Bekijk volle/desktop versie : Islam recht doorgetrokken lijn op hand



26-02-2009, 08:19
Weet iemand wat het betekend als iemand een hand heeft dat kleiner is dan de andere hand, en op die kleinere hand heeft hij1 recht doorgetrokken lijn, du sniet net als de meeste mensen verschillende llijnen.
Zo een jongen heeft me gisteren aangesproken en hij verteld eme zoveel dingen over mijn verleden, ik was in shock, hoe kon een onbekende man dit weten??? weet iemand meer over zulke mensen

26-02-2009, 11:59


Soeb7aneAllah....raar hoor....maybe hekserij??? ja, wat anders.

26-02-2009, 12:09
By the way....deze gerucht ging laatst heel vaak door in mijn buurt. Een vrouw was ook aangesproken door een man en deze vertelde haar al haar problemen etc. En op een of ander manier is zij naar huis gegaan al het geld wat ze had heeft ze aan hem gegeven en toen de man weg was herinnerde zij zich er niks meer van. En dit is geen bla..dit is echt zo. Het is al 2 keer gebeurd bij twee vrouwen.
Hou afstand van zulke mensen meissie. Oe ghir inshaallah.

26-02-2009, 13:55
hij vroeg me niks, hij gaf me zijn nummer en zij dat hij me kon helpen omdat iemand iets bij mij heeft gedaan.. hij vroeg niet eens mijn nummer of wat dan ook, hij zei dat hij me kon helpen en dat hij dat echttegen me moest zeggen