Bekijk volle/desktop versie : Verbode liefde.



25-02-2009, 14:58
Ter informatie:Ahlam is een meisje van 16 jaar en woont in Den-Haag.
Haar ouders zijn zeer strenge moslims en ze heeft 3 broers genaamd: Mo ,Said en Ali.. ze is klaar met haar school, en wil verder studeren daar
discuseerden ze nog lang over maar toen moch t
op haar nieuwe school heeft ze een vriendin en een vriend van haar broer kwam eens thuis toen ahlam bij haar thuis was ...... en toen ...


Het begin van het vverhaaltje


Verbode LIefde

Het was 8.00 s'Ochtends en ik stond op om naar school te gaan.
Ik deed een pantalon, een jurk tot onder aan me knieen en een vest aan.
En niet te vergeten me hoofddoek , want anders slachten me ouders me.
Ik liep naar beneden ,smeerde een paar boterhammen voor op school deed me schoenen aan en vertrok .
Niemand had me gehoord want ze slapen allemaal rond die tijd nog
ali werkt maandag woensdag en vrijdag van 5 tot 11 Mo werkt niet , Said dealt maar dat weet me vader niet ze denken namelijk dat hij bij de hoogvliet werkt , me moeder is ook werkloos en me vader werkt bij sociale verzekerings bank.
Nou ik liep dus naar de bushalte en zag daar een paar jongens staan van rond de 18, ik keek gelijk naar de grond want mijn moeder zegt altijd dat ik jongens niet mag aankijken in hun ogen want dan verwachten zij meer van je en willen ze een praatje met je maken en dat is streng verboden.
Na een kwartiertje staren naar de grond kwam de bus eindelijk.
Mijn school is in het Zuiden en ik woon in het Noorden van Den-Haag.
Best een oud school gebouw maar nog 1 maand en dan verder studeren of stoppen met school.
Na 15 min rijden met de bus kwam ik er eindelijk aan.
nog 3 min en de les begint, dus ik begon te rennen naar me klaslokaal toe.
Helemaal hijgend kwam ik net op tijd in het lokaal:

Lerares: Mooi ahlam je bent er, net op tijd probeer de volgende keer eerder uit huis te gaan meisje!
Ik: het spijt me mevrouw
en ik ging snel zitten .
We hadden toen Frans een van de stomste vakken op school.
Ons lerares Frans was ook ons mentrix.

Ik was uit en me mentrix vroeg of ik nog ff wilde blijven.
Mijn mentrix komt ook uit marokko maar daar kun je niks van zien , ze heeft namelijk haar haar blond geverfd en altijd strakke jeans met een t-shirt aan.
Na 2 min wachten kwam ze naar me toe en begon:

Mentrix: Ahlam, heb je al nagedacht wat je wil gaan doen ,want over een maand dan ben je klaar met de middelbare school en moet je verder gaan studeren , trouwens weet je ook wat je wil worden?

Ik: Mevrouw, ik denk niet dat ik nog verder ga studeren mijn broers hebben tenslotte ook niet verdergestudeerd en mijn vader ziet het nut er niet van in , en mijn moeder .. tjaa die wil mij het liefst voorbereiden op mijn huwelijk.Ze vind dat vrouween het huishouden moeten doen en dat als ik oud genoeg ben uitgehuwelijk moet worden.

Ze schrok en bood wat aan: Dit kan gwn NIET, Ahlam vind je het erg als ik met je ouders ga praten want je bent een heel slim meid,, Jij hebt veel meer te bieden dan dat je tot nu toe gedaan hebt.

ik: nou mevrouw ik weet t niet mijn vader zal waarschijnlijk heel erg boos worden maar u kunt het proberen..

mentrix: oke ik neem wel contact op met je ouders. we zijn klaar je mag naar huis

Ik pakte me tas in en liep het lokaal uit nam de bus naar huis en stapte uit bij een bushalte bij ons om de hoek.
Ik liep naar ons flatje toe, (we wonen in een flat met 10 etages en in totaal zijn er 3 slaapkamers ali en mo slapen bij elkaar)
Meteen toen ik thuis was liep ik naar de keuken, ik had zo een vreselijke honger!
Me moeder was zoals gewoonlijk het huis aan t opruimen want zij gaat nooit naar buiten .
Ik pakte wat eten en ging op de bank zitten.
xZappen zappen zappen x maar ik vond niks leuks , uiteindelijk ging ik toch maar naar me kamer en begon een boek te lezen.
Na een half uurtje lezen hoorde ik een sleutel in de deur..
Ik liep naar de woonkamer en zag dat me vader en Said naar huis waren gekomen.
Ik: Salam papa en Said
Said : yoo
Papa: salam benti , hoe was t op school

Said liep naar zn kamer toe en me vader ging op de bank zitten en ik ging naast hem zitten.

Papa : nou benti hoe was t op school vroeg ik
Ik : o goed hoor el hamdulilah , maar papa mag ik verder studeren?
PApa : hahahahahahahaha
Said kwam uit zn kamer en begon mee te lachen
Papa: Meen je dit?
Ik begon tranen te laten vallen : Ja papa me lerares zegt dat ik veel beter kan en ze vraagt of ze u een keer kan spreken
Papa : waga waga zeg maar dat ze vrijdag mag komen
Ik: xheel zachtjes:yes!x waga papa

20.00
Ik had me boek uitgelezen en me moeder riep ons om te eten
me vader en me broers zaten aan tafel.
Me moeder at zoals gewoonlijk in de keuken .
Ik at gwn met de mannen mee. Maar moest wel alle eten klaarleggen enzo.
We aten couscous met kip .
Said kijkt me lachend aan en vroeg om water
ik gehoorzaamde meteen en liep naar de keuken om wat water voor hem te pakken.






Zal ik verder gaan?

25-02-2009, 15:17


kut wijf van mij Vervolg speciaal voor mij he

25-02-2009, 15:59
Ewa toen waren we klaar met eten en vertelde me moeder net dat khalti aischa vrijdag naar ons toekomt
ze woont in marokko en komt hier op vakantie
Eindelijk krijgen we bezoek.dus aan de ene kant was ik blij en aan de ander kant iets minder blij want mijn mentrix zo komen voor een gesprek.
insaallah gaat dat wel door.

Volgende dag...(vrijdag)
Ik werd wakker en zoals altijd smeerde ik een paar boterhammen en ging naar school.
Dit keer eerder uit huis want donderdag kwam ik bijna te laat.
ik stapte de bus in en zag een vrouw samen met haar kind.
ze trok haar kind naar zich toe alsof ik een monster was.
maar dat maakte ik nogal vaak mee omdat ik een hoofddoek draag maar je kan er welloe aan doen.

ik was afgestapt bij de bushalte voor ons school en heb nog 10 min om naar mijn les te gaan.
ik liep naar me lokaal toe en vandaag hadden we het eerste uur aardrijkskunde
ik viel zoals gwnlijk in slaap , aardrijkskunde is zooo saai

Mijn laatste les van vandaag was frans ,
Aan het eind van de les vroeg ze me weerr of ik ff wilde blijven
we wachtten tot alle kinderen hetlokaal uit waren en ze begon weer:
mentrix: heb je al met je vader gesproken?
ik: ja mevrouw hij zei dat u vandaag welkom bent
mentrix : oke mooi k zal om ongeveer 19.00 aanwezig zijn
ik: oke mevrouw

ik pakte me spullen en riep ag mevrouw tot straks!
zij: Tot strakjes Ahlam

ik liep naar buiten en me telefoon gingn af.. xhabibi ara bosi bosi bos h3ala...x
Ik keek op mijn telefoon en het was Ali .. ik schrok me dood want hij belt mij nooit.
ik: hallo?
ali: ja met mij a mogooltje ik kom je vandaag ophalen sta bij deur , want je gaat met me mee ghalti aicha halen!
ik: moet het?
Ali: WEYOW geen grote bek je wacht bij de deur ik ben er over 4 min

Hij hing op en ik bleef op hem wachten.

Eindelijk! hij is er .. ik liep naar de auto toe en stapte in....
Ali: wat is er
Ik: niks hoezo?
Ali: het lijkt alsof je shi monster hebt gezien ofzo
Ik: nee ben gewoon een beetje moe hoor
Ali: oke kop dicht ik moet me concentreren op de weg
Ik: oke...
Ali: STIL A ,,

we reden naar schiphol .. dat duurde nog wel ff. hij deed de radio aan en ik staarde naar buiten .. opeens rook ik sigaretten ik keek zijn kant op en zag dat hij rookte!!!

ik: ali?..
ALi: JA WAT?
ik: waarom rook je?
hij: boeit jou dat iets?
ik: ja.. jij rookt toch normaal niet
ali: hoe kan jij dat weten raar kind ben je 24/7 bij mij wella
en hee wollah als jij iets tegen mama of papa zegt ik vermoord jou en hak je in 1000 stukken

ik schrok en hield maar me mond dicht. Na een tijdje zwijgen waren we bij schiphol
we stapten uit en zochten naar dat ene plaatsje waar mensen uit het vliegtuig komen .
we stonden daar en zagen allerlei mensen eruit komen...
en eindelijk khalti aicha !!!
khalti aischa zag ons en liep gelijk naar ons toe:

Khalti aischa: Tbarkellaah wat zijn jullie groot geworden!! Alles goed met jullie
Ali: salam ghalti ja met ons gaat het prima en met u?
Khalti goedgoed!
ze liep naar me toe en knuffelde me ik knuffelde terug .
eigenlijk was ik heel blij haar te zien , want ze is heel open en heel anders dan mijn ouders..

Ali pakte haar koffers en liep voorop naar de auto wij liepen hand in hand achter hem en praatten een beetje bij
We stapten in de auto en reden terug

thuis aangekomen verwelkomden mijn ouders khalti aischa en boden haar thee aan

Na 3 uurtjes hoorde ik de bel .. mijn mentrix!!
ik keek naar beneden en zag dat zij het idd was.. ik opende de deur voor haar en riep naar me vader dat ze aangekomen was
me vader was het helemaal vergeten en bereidde zich heel snel voor

papa: goedendag mivrouw
mentrix: hallo meneer
papa: komt u maar zitten
mentrix: ja prima

ze liepen naar de bank toe en ik schonk wat thee voor ze in
en voor me zelf en ging naast ze zitten

mentrix: bedankt voor de thee het was heerlijk maar nu over Ahlam
u heeft een hele slimme meisje tbarkellah en ze is over 3 weken klaar met deze school , wij raden haar aan verder te gaan studeren maar daar heeft ze uw toestemming voor nodig.

papa: okeoke., ik niet nodig vinden dat verderstuderen! mijn zoenen nu vulwassen , genoeg geld krijgen nieks mit school gedaan . billah billah studere tijdverspilling, mijn dochter moedr hilpen en trouwen dat toekomst haar

mentrix: maar meneer mannen willen toch een goed opgeleidde vrouw?
Als zij niet zo een goed baan hebben dan hebben ze hun vrouw tenminste nog maar een vrouw zonder diploma heefet niks te bieden aan een man. en is ook minder waard

tot mijn verbazing kwam ali ermee bemoeien:

ali: papa ik vind ook dat ahlam haar diploma moet halen! ik zeg u eerlijk ik heb er heel erg spijt van dat ik gestopt ben met school.. ik verdien nou wel genoeg geld maar met een dimploma zou ik meer dan het dubbele verdienen!

papa: ik zal denken erover. ik laat u nog horen via ahlam

mentrix: mooi nou dan ga ik maar weer want het word nogal laat
beslama h3alikom

papa ali ik: beslama

ik liet haar uit en liep meteen naar me kamer toe en ging slapen




De maand vloog voorbij en me mentrix en ik hadden al een nieuwe school
voor mij gevonden .
het was zomervakantie en ik vermaakte me elke dag weer..







vervolging morgen1

26-02-2009, 16:59
Upppaaaa

26-02-2009, 22:25


_upieee_

Amazing story

ga snel verder

xx nieuwe fan

27-03-2009, 00:01
Wuahhah schatje van me verder!!

27-03-2009, 16:12
srry me pc was kapot:$ ik zal zo snel mogelijk verder schrijven

27-03-2009, 17:18
Goeie grap :P:P

30-03-2009, 13:12
srry lieve schatjes maar om enkele omstandigheden wordt dit verhaal binnenkort verwijderd, Mijn Excuses:$