Bekijk volle/desktop versie : Orgasmes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-02-2009, 19:28
Ladys hoe belangrijk is een orgasme voor jou? Bezorgt jou vriend of man je altijd een orgasme? Zou het een probleem zijn als hij dat niet kan?

25-02-2009, 21:01

Ik vind het niet zo belangerijk hoor..

25-02-2009, 23:10

Citaat door washi:
Why not a soenia




hihiih..

Als je met iemand bent waar je van houdt is dat al meer dan genoeg
Maar het is niet de bedoeling dat als hij klaarkomt dat hij je dan maar de rug gaat keren..wat vele mannen doen, gelijk gaan slapen of tv gaan kijken of ervan door gaan..
Het gaat erom dat hij ook wel wil dat jij geniet en je tot een hoogtepunt wilt brengen, hij moet het WEL WILLEN..maar als het hem niet lukt dan is het niet erg snap je...ik heb nog altijd mijn Tarzan (DILDO) en mijn seksfilms. GRAPJE

25-02-2009, 23:15
H€et is wel belangrijk, je weet dat je a llebei geniet.. marja lukt het niet jammer dan als je van elkaar houdt komt altijd alles goed

25-02-2009, 23:15

Hoeft zeker niet, af en toe zou fijn zijn maar het genot van mijn man gaat voor alles.

25-02-2009, 23:16
Ik zou het alleen niet laten merken, voor een man is het niet leuk als jij niet geniet.

25-02-2009, 23:18
Mrja als hij niet egoistisch is dan laat hij MIJ ook klaar komen toch

25-02-2009, 23:21

Citaat door hannan3:
Ik zou het alleen niet laten merken, voor een man is het niet leuk als jij niet geniet.



Nou ja..je kan toch ook van de vrijpartij genieten..

of heb je pas genoten als je klaargekomen bent?

Vind het vrijen veel leuker dan het klaarkomen. Geniet daar meer van.
Maar dan wel met iemand waar je van houdt, dan is het allemaal anders.


hoor mij nou praten mensen, en ik sta al maanden droogggg

26-02-2009, 00:07

Citaat door hannan3:
Hoeft zeker niet, af en toe zou fijn zijn maar het genot van mijn man gaat voor alles.


26-02-2009, 10:40

Citaat door liefste_lid:
Ladys hoe belangrijk is een orgasme voor jou? Bezorgt jou vriend of man je altijd een orgasme? Zou het een probleem zijn als hij dat niet kan?



Ik vind een orgasme wel belangrijk..
Sterker nog, ik kan best gefrustreerd raken, wanneer ik niet klaar kom of hij eerder klaar komt dan ik...

Eens in de zoveel tijd vind ik dat niet erg, maar dit moet zeker niet vaak voorkomen..

Je wilt toch allebei genieten van de seks, en een orgasme is het hoogtepunt van alles..

En egoistisiche man in bed is gewoon niet leuk!

26-02-2009, 10:41

Citaat door honey_bunny:
Ik vind een orgasme wel belangrijk..
Sterker nog, ik kan best gefrustreerd raken, wanneer ik niet klaar kom of hij eerder klaar komt dan ik...

Eens in de zoveel tijd vind ik dat niet erg, maar dit moet zeker niet vaak voorkomen..

Je wilt toch allebei genieten van de seks, en een orgasme is het hoogtepunt van alles..

En egoistisiche man in bed is gewoon niet leuk!



Je moet de vraag beter lezen..ze vraagt 'als het hem niet lukt'. Niet willen is een ander verhaal.

26-02-2009, 10:53

Citaat door DiepOngelukkig:
Je moet de vraag beter lezen..ze vraagt 'als het hem niet lukt'. Niet willen is een ander verhaal.



ooh oepsie, ben nog niet helemaal wakker..

Maar hoezo zou het hem niet moeten lukken, als je zelf aan kan geven wat lekker is en wat je minder lekker vind..

Daar kan je toch over praten en aangeven aan elkaar...

26-02-2009, 11:46


Citaat door cheba_ya_cheba!:
Ik kan gewoon niet snappen dat sommige vrouwen hier zo'n dom antwoord geven. Als je maar van je man houd dat is belangerijker?????? Kom op zeg, als je juist van je man houd dan zou je juist tegen hem zeggen dat je graag ook van de sex wilt genieten. Hij mag ook wel wat harder voor je werken. Liefde bedrijven met je geliefde en er beide van genieten, houd het spannend.


Meid hier ben ik het helemaaaaaaaaaaal mee eens..

Het gaat toch niet om hoeveel je van iemand houdt, ik hou ZIELSVEEL VAN HEM, maar dat neemt niet af dat hij mij niet moet laten klaarkomen..

Ik moet het toch ook leuk blijven vinden, en als hij mij niet laat kllaarkomen, zal ik ook niet verlangen naar de intimiteit tussen ons!

26-02-2009, 12:00

Citaat door cheba_ya_cheba!:
Ik kan gewoon niet snappen dat sommige vrouwen hier zo'n dom antwoord geven. Als je maar van je man houd dat is belangerijker?????? Kom op zeg, als je juist van je man houd dan zou je juist tegen hem zeggen dat je graag ook van de sex wilt genieten. Hij mag ook wel wat harder voor je werken. Liefde bedrijven met je geliefde en er beide van genieten, houd het spannend.



Sinds wanneer kan een vrouw niet van seks genieten zonder hoogtepunt bereikt te hebben??
Het gaat toch om het intimiteit die jullie samen hebben..?
Ik snap niet waarom vrouwen zo een waarde hechten aan klaarkomen. Het is mooi als je je hoogtepunt bereikt..
maar ik ga er niet om janken als het niet gebeurt.
wij zijn vrouwen, geen mannen.
als het een man hem niet lukt om klaar te komen, dan raakt hij gestresst..en dan gaat hij de hele nacht naar het plafon staren, maar een man heeft het ook nodig...zie jij een vrouw of zie jij jezelf er al zo een drukte om maken????? Dan moet je wel heel erg ziek zijn, en misschien wel in het verkeerde lichaam gevangen ziten...

26-02-2009, 12:02

Citaat door honey_bunny:
Meid hier ben ik het helemaaaaaaaaaaal mee eens..

Het gaat toch niet om hoeveel je van iemand houdt, ik hou ZIELSVEEL VAN HEM, maar dat neemt niet af dat hij mij niet moet laten klaarkomen..

Ik moet het toch ook leuk blijven vinden, en als hij mij niet laat kllaarkomen, zal ik ook niet verlangen naar de intimiteit tussen ons!



Nogmaals, hony..het gaat erom dat als het hem niet lukt. zoals ik al zei niet willen is een ander verhaal, dan is hij gewoon egoistich bezig.

Seks is voor een vrouw hoe dan ook altijd leuk, met de juiste man..een vrouw kan zelfs van een kus genieten en het daarbij laten..terwijl een man dan al de drang en de missie heeft om klaar te komen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6