Bekijk volle/desktop versie : Liefde Drama Proza



Pagina's : [1] 2 3 4

01-03-2009, 20:57
Als de wind blaast hoor ik jouw naam
Stopt het blazen dan sterft het geluid,
Maar de gedachtes nimmer niet.
Prachtig, wijs en knap. Dat ben jij.
Ik voel het, zag het, mocht het ervaren.
Maar liefde is wreed, grof, zonder genade.

Samen met mij sterft mezelf.
De weg heeft zichzelf gevonden
als genade niet bestond.
Maar liefde is genadeloos
Op welke weg beland je dan?

..bekijk blz 1, 2, 3, 4 ook maar even.

02-03-2009, 22:23


Het is leuk geweest, ik ben weg van Poetry. Adios. het ga jullie goed.

02-03-2009, 22:29
Je blijft! Believe me je blijft! Anders kom ik je halen!

Hier kom ik op terug. Heb het alleen gloeiend druk met school!

02-03-2009, 22:35

Citaat door RitaPulpers:
Je blijft! Believe me je blijft! Anders kom ik je halen!

Hier kom ik op terug. Heb het alleen gloeiend druk met school!


Misschien als ik grijs ben kom ik terug maar het is afgelopen.

03-03-2009, 17:34



Citaat door mourri:
Het is leuk geweest, ik ben weg van Poetry. Adios. het ga jullie goed.


wat ben jij een ongeduldig mannetje.soms dramatisch creeer en hou je mond

maar je verdient wel een dikke

03-03-2009, 19:24

Citaat door salimaatje23:
wat ben jij een ongeduldig mannetje.soms dramatisch creeer en hou je mond

maar je verdient wel een dikke



het is mooi geweest. Het inkt om te schrijven is er niet meer dus met een lege pen krassen maken, maakt ze nog niet zichtbaar.

03-03-2009, 19:53

Citaat door AHfilterkoffie:
So sad...

het gedicht?

03-03-2009, 19:56
Ja, en de situatie waarin jij verkeert, als ik zo naar dit gedicht kijk.

Het doet mij denken aan een citaat uit een verhaal van Edgar Allan Poe:

'Huil, huil, ogen van me. Dit is geen tijd voor vrolijkheid!
Want de ene helft van mijn leven heeft de andere begraven.'
Corneille

03-03-2009, 20:01

Citaat door AHfilterkoffie:
Ja, en de situatie waarin jij verkeert, als ik zo naar dit gedicht kijk.

Het doet mij denken aan een citaat uit een verhaal van Edgar Allan Poe:

'Huil, huil, ogen van me. Dit is geen tijd voor vrolijkheid!
Want de ene helft van mijn leven heeft de andere begraven.'
Corneille

Het is te moeilijk om uberhaupt los te komen van het pessimisme...en dan over normale dingen te dichten... laat staan over vrolijke zaken...

03-03-2009, 21:00
Klopt, maar niemand dwingt je daar ook toe.

Tijd, tijd is belangrijk. Zoek afleiding, de wereld is groot.

05-03-2009, 09:31
Het woord drama is slechts een verzameling van letters. Een verzameling van letters is niet goed genoeg om afscheid te nemen van zo'n geweldig dichter. De zon scheen vandaag vrolijk in dit hoekje, maar in jouw woorden regent het tranen. Een grote wolk werd meegevoerd op de wind, maar stopte boven jouw ratio om haar in duisternis te hullen.

Er is geen woord om je voldoende mee te kunnen herinneren en geen lettertype groot genoeg om je grootse topics te eren. Dus wie schrijft die blijft, wie schrijft die blijft



Een vreemdeling, wellicht?

05-03-2009, 19:08

Citaat door Tiezriet:
Het woord drama is slechts een verzameling van letters. Een verzameling van letters is niet goed genoeg om afscheid te nemen van zo'n geweldig dichter. De zon scheen vandaag vrolijk in dit hoekje, maar in jouw woorden regent het tranen. Een grote wolk werd meegevoerd op de wind, maar stopte boven jouw ratio om haar in duisternis te hullen.

Er is geen woord om je voldoende mee te kunnen herinneren en geen lettertype groot genoeg om je grootse topics te eren. Dus wie schrijft die blijft, wie schrijft die blijft



Een vreemdeling, wellicht?


Zo he!
Dat zijn nog eens woorden!

05-03-2009, 20:09



Citaat door Tiezriet:
Het woord drama is slechts een verzameling van letters. Een verzameling van letters is niet goed genoeg om afscheid te nemen van zo'n geweldig dichter. De zon scheen vandaag vrolijk in dit hoekje, maar in jouw woorden regent het tranen. Een grote wolk werd meegevoerd op de wind, maar stopte boven jouw ratio om haar in duisternis te hullen.

Er is geen woord om je voldoende mee te kunnen herinneren en geen lettertype groot genoeg om je grootse topics te eren. Dus wie schrijft die blijft, wie schrijft die blijft



Een vreemdeling, wellicht?


Nee geen vreemdeling maar een stille lezeres.

Ik heb nagedacht over wat ik moet zeggen op zo een reactie.
Normaal gesproken praat ik honderdduit in veel van mijn topics maar ik kan vrijwel geen reactie geven op jouw reactie.

Wellicht is je reactie een kinderhand die haar vader wil terugtrekken. Zie je het al voor je? graag een respond.


@ tatoooti, hoe doe jij het pessisme verdrijven?

06-03-2009, 09:03

Citaat door mourri:
Nee geen vreemdeling maar een stille lezeres.

Ik heb nagedacht over wat ik moet zeggen op zo een reactie.
Normaal gesproken praat ik honderdduit in veel van mijn topics maar ik kan vrijwel geen reactie geven op jouw reactie.

Wellicht is je reactie een kinderhand die haar vader wil terugtrekken. Zie je het al voor je? graag een respond.


@ tatoooti, hoe doe jij het pessisme verdrijven?




Ik probeerde slechts te zeggen dat je er niet zo maar mee kan ophouden. Daarnaast ligt het denk ik niet aan het idee dat je een pessimist bent (want dat ben je niet, verban dat woordje uit je vocabulaire voor je erin gaat geloven, en meer negatieve gedachtes kweekt), maar meer dat je mischien weinig inspiratie hebt op dit moment. En dat kan, en het is normaal. Schrijven is leuk, begrijpelijk. Maar wat je nooit moet doen is zoeken naar woorden, diep graven, nee! Woorden moet je beleven, ze moeten er zijn, alleen zo kan je wat moois neerzetten en er tevreden over zijn. De mooiste gedachten komen onverwachts, geloof me. En je inkt is nog lang niet op ... je hebt nog heel wat moois met ons te delen.

06-03-2009, 20:14

Citaat door mourri:
Nee geen vreemdeling maar een stille lezeres.

Ik heb nagedacht over wat ik moet zeggen op zo een reactie.
Normaal gesproken praat ik honderdduit in veel van mijn topics maar ik kan vrijwel geen reactie geven op jouw reactie.

Wellicht is je reactie een kinderhand die haar vader wil terugtrekken. Zie je het al voor je? graag een respond.


@ tatoooti, hoe doe jij het pessisme verdrijven?




door een optimist te zijn
al zou het donker buiten zijn zie jij nog dat beetje licht zo klein

van het negatieve iets positiefs maken of zien
lukt niet altijd maar blijf je lachen dan gebeurt er toch iets leuks zes op de tien


enne je bewust maken van wat anderen je adviseren
bv de wijze woorden van Tiezriet

Pagina's : [1] 2 3 4