Bekijk volle/desktop versie : FC Twente vs Marseille rellen lol!!!



26-02-2009, 16:12
ME grijpt in bij voetbalrellen Enschede
26-2-2009 15:54:26
De ME heeft vanmiddag ingegrepen op de Oude Markt in Enschede.

Er waren daar rellen uitgebroken tussen supporters van Olympique Marseille en FC Twente. Ze zochten opnieuw de confrontatie. Volgens ooggetuigen zou er met vuurwerkpistolen geschoten zijn. Ook bij de vorige ontmoeting in Marseille kwam het tot supportersrellen. Het is niet bekend of er arrestaties zijn verricht. Eerder vanmiddag besloot burgemeester Den Oudsten van Enschede dat er preventief gefouilleerd mag worden. In een bus met supporters van Olympique Marseille zijn slag- en steekwapens gevonden. Het preventief fouilleren geldt voor de binnenstad van Enschede en de omgeving van het stadion.

hahaha ik hoorde net dat er supporters waren met bijlen lol!!!
Kan er iemand tegen deze mongolen zeggen dat het om een wedstrijd gaat, en niet om een burger oorlog.

bron: http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=93958&cat=1

26-02-2009, 16:42



Citaat door saifulIslaam:
ME grijpt in bij voetbalrellen Enschede
26-2-2009 15:54:26
De ME heeft vanmiddag ingegrepen op de Oude Markt in Enschede.

Er waren daar rellen uitgebroken tussen supporters van Olympique Marseille en FC Twente. Ze zochten opnieuw de confrontatie. Volgens ooggetuigen zou er met vuurwerkpistolen geschoten zijn. Ook bij de vorige ontmoeting in Marseille kwam het tot supportersrellen. Het is niet bekend of er arrestaties zijn verricht. Eerder vanmiddag besloot burgemeester Den Oudsten van Enschede dat er preventief gefouilleerd mag worden. In een bus met supporters van Olympique Marseille zijn slag- en steekwapens gevonden. Het preventief fouilleren geldt voor de binnenstad van Enschede en de omgeving van het stadion.

hahaha ik hoorde net dat er supporters waren met bijlen lol!!!
Kan er iemand tegen deze mongolen zeggen dat het om een wedstrijd gaat, en niet om een burger oorlog.


Sla plat die Fransozuhhhh

26-02-2009, 17:48
Het zijn geen fransen maar noord afrikanen en west Afrikanen.
Marseille is 80 procent immigrant. Ze noemen Marseille in Algerije de laatse provincie stad van Algerije.

26-02-2009, 22:44
Wajouuuw wat een wedstrijd niet normaal. Twente was beter dan marseille. Toen ze eenmaal bij penalty's kwamen was het eigenlijk al afgelopen. Wie heeft het wedstrijd bekeken?

26-02-2009, 22:46



Citaat door Cancito22:
Het zijn geen fransen maar noord afrikanen en west Afrikanen.
Marseille is 80 procent immigrant. Ze noemen Marseille in Algerije de laatse provincie stad van Algerije.


De Marseille-fans zijn absoluut geen afspiegeling van de bevolkingssamenstelling van de stad Marseille. Voornamelijk autochtone Fransen.

26-02-2009, 22:48
En Ajax is lekker door naar de volgende ronde! Moeten we trouwens tegen Olympique Marseille. Ajax-fans gaan niet voor vernielen. Daar houden ze niet van, want daar heb je niet zoveel aan. Ajax-fans gaan voor Ajax. Sportief dan wel te verstaan.

26-02-2009, 22:49

Citaat door MMVIII:
En Ajax is lekker door naar de volgende ronde! Moeten we trouwens tegen Olympique Marseille. Ajax-fans gaan niet voor vernielen. Daar houden ze niet van, want daar heb je niet zoveel aan. Ajax-fans gaan voor Ajax. Sportief dan wel te verstaan.


Hmm, de huldigingen in A'dam van de afgelopen 10 jaar laten wat anders zien. Daarbij zijn er vaak rellen met Ajax supporters.

26-02-2009, 22:51
Dat zijn geen Ajax-fans. Relschoppers zijn vuilnis en dienen als zodanig ook netjes te worden opgeruimd.

27-02-2009, 14:11

Citaat door Cancito22:
Het zijn geen fransen maar noord afrikanen en west Afrikanen.
Marseille is 80 procent immigrant. Ze noemen Marseille in Algerije de laatse provincie stad van Algerije.


Rotterdam heeft nog hoger percentage niet westerse allochtonen pik.
Rotterdam is het 48%.

Ben je gek ofsow, 80 % in marseille..


De koning van Marokko noemde Nederland ook een keertje een provincie van Marokko. Dus alle marokkanen hier zijn gelijk ajax-harde kern.

Marseille waren gewoon blanke hersenloze hooligans.