Bekijk volle/desktop versie : 86-jarige krijgt rekening van $1000 voor telefoonseks



26-02-2009, 10:32
86-jarige krijgt rekening van $1000 voor telefoonseks



Een 86-jarige vrouw kreeg onlangs de schrik van haar leven: zij ontving een telefoonrekening van 1000 dollar voor het bellen naar sekslijnen. Haar familie vermoed dat er sprake is van identiteitsfraude.

Arlen Hald ontving een creditcard rekening op naam van haar man. Die was echter al ruim twintig jaar geleden overleden. Bovendien heeft het echtpaar nooit een creditcard gehad. Desondanks werd er toch geld geïnd op een creditcard account op naam van haar man Sylvester. Peggy Rytych, dochter van Hald, denkt dat haar vader postuum slachtoffer is geworden van identiteitsfraude.

Zij nam daarom contact op met het bedrijf dat de rekening stuurde, Preferred Platinum Plan. Die beloofden de rekening nietig te verklaren. Rytych dacht dat daarmee de kous af was. Toch werd er daarna nóg een rekening gestuurd voor 70 dollar. Ook die werd nietig verklaard. Preferred Platinum Plan heeft plechtig beloofd nooit meer een rekening te zullen sturen

Bron: The Times of India

26-02-2009, 10:33


Ja ja. Het is gewoon een ouwe, geile doos.

26-02-2009, 10:36

Citaat door led_zeppelin:
Neem een internetverbinding

he tb



Goedemorgen mop.

26-02-2009, 10:36

Citaat door truebeauty:
Ja ja. Het is gewoon een ouwe, geile doos.


Je bent Anti PM, mag ik je toch PM 'en

26-02-2009, 10:42



Citaat door mwp071:
Je bent Anti PM, mag ik je toch PM 'en


Sure. Shoot me !!