Bekijk volle/desktop versie : In mei naar Egypte.

Pagina's : [1] 2 3 4

26-02-2009, 16:47
Dames, waar kun je goedkope `zon`vakanties boeken voor de periode mei? Ik wil voor een paar dagen er lekker tussenuit gaan.

Iemand handige sites??

26-02-2009, 16:53

jaa ik ook! in april of mei.. als t goedkoop is misschien in beide maanden

ik wil voor 2 weken gaan inshallah. Sharm El Cheikh ofzoiets schijnt heel leuk te zijn.

26-02-2009, 16:54

Citaat door ..Batata..:
Dames, waar kun je goedkope `zon`vakanties boeken voor de periode mei? Ik wil voor een paar dagen er lekker tussenuit gaan.

Iemand handige sites??

Ik ben vorig jaar in mei naar Egypte geweest voor 10 dagen met Jet Air, geboekt via internet. Ik heb voor 2 personen voor 10 dagen All inclusive hotel in totaal 1000 euro betaald. Stad: Sharm El Sheikh, hotel: hauza beach (bruidssuite). Het was heerlijk!!!!!!!!!

26-02-2009, 16:55

Citaat door Winterbruidje23:
Ik ben vorig jaar in mei naar Egypte geweest voor 10 dagen met Jet Air, geboekt via internet. Ik heb voor 2 personen voor 10 dagen All inclusive hotel in totaal 1000 euro betaald. Stad: Sharm El Sheikh, hotel: hauza beach (bruidssuite). Het was heerlijk!!!!!!!!!

Dat is wel heeeeel goedkoop, al inclusive en dan nog eens een bruidsuite
In welke periode had je geboekt?? Was het echt een last minute??

26-02-2009, 16:56

Citaat door mramramra:
jaa ik ook! in april of mei.. als t goedkoop is misschien in beide maanden

ik wil voor 2 weken gaan inshallah. Sharm El Cheikh ofzoiets schijnt heel leuk te zijn.

Mocht je een site hebben met goedkope aanbiedingen, let me know.
Want ben nu ook aan het rondkijken.

Maar klopt Sharm el Sheikh schijnt mooi te zijn, en Hurghada ook.

26-02-2009, 16:57

zo goedkoop

26-02-2009, 16:59

Citaat door ..Batata..:
Dat is wel heeeeel goedkoop, al inclusive en dan nog eens een bruidsuite
In welke periode had je geboekt?? Was het echt een last minute??

Het was een last minute. Ik ben eind mei geweest. Maar die periode is zowieso goedkoop. Vrienden van ons (koppel) zijn voor twee weken geweest in maart via thomas cook voor 1600 euro.

26-02-2009, 17:01

Het was een last minute. Ik ben eind mei geweest. Maar die periode is zowieso goedkoop. Vrienden van ons (koppel) zijn voor twee weken geweest in maart via thomas cook voor 1600 euro.

Ok, in welke periode raad je me aan om de site in de gaten te houden en te gaan boeken. Echt een week van te voren of??? Moehiem ik houd beide sites in de gaten, zowel thomascook als jet air.

Oooww, ik heb er zóóó zin in, ben nu aan het rondkijken

26-02-2009, 17:08

Citaat door ..Batata..:
Ok, in welke periode raad je me aan om de site in de gaten te houden en te gaan boeken. Echt een week van te voren of??? Moehiem ik houd beide sites in de gaten, zowel thomascook als jet air.

Oooww, ik heb er zóóó zin in, ben nu aan het rondkijken

Ik heb het een week op voorhand geboekt. Zorg ervoor dat je zeker niet minder dan een 4 sterren hotel neemt en een hotel gelegen aan een privé-strand, anders heb je er niets aan. Ons hotel (hauza beach) was super, maar het eten was niet zo denderend. We hadden een gewone kamer besteld, maar toen we daar aankwamen hebben we een suite gevraagd. We hebben die gekregen zonder bij te betalen. Egyptenaren zien marokkanen heel graag komen. We werden in het hotel echter als VIP behandeld. We konden in de buurt met de quat door de woestijn op safari door de woestijn, elke dag snorkelen aan het hotel, diepzeeduiken, 's nachts sterren kijken, enz. We zijn één keer naar de stad geweest voor souvenirs.

26-02-2009, 17:14

Ik heb het een week op voorhand geboekt. Zorg ervoor dat je zeker niet minder dan een 4 sterren hotel neemt en een hotel gelegen aan een privé-strand, anders heb je er niets aan. Ons hotel (hauza beach) was super, maar het eten was niet zo denderend. We hadden een gewone kamer besteld, maar toen we daar aankwamen hebben we een suite gevraagd. We hebben die gekregen zonder bij te betalen. Egyptenaren zien marokkanen heel graag komen. We werden in het hotel echter als VIP behandeld. We konden in de buurt met de quat door de woestijn op safari door de woestijn, elke dag snorkelen aan het hotel, diepzeeduiken, 's nachts sterren kijken, enz. We zijn één keer naar de stad geweest voor souvenirs.

Klinkt geweldig hoe je het beschrijft! Maar hotel Hauza Beach dat is toch niet alleen bruidsuites??
Want dat wil ik bewaren voor mijn mannetje later

Nee, maar ik ga eens rondkijken naar hotel Hauza Beach, klinkt allemaal veelbelovend en goeds. En was je ook veel geld kwijt daar of is het goedkoop?? Maar hoe je het nu allemaal hebt beschreven, ga ik specifiek naar Hauza Beach hotel kijken aangezien het gelegen ligt bij een privé strand.

26-02-2009, 17:18

Heb net gezocht op Hauza Beach hotel, zag ik dit.
Dit is in de avond

26-02-2009, 17:22

Citaat door ..Batata..:

Heb net gezocht op Hauza Beach hotel, zag ik dit.
Dit is in de avond

Ja , dat is het

26-02-2009, 17:24

Ja , dat is het

Prachtig, ben verliefd geworden

Thanks voor de info schat

26-02-2009, 17:24

Citaat door ..Batata..:
Klinkt geweldig hoe je het beschrijft! Maar hotel Hauza Beach dat is toch niet alleen bruidsuites??
Want dat wil ik bewaren voor mijn mannetje later

Nee, maar ik ga eens rondkijken naar hotel Hauza Beach, klinkt allemaal veelbelovend en goeds. En was je ook veel geld kwijt daar of is het goedkoop?? Maar hoe je het nu allemaal hebt beschreven, ga ik specifiek naar Hauza Beach hotel kijken aangezien het gelegen ligt bij een privé strand.

Kijk ook naar andere hotels. Probeer of je een goedkope 5 sterren hotel vindt. Ons hotel was super, maar we hebben gehoord van vrienden dat hotels zijn met nog meer mogelijkheden.

26-02-2009, 17:25

Citaat door ..Batata..:
Prachtig, ben verliefd geworden

Thanks voor de info schat

Graag gedaan

Beslama

Pagina's : [1] 2 3 4