Bekijk volle/desktop versie : tjetsjenen willen atoomreactor opblazen!!!



Pagina's : [1] 2

29-10-2002, 21:01
zijn ze helemaal van de pot gerukt, stelletje achterlijke mongolen!!!

29-10-2002, 21:15


?????????????????

29-10-2002, 21:41
HAHAH en hoor de scheinheilen en hypocrieten veroordelen...
Stelletje domoren!

DE RUSSEN WILLEN DE TJETJENEN UITROEIEN...HELP!
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt....!

29-10-2002, 22:02
Heel slim hoor...
Welke kernreactor gaat het om. De gevolgen zullen ernstig zijn zoals gebleken is bbij meer rampen in de voormalige sovjet unie.
Wie zegt dat de kernreactor dicht bij tjetjenie staat, welke plek hebben we het over? Het milieu, denk je echt dat mensen die echt letterlijk voor hun bestaan op deze aarde vechten zich daar druk om zullen maken? Misschien dat wij, het westen (met de hoogste vervuiling) ons daar maar druk om moeten maken..?

Maar Corrie, uiteindelijk weten wij allemaal dat kwaad met kwaad bestrijden geen zin heeft. Weet je waarom wij dat weten...omdat we op afstand de situatie kunnen analyseren en rationeel kunnen benaderen. Hoe je het wend of keert, dat wordt wel een stukje moeilijker als je dochter voor je ogen is verkracht... Denk je niet??


Tuurlijk hou ook ik mijn hart vast voor wat er nog allemaal komen gaat!
Maar dat een beetje lopen veroordelen daar heeft echt helemaal NIEMAND wat aan. Doe er dan liever wat aan...

29-10-2002, 22:16


Ja hoe wisten we dat maar Corrie.
Uiteindelijk geloof ik wel dat de massa nog steeds een vuist kan maken.
Zoals nu de massa een vuist maakt tegen een oorlog in Irak waardoor regeringen toch een klein beetje onder druk komen te staan. Het is maar marginaal die invloed, maar hij is er. (jammer dat dan het risico blijft dat Saddam zijn volk blijft terroriseren, maar dat terzijde).
Protest, revolutie...dat zijn toch de sleutelwoorden.

Daarnaast moet je je afvragen wat "erg" is Corrie. Kijk de geschiedenis erop na... we hebben de holocaust gehad, ATOOMBOMMEN op Japan, er woed oorlog na oorlog in Afrika, genocide in Palestina en uiteindelijk zijn wij hier nog. Doen we gewoon onze dagelijkse dingen.. Er zijn al twee wereldoorlogen uitgevochten en geloof me, er waren wat mensen die dachten dat het het einde van de wereld zou betekenen...maar nee!

Misschien zal het altijd zo zijn.... Misschien houdt het een keer op...

29-10-2002, 22:40
jeetje het wordt steeds erger en erger, waar moet het heen met deze wereld!!!!

29-10-2002, 23:10

Citaat:
Origineel gepost door Amira010
waar haal je jouw info van daan
het stond in de krant!

30-10-2002, 00:21

Citaat:
Origineel gepost door Corrie
Tja Rajaa21, daar heb je 100% gelijk in, het is vanaf de zijlijn makkelijk praten....

Er wat aan doen, heel graag, maar wat je kan doen als 1 mens zijnde houdt op ten duur wel op.
Er is zoveel geetter in de wereld aan de gang op het moment dat ik ogen en oren tekort kom om alleen al op de hoogte te blijven, laat staan dat ik aan alles een steentje bij kan dragen.

Ik hou mijn hart vast over wat er in de (nabije)toekomst gaat gebeuren in de wereld, er gaan hele erge dingen gebeuren(nog erger dan wat al gebeurt, dat zegt genoeg) als we het tij niet keren, maar hoe???????????
Al die rariteiten op de wereld is een teken dat er iets niet klopt. Het kan genegeerd worden, waarna de verbazing komt over een gebeurtenis. Het kan gezien worden als de schuld van de andere partij, waarna de verbazing over een gebeurtenis. Als er niet snel kritisch gekeken wordt naar wereldproblemen en eigenbelangen opzij worden gelegd kan ik garanderen dat dit niet de laatste actie zal zijn. 1 sluipschutter kan een complete staat in zijn macht hebben, zo zie je maar hoe simpel een actie in elkaar kan zitten. Ik weet niet hoe het met jullie allemaal zit maar ik kijk van nix meer op. De wereld is net Jerry Springer en Steve is ff gaan plassen.
Wanneer iedereen in zijn waarde wordt gelaten kan het nog wat worden maar ja helaas vele zijn uit op eigenbelang.

30-10-2002, 00:44

Citaat:
Origineel gepost door verwijderd
het zijn slechts de beinvloedingen van de duivel die de wereld op zijn kop zet het pure ongeloof dat is wat er aan de hand is. mensen denken dat ze machtig zijn athans ze willen machten overkomen dus gaan ze zich overal meebemoeien en doen zelf dingen die ze bij andere landen afkeuren voor eigen belangen nou eerlijk gezegd de belangen van de duivel ze willen god spelen op deze aarbol maar ja vergeten de echte god.

je moet het zo zien het goede komt van allah
het slechte komt van de sataan
en wij zijn met een vrije wil geschapen en mogen kiezen of het goede of het slechte als je maar weet dat de beloningen en straffen staan te wachten en aangezien de wereld bijna ten onder gaat mogen de ongelovige nog wel effe genieten van mij want de eeuwige straf zullen ze zeker niet ontlopen
helemaal met u eens!!!!

30-10-2002, 20:12
Bron bron, waar is de bron, waar staat het geschreven... betrouwbare bron ? Niet betrouwbaaR ? rusische bron ?zionistische bron ? bron bron

30-10-2002, 20:15

Citaat:
Origineel gepost door Boyfriend
Bron bron, waar is de bron, waar staat het geschreven... betrouwbare bron ? Niet betrouwbaaR ? rusische bron ?zionistische bron ? bron bron
Zo jij bent dorstig

21-06-2020, 08:16
,

21-06-2020, 09:40


Deze topic mag afrijden, en stemmen.

21-06-2020, 09:55
2002, wat een jaar.

21-06-2020, 10:02
Topic uit 2002.

Pagina's : [1] 2