Bekijk volle/desktop versie : VOODOO, jaloezie, haat en liefde



24-02-2009, 14:14


"Zwakke punten vernietigen je leven" zeggen ze.

Sumera is een naieve jonge meid van 18. Ze is heel knap mensen zijn jaloers op haar schoonheid. Ze heeft heel lang schitterende en glanzend donkerzwart haar. Donkerbruine ogen. Pure schoonheid. Haar ouders houden heel veel van haar. Ze heeft nog een broer van 20. Over een week is ze jarig

24-02-2009, 14:18


op haar verjaardag!


Op tafel liggen 30 cadeautjes een taart en gebak. "Eerst cadeautjes uitpakken". Wanneer ze de 6de cadeau openmaakt ziet ze een bleke pop met lang zwart haar op een manier lijkt het op haar. Ze voelt een connectie met deze pop. Verjaardag is afgelopen. Iedereen gaat naar huis. Sumera voelt zich duizelig worden en valt flauw.

24-02-2009, 14:41
uppp (L).

25-02-2009, 21:56
snel snell snel verder gaan

25-02-2009, 22:19


Iedereen gaat naar huis. Sumera voelt zich duizelig worden en valt flauw.
Wanneer ze wakker wordt ziet ze twee felgroene ogen haar kant op kijken. Ze schrikt zich rot. Haar ouders zijn er ook.
" We waren bezorgd om je' hoort ze haar vader zeggen.
" Je was duizelig he".
" Nee mama er is iets meer aan de hand, ik ben nooit ziek dit kan niet".
" Schat ga even slapen dat heb je wel nodig".
" Maar mam".
" Niets mam, ga slapen".
Woedend sla ik de deken om mij heen en ga liggen. Ik doe alsof ik slaap. Dit was de laatste nacht waar ik nog normaal kon slapen als normale mensen.

25-02-2009, 22:25
vele zullen mij raar vinden maar het is echt waar. Mensen zijn vaak jaloers op mijn schoonheid. Ik snap het niet God heeft iedereen iets moois gegeven maar niemand ziet dat. Waarom doet de mensheid dit?

De volgende dag

De stomme wekker ontwaakt mij uit een diepe slaap. Snel stop ik die mooie pop in mijn tas en ga naar school. Wanneer ik de klas binnen kom zie ik mijn aartsvijand Zina staan.
" WIe hebben wij daar mevrouw schoonheid".
" hou op"
" Nerdje zegt hou op".
Ze geeft Sumera een duw ze botst tegen de tafel op.
" Geen grote mond meer geven aan mij he, ik heb je in mijn macht". Ze lacht Sumera uit en loopt door. Sumera kan maar aan een ding denken " Ik heb je in mijn macht" wat zou ze daar mee bedoelen?