Bekijk volle/desktop versie : Mannen wat vinden jullie er van als jullie vrouw en nagelpiercing heeft???



Pagina's : [1] 2 3

01-03-2009, 19:43
Ik bedoel navelpiercing is hier haraam als je het maar bedekt en aan niemand laat zien.
Als je het puur voor jou zelf doet is het geen probleem,Maar ga er niet mee showen want dat mag dus weer niet.
Wat zeggen jullie mannen hier over??
Zouden jullie het accepteren of niet??
Licht je antwoord toe.

03-03-2009, 17:51



Citaat door Amiee:
wat wil je daarmee doen ?? n sleutel eraan hangen ? waarvoor zou je het voorjezelf willen hebben ?? Haraaaaaammmm..

Het is niet haraam! Het is haraam als je het andere mensen laat zien en er mee showt, maar als zij het zelf mooi vind en doet het voor zich zelf en niemand krijgt het zien alleen haar man dan is het niet haraam.

03-03-2009, 17:54

Citaat door MiSS_SiSi:
Het is niet haraam! Het is haraam als je het andere mensen laat zien en er mee showt, maar als zij het zelf mooi vind en doet het voor zich zelf en niemand krijgt het zien alleen haar man dan is het niet haraam.


Wie zegt dat het niet haraam is? Voor zover ik weet mag je niet het lichaam piercen.

03-03-2009, 17:57

Citaat door zwietienie:
Wie zegt dat het niet haraam is? Voor zover ik weet mag je niet het lichaam piercen.

Ik heb het na gevraagd.
En heb gehoord dat het wel mag als jij het puur voor jou zelf doet en niemand het te zien krijgt.
Het is weer wel haraam als jij met korte truitjes gaat lopen van kijk wat ik heb dat mag weer niet.
Bedoel om te laten zien aan mensen dat je een navelpiercing hebt.

03-03-2009, 17:57


Ik zelf vind het niet zo mooi.
Een navelpiercing is niet echt iets voor een nette dame.
T is ook wel een beetje ordinair..

03-03-2009, 17:57

Citaat door MiSS_SiSi:
Ik heb het na gevraagd.
En heb gehoord dat het wel mag als jij het puur voor jou zelf doet en niemand het te zien krijgt.
Het is weer wel haraam als jij met korte truitjes gaat lopen van kijk wat ik heb dat mag weer niet.
Bedoel om te laten zien aan mensen dat je een navelpiercing hebt.


Ik snap de toegevoegde waarde van een navelpiercing ook niet zo goed.

03-03-2009, 17:58
ik neem ook een tattoo, op een plaats waar niemand het ziet, "misschien ziet allah het ook niet" ..... ye dombo...

haraam is haraam, er zijn bepaalde plaatsen die een vrouw mag piercen, waaronder de oorlellen.... PUNT UIT een man kan toch ook geen penis piersing nemen??????? niemand die het ziet......


het is wel een mooi aanzicht, mist de vrouw een mooi figuur heeft (geen bolle vetrollen) maar het is helaas haraam.

03-03-2009, 17:59
Nou volgens mij is er niks haram in

het is een vorm van versiering denk maar aan oorbellen

03-03-2009, 18:00

Citaat door sjaheed:
ik neem ook een tattoo, op een plaats waar niemand het ziet, "misschien ziet allah het ook niet" ..... ye dombo...

haraam is haraam, er zijn bepaalde plaatsen die een vrouw mag piercen, waaronder de oorlellen.... PUNT UIT een man kan toch ook geen penis piersing nemen??????? niemand die het ziet......


het is wel een mooi aanzicht, mist de vrouw een mooi figuur heeft (geen bolle vetrollen) maar het is helaas haraam.



hoe kom je erbij

Penispiercing en navelpiercing zijn twee dingen!
bij een navel is het niet gevaarlijk..

03-03-2009, 18:00
Een navelpiercing niet haram? :what?!:

03-03-2009, 18:00

Citaat door verdwaalde:
Nou volgens mij is er niks haram in

het is een vorm van versiering denk maar aan oorbellen


Oorlel is een heel ander verhaal.

03-03-2009, 18:01

Citaat door zwietienie:
Wie zegt dat het niet haraam is? Voor zover ik weet mag je niet het lichaam piercen.


ja ik ook.
heb zo iets nog nooit gehoord dat het niet haram is.
Deze lichaam heb je van allah swt gekregen en dan ga je er in lopen prikken.
Wie heeft jou zo iets wijs gemaakt??
ben er wel na benieuwd hoe het echt zit??

03-03-2009, 18:03



Citaat door verdwaalde:
hoe kom je erbij

Penispiercing en navelpiercing zijn twee dingen!
bij een navel is het niet gevaarlijk..


JAWEL HOOR. Stel je nou voor dat ze verkeerd prikken of het gaat ontsteken. allatief.

03-03-2009, 18:04
Heeft iemand hier bewijs over zijn/haar uitspraken?

03-03-2009, 18:04

Citaat door Miss-Magrabia01:
JAWEL HOOR. Stel je nou voor dat ze verkeerd prikken of het gaat ontsteken. allatief.
ja dat kan ook bij een oorlel
heb je geen oorlel meer!

Citaat door zwietienie:
Oorlel is een heel ander verhaal.

oh ja?

Pagina's : [1] 2 3