Bekijk volle/desktop versie : Mag deze enge kerel er even langs?



Pagina's : [1] 2

26-02-2009, 19:52
Wat een flater dat spotje van ing bank, Anouk heeft 'droogheid' volgens mij uitgevonden.

Wat vinden jullie nou echt een stomme reclame?

Of die ene van een meisje en een jongen die aan een bar zitten, dat spotje over sms zijn naam en jouw naam en krijg dan een smsje terug of jullie bij elkaar passen, dat meisje die dan dat glas over hem heen giet, zoooo'n stom spotje,

26-02-2009, 19:54


Ja jongens.. Liefde gaat niet altijd over rozen HiHiHi (a la ezel)



26-02-2009, 19:55

Citaat door Madame_Louisa:
Ja jongens.. Liefde gaat niet altijd over rozen HiHiHi (a la ezel)




Stom hé

Of die spotjes over sms kenteken en je weet wat een auto kost en kan, wie verzint nou zoiets

26-02-2009, 20:16
Nivea puistjes reclame, dat meisje lacht zo raar alsof haar lippen aan elkaar vast geplakt zijn en ze haar zwarte tandjes niet wil laten zien

26-02-2009, 20:18


Ik heb een gruwlijke hekel aan een spotje van een tandpasta. Er komt zo een wijf in beeld die dan zeg:´ Ik heb zulke gevoelige tanden als ik KOUDE ijsjes eet´ (heeft er iemand ooit een warm ijsje gegeten). En dan zegt ze en ik moet spoelen met warm water dat is gewoon te LASTIG. Hoezo is het nou weer lastig om met warm water te spoelen. Echt ik kan me er zo aan irriteren het hele spotje slaat nergens op zo ingestudeerde bull shit.

26-02-2009, 20:19
Cup a soup specials, misschien iets te lekker voor op het werk, die kapster die vind ik wel leuk

26-02-2009, 20:20

Citaat door Riffia_Samra:
Ik heb een gruwlijke hekel aan een spotje van een tandpasta. Er komt zo een wijf in beeld die dan zeg:´ Ik heb zulke gevoelige tanden als ik KOUDE ijsjes eet´ (heeft er iemand ooit een warm ijsje gegeten). En dan zegt ze en ik moet spoelen met warm water dat is gewoon te LASTIG. Hoezo is het nou weer lastig om met warm water te spoelen. Echt ik kan me er zo aan irriteren het hele spotje slaat nergens op zo ingestudeerde bull shit.





Je ziet eerst staan 'Het verhaal van sharon' je denkt safie nu komt iemand die verteld over hoe ze een ziekte overleefd heeft of hoe ze verder is gegaan nadat haar man overleed aan een autoongeluk maar ipv daarvan gaat het over gevoelige tanden en ze haar mond niet kan spoelen met koud water

26-02-2009, 20:21
Of die reclame van die medicijn:

occilocinum ofzo, ze3ma niemand kan het uitspreken en dan komt er NET toevallig 1 dame die het wel kan uitspreken op zo een nijntje-toon

26-02-2009, 20:22
HE k heb een BRILJANT idee
ik ga een topic openen met RAAD DE RECLAME

26-02-2009, 20:25

Citaat door Madame_Louisa:
Of die reclame van die medicijn:

occilocinum ofzo, ze3ma niemand kan het uitspreken en dan komt er NET toevallig 1 dame die het wel kan uitspreken op zo een nijntje-toon



Ja de ene is nog slechter dan de andere.


Doe dat

26-02-2009, 20:39
Ik heb een gruwelijke hekel aan die pampersreclame,die enge hoofd van die wijf,op dat lieve schattige lichaampje van de baby.

26-02-2009, 20:40

Citaat door chadia79:
Ik heb een gruwelijke hekel aan die pampersreclame,die enge hoofd van die wijf,op dat lieve schattige lichaampje van de baby.




Ja hoe komen ze erop hé, kim lian op het lichaam van een lieve baby

26-02-2009, 20:42



Citaat door Dana.:
Ja hoe komen ze erop hé, kim lian op het lichaam van een lieve baby



Het zou verboden moetten zijn

26-02-2009, 20:43
O ja,Anouk vind ik een toffe wijf!

26-02-2009, 20:44

Citaat door chadia79:
O ja,Anouk vind ik een toffe wijf!


Ik ook...echt een mooie vrouw ook!

Pagina's : [1] 2