Bekijk volle/desktop versie : Even een dringende vraag!



25-02-2009, 13:38
Hoeveel serveersters heb je ongeveer nodig op een bruiloft?

25-02-2009, 13:39



Citaat door Mevr_Leila:
Up!



Ik denk 3 vlotte serveersters, vind je niet?

25-02-2009, 13:40
Hoi meid

dat licht er aan hoeveel tafels je hebt dan kan je kijken hoeveel serveersters je nodig hebt

Mvg,

Serveersters Elwardat

25-02-2009, 13:41
Afhankelijk van het aantal gasten op je feest neem ik aan

25-02-2009, 13:43



Citaat door Nelwardat:
Hoi meid

dat licht er aan hoeveel tafels je hebt dan kan je kijken hoeveel serveersters je nodig hebt

Mvg,

Serveersters Elwardat



Jij bent serveerster? Iemand wil er ook mee beginnen. En vroeg mij even te kijken hoeveel serveersters er ongeveer nodig zijn op een feest.

25-02-2009, 13:46

Citaat door IJSBLOKJE.:

Jij bent serveerster? Iemand wil er ook mee beginnen. En vroeg mij even te kijken hoeveel serveersters er ongeveer nodig zijn op een feest.



Hoi meid

idd ik ben zelf een serveerster
Serveersters/Serveerders zijn altijd handig om te nemen je kan bijvoorbeeld 8 serveersters doen en 8 serveerders dan heb je denk ik meer dan genoeg voor een groepje als je bijvoorbeeld 10 tafels hebt dan neemt een klant b.v 2 serveersters heb je 15 tafels dan neemt een klant 3/4 serveersters dus licht maar net aan hoeveel tafels ik hoop dat ik je heb geholpen

Mvg,

Serveersters Elwardat

25-02-2009, 13:49
Oke, dankjewel.

Ik zal 't doorgeven.

Maar als je bv 3 serveersters hebt en 10 tafels. Dan lukt het toch ook wel.
Vlotte serveersters?

25-02-2009, 13:50

Citaat door IJSBLOKJE.:
Oke, dankjewel.

Ik zal 't doorgeven.

Maar als je bv 3 serveersters hebt en 10 tafels. Dan lukt het toch ook wel.
Vlotte serveersters?



dat is meer dan genoeg sommige mensen nemen meestal 2 maar soms raad ik beter 3 te nemen dat werkt toch sneller maar 2 is ook goed

Mvg,

Serveersters Elwardat

25-02-2009, 13:51
het ligt er aan hoeveel gasten er zijn, en idd 10 tafels zijn 2/3 wel genoeg maar het ligt er ook aan wat er in de keuken gedaan moet worden daar moet je ook rekening mee houden

en vergeet de afwasser niet, die is ook appart erbij

25-02-2009, 13:52

Citaat door Nelwardat:
dat is meer dan genoeg sommige mensen nemen meestal 2 maar soms raad ik beter 3 te nemen dat werkt toch sneller maar 2 is ook goed

Mvg,

Serveersters Elwardat



Dankjewel schattie !

En tja het ligt aan de huurder zelf, hoeveel hij 'r wil.

25-02-2009, 13:53

Citaat door opasser22:
het ligt er aan hoeveel gasten er zijn, en idd 10 tafels zijn 2/3 wel genoeg maar het ligt er ook aan wat er in de keuken gedaan moet worden daar moet je ook rekening mee houden

en vergeet de afwasser niet, die is ook appart erbij



Daar heb je toch echt de Catering ervoor. Tenzij het thuis word gehouden en als diegene niet een Catering heeft genomen maar gewoon bij een winkel 't eten heeft besteld!

25-02-2009, 13:53

Citaat door IJSBLOKJE.:

Dankjewel schattie !

En tja het ligt aan de huurder zelf, hoeveel hij 'r wil.


hahah idd en zo als oppasser22 zei vergeet zeker geen afwashulp erbij te nemen zeer belangerijk dat is een steuntje voor de serveersters/serveerders

Mvg,

Serveersters Elwardat

25-02-2009, 13:54



Citaat door IJSBLOKJE.:


Daar heb je toch echt de Catering ervoor. Tenzij het thuis word gehouden en als diegene niet een Catering heeft genomen maar gewoon bij een winkel 't eten heeft besteld!



als je de serveersters neemt apart dus geen catering dan moet je ook rekenen op een afwashulp

25-02-2009, 13:56

Citaat door Nelwardat:
als je de serveersters neemt apart dus geen catering dan moet je ook rekenen op een afwashulp



Ja, dat had ik diegene al uitgelegd!

25-02-2009, 14:30

Citaat door IJSBLOKJE.:
Ik denk 3 vlotte serveersters, vind je niet?



Tamshoemt! Ligt er aan hoeveel gasten je hebt I think