Bekijk volle/desktop versie : Internet provider aanrader



01-03-2009, 21:20
Wat zijn jullie ervaringen en meningen met diverse internet aanbieders. Heb nu een pakket bij Compuserve, dat erg goed werkte, maar na een jaar wordt de prijs met gratis bellen naar vaste nummer € 39.95

Welke zouden jullie mij aanraden?
Heb een beetje georienteerd welke goed zouden zijn.

Mocht je bij één van de providers zitten, en er goede ervaringen mee hebben, geef dat dan aan in de poll. Kijken welke erboven uit stijgt.

- Telfort

- Alice

- Tele 2

- Online

- KPN

- Hetnet

- Ziggo

01-03-2009, 21:22


Online wat voorheen orange en wanadoo was, hebben we al jaren en nog nooit problemen mee gehad. Kijk op hun site, soms hebben ze actie voor nieuwe klanten.

02-03-2009, 10:41
Heb zowel met Tele2 als met Online goeie ervaringen.

Alleen verhuizen was echt een ramp bij Tele2, daarom toen overgestapt naar Online.

03-03-2009, 14:01
Heb je voor online ook een vaste lijn nodig?

Ik zie nl op hun site dat het niet nodig is. Dus 20 euro pm zonder een vaste tellijn en alleen internet.

Wie heeft dit? Want wij gebruiken toch nooit vaste tel en betalen voor niets.

03-03-2009, 17:20



Citaat door hallo1981:
Heb je voor online ook een vaste lijn nodig?

Ik zie nl op hun site dat het niet nodig is. Dus 20 euro pm zonder een vaste tellijn en alleen internet.

Wie heeft dit? Want wij gebruiken toch nooit vaste tel en betalen voor niets.




Vraag ik me inderdaad ook af. Hoeveel mb is het trouwens wat ie dan kan halen? 20 euro voor goede internetlijn is mooie prijs

03-03-2009, 17:26
deze poll klopt niet er komt er van uit dat telfort een van de beste providers is terwijl telfort echt een heel slechte provider is telfort heeft de vormalige provider tiscali gekocht en bij tiscali was het echt een zooitje ne dat zal niet veranderen door het veranderen van de naam

08-03-2009, 17:24
ik vind persoonlijk tele2.... heb het nu icm internet plus bellen voor 14.95 totaal !!! eerste 6 maanden dan en daarna 25 euro ofzo !!!

je hebt dan ook een 20mbits verbinding !!