Bekijk volle/desktop versie : In deze fucking tijden



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2009, 23:01
Kun Je Op Niemand Rekenen!!!!!!!!!!!!!!!!

25-02-2009, 23:07



Citaat door oegt_salaam:
Don´t forget Allah, hij is er voor je ook al denk je dat hij er niet is.




allah /god heeft wel wat beters te doen

25-02-2009, 23:09
ewa ja het is niet altijd feest..crisis crisis..

25-02-2009, 23:15
zucht



25-02-2009, 23:17



Citaat door oegt_salaam:
Al-Hasan zweerde altijd bij Allaah dat de ware gelovige niets anders dan droevenis kan voelen in deze wereld. [Overgeleverd door Shumayt, `Abbad ibn Hisham, Hazm ibn Abi Hazm, en anderen by Abu Nu`aym in de Hilya (2/133)]
ewa ja de wereld is ook niet perfect...een sterk imaan is heel belangrijk..vooral in moeilijke tijden..

25-02-2009, 23:40
na regen komt zonneschijn

25-02-2009, 23:42

Citaat door Nysha:
Kun Je Op Niemand Rekenen!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom je daar nu pas achter?

25-02-2009, 23:42
hahaha Nysha, wat een geruststelling krijg je toch allemaal hier hè...

25-02-2009, 23:58

Citaat door oegt_salaam:
Al-Hasan zweerde altijd bij Allaah dat de ware gelovige niets anders dan droevenis kan voelen in deze wereld. [Overgeleverd door Shumayt, `Abbad ibn Hisham, Hazm ibn Abi Hazm, en anderen by Abu Nu`aym in de Hilya (2/133)]


Niets anders dan droevenis? Dat is ietwat overdreven, vind je niet?

25-02-2009, 23:58
jah eigenlijk kom ik daar nu pas achter.

maar jah je gaat dan bij jezelf denken, sta jij dan altijd voor anderen klaar? kunnen mensen op jou rekenen?

25-02-2009, 23:59

Citaat door latje21:
Wilde net precies hetzelfde typen....

@nysha

Je kan ALLEEN op Allah swt& jouw ouders& jezelf rekenen.


Full of bull crap.

26-02-2009, 00:01

Citaat door Nysha:
jah eigenlijk kom ik daar nu pas achter.

maar jah je gaat dan bij jezelf denken, sta jij dan altijd voor anderen klaar? kunnen mensen op jou rekenen?


Indien je met de conclusie leeft dat men alleen op zichzelf kan rekenen (en allicht de ouders), zou het logisch zijn als je van jezelf automatisch zou denken dat jij dan ook niet voor anderen klaar zou staan. Indien dat laatste namelijk wel het geval was, wordt je conclusie bij deze tenietgedaan, aangezien je dan zelf beweert dat je, naast jezelf en je ouders, ook op ánderen kunt rekenen. Namelijk, mensen op jou.

26-02-2009, 09:17



Citaat door Nysha:
Kun Je Op Niemand Rekenen!!!!!!!!!!!!!!!!


Is altijd zo geweest, tis nu alleen voor jou een wake up call
Al kun je wel op iemand bouwen (is fijn om zo iemand te hebben), je moet er toch altijd eerst zelf proberen uit te komen..daar ligt je kracht.

26-02-2009, 09:19

Citaat door Imane_Arab:
Indien je met de conclusie leeft dat men alleen op zichzelf kan rekenen (en allicht de ouders), zou het logisch zijn als je van jezelf automatisch zou denken dat jij dan ook niet voor anderen klaar zou staan. Indien dat laatste namelijk wel het geval was, wordt je conclusie bij deze tenietgedaan, aangezien je dan zelf beweert dat je, naast jezelf en je ouders, ook op ánderen kunt rekenen. Namelijk, mensen op jou.



zucht..ik begrijp je niet

26-02-2009, 09:20

Citaat door Maroc_Meissie:
Is altijd zo geweest, tis nu alleen voor jou een wake up call
Al kun je wel op iemand bouwen (is fijn om zo iemand te hebben), je moet er toch altijd eerst zelf proberen uit te komen..daar ligt je kracht.


het gaat er meer om...zij hebben het niet voor je over terwijl jij dat welhad....ik ben bang dat ik echt ruzie ga staan maken vandaag...

Pagina's : [1] 2 3