Bekijk volle/desktop versie : mijn contract verloopt morgen!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-02-2009, 09:19
Dames,

Wat moet ik doen? Vragen of niet zeggen? Mijn contract verloopt dus morgen maar ik heb nog niks gehoord. Ik heb 2x een half jaar contract gekregen, wat als ik niks zeg en hun ook niet hoe gaat het verder dan. Is het dan raar als ik maandag zeg van mijn contract is vrijdag verlopen hoe zit het. Heeft iemand hier verstand van en wat voor een contact heb je dan automatisch???

Ik hoop dat iemand me meer advies kan geven! Ik heb het hier super naar me zin en heb echt geen zin om een andere baan te zoeken.

Gr. Moi

26-02-2009, 09:22


Denk dat ie gewoon stilzwijgend wordy verlengt anders had je het allang gehoord!

Wat ik niet snap is waarom ben je niet een maand geleden naar ze toe gegaan?!

26-02-2009, 09:22
Je moet niets zeggen en vooral hopen dat ze de deadline vergeten zijn. Als je namelijk de volgende dag na de contracteinde dag bent gaan werken dan wordt er stil zwijgend vanuit gegaan dat je contract is verlengd.

Mochten ze je dan ontslaan dan kun je ze aanklagen en ze riskeren een boete omdat ze administratief je vergeten zijn aan te geven als medewerkster.

26-02-2009, 09:24

Citaat door liefmeisje1984:
Dames,

Wat moet ik doen? Vragen of niet zeggen? Mijn contract verloopt dus morgen maar ik heb nog niks gehoord. Ik heb 2x een half jaar contract gekregen, wat als ik niks zeg en hun ook niet hoe gaat het verder dan. Is het dan raar als ik maandag zeg van mijn contract is vrijdag verlopen hoe zit het. Heeft iemand hier verstand van en wat voor een contact heb je dan automatisch???

Ik hoop dat iemand me meer advies kan geven! Ik heb het hier super naar me zin en heb echt geen zin om een andere baan te zoeken.

Gr. Moi



Wat denk jezelf? Dat je contract verlengd gaat worden?
Net wat Doenn je vraagt: Waarom niet afgelopen maand aktie genomen ....

26-02-2009, 09:26


heb je geen popgesprek gehad of functioneringsgesprek?

26-02-2009, 09:27

Citaat door 1_Berkania_1:
Je moet niets zeggen en vooral hopen dat ze de deadline vergeten zijn. Als je namelijk de volgende dag na de contracteinde dag bent gaan werken dan wordt er stil zwijgend vanuit gegaan dat je contract is verlengd.

Mochten ze je dan ontslaan dan kun je ze aanklagen en ze riskeren een boete omdat ze administratief je vergeten zijn aan te geven als medewerkster.



Klinkt wel heel raar ....... Hopen op een verlening... vaak weet je zelf toch wel of je die gaat krijgen of niet ..... Bij een verlening ga je weer een nieuwe onderhandelingsfase aan betreft toekomstplannen, salaris etc.. zou zonde zijn als je dat zou laten liggen ...

26-02-2009, 09:28

Citaat door Miss_Magrebia:
Klinkt wel heel raar ....... Hopen op een verlening... vaak weet je zelf toch wel of je die gaat krijgen of niet ..... Bij een verlening ga je weer een nieuwe onderhandelingsfase aan betreft toekomstplannen, salaris etc.. zou zonde zijn als je dat zou laten liggen ...
het is crisis lieve schat
Groetjes,Said

26-02-2009, 09:29

Citaat door Nemsri:
Wat heb jij met Palestina? Woon je in Palestina? Ben je geboren in Palestina? Ben je een Palestijn? Wat heb jij met Palestina?
wat heb jij met bahrein, woon je in bahrein,ben je bahreinse?
Groetjes,Said

26-02-2009, 09:29

Citaat door Said:
het is crisis lieve schat
Groetjes,Said



Jij bent de M.nl goeroe heb ik begrepen.


Is dit waar?

26-02-2009, 09:30
ik zou lekker niks zeggen
dan word het verlengd zoals berkania al zei

26-02-2009, 09:30

Citaat door 1_Berkania_1:
Jij bent de M.nl goeroe heb ik begrepen.


Is dit waar?
tjakkaaaaaa!
Groetjes,Said

26-02-2009, 09:31

Citaat door Said:
het is crisis lieve schat
Groetjes,Said



Blabla men Crisis..... Ik ga ervanuit dat ze niet in een magazijn werkt of iets in de staal /bouw doet ...

26-02-2009, 09:32



Citaat door Nemsri:
Ik woon inderdaad in Manamah.

Waarom staat jouw 'ruimte' vol gekladderd met "Palestina" ?
omdat ik een fervent palestinaliefhebber ben, daarom

26-02-2009, 09:33

Citaat door Miss_Magrebia:
Klinkt wel heel raar ....... Hopen op een verlening... vaak weet je zelf toch wel of je die gaat krijgen of niet ..... Bij een verlening ga je weer een nieuwe onderhandelingsfase aan betreft toekomstplannen, salaris etc.. zou zonde zijn als je dat zou laten liggen ...



Precies

Ik denk dat ts beetje dubbelgevoel heeft over haar job dat , dat ze niet zo zeker is van haar plaatsje..

als dat zo is heeft ze het slim aangepakt Als zij daadwerkelijk zou worden ontslagen

26-02-2009, 09:33

Citaat door Miss_Magrebia:

Blabla men Crisis..... Ik ga ervanuit dat ze niet in een magazijn werkt of iets in de staal /bouw doet ...
wake up call! wij zitten in een recessie..de kans dat je eruit vliegt is groter dan een jaar geleden
Groetjes,Said

Pagina's : [1] 2 3 4