkt zeker dat iedereen zo is? dat zpgenaamd onze ouders ook zo waren...hmm je bent zielig mannetje jammer niet verwacht van je dacht dat je wel wat meer met je kennis zou kunnen doen dan ons zwart maken...ya christen...
'Deze' antwoord slaat op de vraag die jij stelt, over wat je 'met dit soort types' aanmoet...

'Deze types' waar jij het over hebt, moeten gewoon een netjes en geordend leventje gaan leiden, en dan komt het allemaal prima in orde.

Dat is louter en alleen een antwoord op jouw vraag.

Er is totaal geen reden dat ik daar 'iedereen' mee bedoel

Er is totaal geen reden om mij uit te schelden voor 'zielig mannetje'.

Er is totaal geen reden om te denken dat ik 'jou' of 'jullie' zwart wil maken...

Het enige wat ik geef, is een antwoord op jouw vraag. Ik denk dat als je mij beter zou kennen, mijn berichten zou lezen, je er achter zou komen dat ik nooit mensen in een hokje plaats. Omdat ik zelf ook vaak genoeg in een hokje geplaatst wordt.

Iedereen is een individu, en iedereen beoordeel ik daar ook op.

Mocht ik op een of andere manier de indruk wekken mensen ove een kam te scheren, dan mag je/men mij daarop altijd aanspreken...

29-03-2004, 21:58
Ach wie de schoen past trekke hem aan :nl:
Ik vind Arabchrstn altijd wel vrij genuanceerd en had in de context van de rest van zijn priksels wel begrepen wat hij bedoelde: ledigheid is des duivels oorkussen oftewel wie niet werkt en maar een beetje lamstraalt gaat vanzelf wel rottigheid uithalen. Hardwerkende mensen hebben hiervoor geen tijd.