Bekijk volle/desktop versie : Wie zou dit doen?



Pagina's : [1] 2 3 4

25-02-2009, 12:37
[Verhuizen naar 't land dat je haat, voor de persoon van wie je houdt.]

Wie zou de stap zetten?

25-02-2009, 12:39


ik heb die kut stap al genomen

25-02-2009, 12:40
En de andere personen waar ik van hou achterlaten, nope dacht het niet. Als hij van mij houd blijft hij net zo goed hier voor mij toch

25-02-2009, 12:41
@ Toutou: En hoe is het je bevallen?

25-02-2009, 12:42



Citaat door Lady__b:
En de andere personen waar ik van hou achterlaten, nope dacht het niet. Als hij van mij houd blijft hij net zo goed hier voor mij toch




Maar dat is 't net. Hij haat het land waar jij woont (en wil er dus helemaal niet naartoe verhuizen), en jij haat het land waar hij woont.

25-02-2009, 12:44

Citaat door Lil_S:
@ Toutou: En hoe is het je bevallen?


nou eerlijk ik heb een stap genomen waar ik echt spijt van heb, het is hier echt zo saai een 2de marokko van wanneer je iets aan trekt dat je zo gaan aan kijken roddeltantes overal en als ik uit het raam kijk zie ik auto's en bomen en zwerver kindjes.

Geen winkel centrum in de buurt ofzo daar heb je echt een auto voor nodig

25-02-2009, 12:46

Citaat door toutou20:
nou eerlijk ik heb een stap genomen waar ik echt spijt van heb, het is hier echt zo saai een 2de marokko van wanneer je iets aan trekt dat je zo gaan aan kijken roddeltantes overal en als ik uit het raam kijk zie ik auto's en bomen en zwerver kindjes.

Geen winkel centrum in de buurt ofzo daar heb je echt een auto voor nodig




Welk land is het?

Dus je hebt duidelijk spijt. Wou hij niet naar jou toe verhuizen?

25-02-2009, 12:47

Citaat door toutou20:
nou eerlijk ik heb een stap genomen waar ik echt spijt van heb, het is hier echt zo saai een 2de marokko van wanneer je iets aan trekt dat je zo gaan aan kijken roddeltantes overal en als ik uit het raam kijk zie ik auto's en bomen en zwerver kindjes.

Geen winkel centrum in de buurt ofzo daar heb je echt een auto voor nodig




In welk land woon je dan?

25-02-2009, 12:54

Citaat door Lil_S:
Welk land is het?

Dus je hebt duidelijk spijt. Wou hij niet naar jou toe verhuizen?


Frankrijk is het, maar het gaat mij meer om de sfeer zelf is echt super dodelijk hier dus saai met andere woorden.

Ik mis gewoon mijn eigen omgeving amsterdam dus

Nee hij heeft een vadte baan en dat kon niet miss in de toekomst als ik haja ben dan hoeft het voor mij niet meer

25-02-2009, 12:57
Ik zou het -denk ik- wel doen, weet het niet precies. Misschien dat ik dan toch van gedachte ga veranderen, zodra ik daar met mijn mannetje ben. En ik ben zowiezo van plan insha'ALLAH niet lang hier in Nederland te blijven leven. .

25-02-2009, 13:02

Citaat door toutou20:
Frankrijk is het, maar het gaat mij meer om de sfeer zelf is echt super dodelijk hier dus saai met andere woorden.

Ik mis gewoon mijn eigen omgeving amsterdam dus

Nee hij heeft een vadte baan en dat kon niet miss in de toekomst als ik haja ben dan hoeft het voor mij niet meer



Oh, Frankrijk.. Het lijkt me moeilijk om daar te gaan wonen.

Heb je het er vaak over met hem? Komen jullie nog vaak naar NL?

Citaat door Lilly-:
Ik zou het -denk ik- wel doen, weet het niet precies. Misschien dat ik dan toch van gedachte ga veranderen, zodra ik daar met mijn mannetje ben. En ik ben zowiezo van plan insha'ALLAH niet lang hier in Nederland te blijven leven. .




Waar zou je dan 't liefst naartoe willen? Ja, spijt komt altijd later, hè.

25-02-2009, 13:03

Citaat door Sabir-:
Nooit..



Why?

25-02-2009, 13:06


Gewoon

25-02-2009, 13:09

Citaat door toutou20:
Frankrijk is het, maar het gaat mij meer om de sfeer zelf is echt super dodelijk hier dus saai met andere woorden.

Ik mis gewoon mijn eigen omgeving amsterdam dus

Nee hij heeft een vadte baan en dat kon niet miss in de toekomst als ik haja ben dan hoeft het voor mij niet meer

Frankrijk
al zou die niet meer met me trouwen FRANKRIJK ga ik niet in wonen.

25-02-2009, 13:11
jawel je went uiteindelijk tog aan die land dus

Pagina's : [1] 2 3 4