Bekijk volle/desktop versie : Toekomstig Minister President Wilders reageert met een brok in zijn keel



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

01-03-2009, 13:49
'Wat ben ik hier blij mee' door Jan-Kees Emmer en Dennis Naaktgeboren
Gerelateerde artikelen

PVV nu grootste
Als er nu verkiezingen zouden...

DENHAAG/NEW YORK - PVV-leider Geert Wilders reageert met een brok in zijn keel als hij in New York de peiling van De Hond voorgelegd krijgt. "Echt waar? Zijn we de grootste? Wat ben ik hier blij mee!"

Meteen daarna relativeert hij: "Het zijn natuurlijk nog maar peilingen, maar het is een enorm blijk van vertrouwen van de Nederlandse kiezer, die kennelijk niets moeten hebben van de plannen van het openbaar ministerie om mij te vervolgen." Maar Wilders voelt ook druk: "Dit is ook een enorme verantwoordelijkheid. Zo moeten we snel gaan werken aan het samenstellen van een goede kandidatenlijst." Wilders kan niet wachten tot de volgende Tweede Kamerverkiezingen.

Volgende

"Wat mij betreft zijn die morgen, dan ben ik de volgende minister-president."

Het is de eerste keer dat de PVV de grootste partij is in de peilingen. De partij haalde eind november 2004, kort na de moord op Theo van Gogh, weliswaar meer zetels (29), maar moest toen de PvdA nog boven zich dulden. De PVV is sinds de jaarwisseling maar liefst twaalf zetels gestegen. Op dit moment heeft de partij slechts negen Kamerleden. Het CDA is in de nieuwe peiling de tweede partij van het land, met 26 zetels. Daarna volgen de PvdA (21), D66 (19), SP (18) en de VVD (17). Rita Verdonk haalt slechts twee zetels. De regeringspartijen CDA, PvdA en ChristenUnie halen samen nog maar 52 zetels, de laagste score sinds het aantreden van het kabinet.

bron

01-03-2009, 13:51


Heb je weer een ban op je andere acount?

01-03-2009, 13:52

Citaat door timioto:
Heb je weer een ban op je andere acount?

Ja.

01-03-2009, 13:53
Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik een traantje heb weggepinkt. het voelt aan of we weer bevrijd zijn........

01-03-2009, 13:55



Citaat door _V_:
Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik een traantje heb weggepinkt. het voelt aan of we weer bevrijd zijn........


Mietje en aansteller!

01-03-2009, 13:55

Citaat door _V_:
Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik een traantje heb weggepinkt. het voelt aan of we weer bevrijd zijn........


Ach kijk aan... feest der herkenning. Je hebt de vorige bevrijding dus ook meegemaakt?

01-03-2009, 13:55
Het slagschip His Majesty Geert Wilders ligt niet alleen op koers; Het is zelfs op dreef.


01-03-2009, 13:57

Citaat door MMVIII:
Het slagschip His Majesty Geert Wilders ligt niet alleen op koers; Het is zelfs op dreef.



01-03-2009, 13:57
Maar even serieus, is wilders echt de grootste?


Omg

Zo grappig. Waarom films kijken, we maken er gewoon zelf eentje, wel een slechte.

01-03-2009, 13:57

Citaat door Agmis:
Gefeliciteerd. PVV wordt ongetwijfeld de grootste partij van Nederland.

Denk het ook ja.......

01-03-2009, 13:58
En nog steeds zeg ik dat PVV en consorten mijn reet mogen likken!

01-03-2009, 13:59

Citaat door _V_:
Ja.




Wat "vreet "je dan toch uit....................

01-03-2009, 14:01



Citaat door rijnbaan:
ik ruik een liquidatie.. en deze neus zit er niet vaak naast


Hij krijgt een bloemetje van me mocht dat gebeuren......

01-03-2009, 14:03
Ik wist niet dat er zoveel mensen waren die vertrouwen hebben in een politicus die nooit eens het lef heeft op te komen dagen en zijn plannen te verdedigen bij Pauw&Witteman en Buitenhof.

01-03-2009, 14:03
Ik heb ook een brok in me keel, een brok slijm.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6