Bekijk volle/desktop versie : Mannenergernissen tijdens het winkelen



Pagina's : [1] 2 3 4

28-02-2009, 13:52
Maar liefst 33 procent van de mannen gaat niet uit vrije wil met hun vriendin of vrouw winkelen, maar doet dat omdat hun partner dat zo graag wil. En dat leidt tot irritaties...

Om de tijd te versnellen hebben de mannen een aantal tactieken bedacht: 45 procent helpt haar zodat het keuzeproces wordt versneld en 32 procent geeft zijn ogen de kost en kijkt of er leuke vrouwen in de winkel rondlopen. Maar meer dan de helft van de mannen wacht passief af totdat vrouwlief het pashokje verlaat.

Ondanks alle irritaties gaat meer dan de helft van de mannen trouw met hun partner mee. Tweederde van de mannen gaat minimaal een keer per maand mee.



http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/3323616/__Mannenergernissen_tijdens_het_winkelen__.html?p= 27,2

28-02-2009, 13:54


hier is toch geen onderzoek voor nodig?

28-02-2009, 13:57
ik herken het maar al te goed...winkelen is de meest nutteloze vrijetijdsbesteding en dan vooral op Zaterdag ...tussen de krijsende kinderen en mensenmassa's , terrible..

28-02-2009, 13:57
Ik scoor 1 keer in het half jaar een hoop nieuwe kleren en voor de rest kom ik zo min mogelijk in winkelstraten.

28-02-2009, 13:58



Citaat door led_zeppelin:
Ik scoor 1 keer in het half jaar een hoop nieuwe kleren en voor de rest kom ik zo min mogelijk in winkelstraten.



, heb jij dat ook? ik ga hooguit twee keer per jaar naar dezelfde winkel, koop daar voor het gehele jaar en alles mag niet langer duren dan een half uur, daarnaast vermijd ik de drukte door als ik even tijd heb doordeweeks mijn slag te slaan

28-02-2009, 14:02

Citaat door elTahar:
, heb jij dat ook? ik ga hooguit twee keer per jaar naar dezelfde winkel, koop daar voor het gehele jaar en alles mag niet langer duren dan een half uur, daarnaast vermijd ik de drukte door als ik even tijd heb doordeweeks mijn slag te slaan


Precies mijn tactiek Op zaterdag door een drukke winkelstraat sjokken daar krijg ik namelijk echt moordneigingen van.

28-02-2009, 14:04

Citaat door ria:
Het lijkt wel op het aanschouwen van een voetbalwedstrijd .


ik kijk ook geen voetbal, ben ik nu een halve man

28-02-2009, 14:06

Citaat door led_zeppelin:
Precies mijn tactiek Op zaterdag door een drukke winkelstraat sjokken daar krijg ik namelijk echt moordneigingen van.

Ben jij een van die mannen die buiten blijft wachten op z'n vriendin en niet eens de moeite neemt om iets leuks uit te kiezen ?

28-02-2009, 14:15

Citaat door Julia_forhim:
Ben jij een van die mannen die buiten blijft wachten op z'n vriendin en niet eens de moeite neemt om iets leuks uit te kiezen ?

Ik scoor mijn eigen kleren, terwijl zij de hare scoort en af en toe vragen we elkaar "is dit leuk". Ik houd het meestal liefst zo kort mogelijk. Ik kan ook heel snel zien of ik iets wil of niet.

28-02-2009, 14:18
Toendertijd dumpte vader ons altijd in de stad ''Over 2 uurtjes ben ik terug'' .

Mannen houden niet van winkelen, altijd maar weer mopperen, overdreven om zich heen kijken......

28-02-2009, 14:23
Ik ben het hier met de mannen eens. Ik zie gelijk of ik iets wil of niet, ik ga niet eens de moeite doen om te passen want ik zie gelijk of iets me past.
Ik koop het and i'm out off there.

28-02-2009, 14:25
p.s ook voor de meiden die hun vriendjes meeslepen om te winkelen, wrm doe je dat hun aan je weet dat ze zich vervelen. Ik ga altijd helemaal stuk als ik die mannen zie die buiten wachten. whahaha

28-02-2009, 14:25



Citaat door Hanane_B:
Toendertijd dumpte vader ons altijd in de stad ''Over 2 uurtjes ben ik terug'' .

Mannen houden niet van winkelen, altijd maar weer mopperen, overdreven om zich heen kijken......


Ahhh meskien wat schattig...

Als ik met mijn Papa shop, dan vindt hij het wel leuk om iets leuks voor me uit te kiezen. Alleen hij heeft geen smaak

28-02-2009, 14:32

Citaat door Hanane_B:
Toendertijd dumpte vader ons altijd in de stad ''Over 2 uurtjes ben ik terug'' .

Mannen houden niet van winkelen, altijd maar weer mopperen, overdreven om zich heen kijken......


Mannen kunnen minder goed tegen de drukte en tegen de grote hoeveelheid impulsen van een winkelstraat. Daar is een keer een onderzoekje naar gedaan. Mannen ervaren die hoop reclame en mensen als storend, omdat ze meer gefocust zijn op 1 ding en 1 soort informatie tegelijk, terwijl vrouwen het juist als een rijkdom ervaren.

28-02-2009, 14:38

Citaat door Julia_forhim:
Ahhh meskien wat schattig...

Als ik met mijn Papa shop, dan vindt hij het wel leuk om iets leuks voor me uit te kiezen. Alleen hij heeft geen smaak


Mijn vader heeft zeker geen smaak, altijd kwam hij thuis met die knalpaarse broek, of knaloranje schoenen.... .

Dat heeft hij van zijn moeder geerfd, grootmoeder kwam ook thuis met van die opvallende kleren, echt trauma aan over gehouden .


Citaat door led_zeppelin:
Mannen kunnen minder goed tegen de drukte en tegen de grote hoeveelheid impulsen van een winkelstraat. Daar is een keer een onderzoekje naar gedaan. Mannen ervaren die hoop reclame en mensen als storend, omdat ze meer gefocust zijn op 1 ding en 1 soort informatie tegelijk, terwijl vrouwen het juist als een rijkdom ervaren.


Inderdaad, vrouwen zijn echt zolang bezig in één winkel, mannen hebben het al na 5 minuten genoeg!

Pagina's : [1] 2 3 4