Bekijk volle/desktop versie : dit vind ik erg......



25-02-2009, 23:00
43 Een man heeft zijn 1-jarige kleindochter uit Maasmechelen even voor de middag doodgereden aan de Meerkensstraat in Lanklaar. Het slachtoffer werd in kritieke toestand opgenomen in het Genkse Sint-Jansziekenhuis, waar ze kwam te overlijden.

Het meisje werd omstreeks 11.45 uur aangereden door een terreinwagen aan een garage in Lanklaar, een deelgemeente van Dilsen-Stokkem. Haar opa bestuurde het voertuig. Het hoofd van het slachtoffertje belandde op de grond. Het meisje, dat binnenkort haar tweede verjaardag zou vieren, raakte zwaargewond.

Na het toedienen van de eerste zorgen, werd het meisje in kritieke toestand overgebracht naar het Sint-Jansziekenhuis in Genk. Ze overleed aan haar verwondingen.

Het parket van Tongeren heeft een verkeersdeskundige aangesteld

http://www.hbvl.be/limburg/dilsen-stokkem/opa-rijdt-kleindochter-dood-in-lanklaar-2.aspx
hoe kun je zoiets verwerken?

25-02-2009, 23:07



Citaat door tacmor:
43 Een man heeft zijn 1-jarige kleindochter uit Maasmechelen even voor de middag doodgereden aan de Meerkensstraat in Lanklaar. Het slachtoffer werd in kritieke toestand opgenomen in het Genkse Sint-Jansziekenhuis, waar ze kwam te overlijden.

Het meisje werd omstreeks 11.45 uur aangereden door een terreinwagen aan een garage in Lanklaar, een deelgemeente van Dilsen-Stokkem. Haar opa bestuurde het voertuig. Het hoofd van het slachtoffertje belandde op de grond. Het meisje, dat binnenkort haar tweede verjaardag zou vieren, raakte zwaargewond.

Na het toedienen van de eerste zorgen, werd het meisje in kritieke toestand overgebracht naar het Sint-Jansziekenhuis in Genk. Ze overleed aan haar verwondingen.

Het parket van Tongeren heeft een verkeersdeskundige aangesteld

http://www.hbvl.be/limburg/dilsen-stokkem/opa-rijdt-kleindochter-dood-in-lanklaar-2.aspx
hoe kun je zoiets verwerken?

Vreselijk drama. Dat wens je je ergste vijand niet toe.

25-02-2009, 23:11

Citaat door Laszlo:
Vreselijk drama. Dat wens je je ergste vijand niet toe.


Idd. Wat zielig zeg.

25-02-2009, 23:16

Citaat door tacmor:

hoe kun je zoiets verwerken?


Niet. Denk ik. Vreselijk.

25-02-2009, 23:23



Citaat door led_zeppelin:
Niet. Denk ik. Vreselijk.

ik denk die arme man,die zijn kinderen zoveel pijn heeft aangedaan,op en min tijd,op wie kan hij nog rekenen?

25-02-2009, 23:38
Vreselijk

26-02-2009, 04:51
Heel triest dit.

26-02-2009, 07:34
ik denk dat opa zonder gevagenis straf voor de rest van zijn leven al gestraft is