Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij HELPEN!!! NOOD



24-02-2009, 10:34
Lieve marokko.nl Leden...

Ik heb een vraag... Mijn beste vriendin gaat binnenkort inshaAllah trouwen.. Nu wil ik een leuk feestje organiseren... met allemaal meiden... maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen.. en wat leuk is..

- ik ben op zoek naar een klein betaalbaar zaaltje omg woerden/utrecht
- daarnaast dacht ik aan lekker eten en lekker dansen gek doen..

voor de rest welou inspiratie...

wie kan mij helpen..

dank je wel..

groetjes Crazy

24-02-2009, 10:40


Workshop buikdansen

24-02-2009, 10:53

Citaat door Victoire:
Workshop buikdansen



Wil je me daar de gegevens van geven? lijkt me kei gaaf

24-02-2009, 10:56

Citaat door crazy_85:
Lieve marokko.nl Leden...

Ik heb een vraag... Mijn beste vriendin gaat binnenkort inshaAllah trouwen.. Nu wil ik een leuk feestje organiseren... met allemaal meiden... maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen.. en wat leuk is..

- ik ben op zoek naar een klein betaalbaar zaaltje omg woerden/utrecht
- daarnaast dacht ik aan lekker eten en lekker dansen gek doen..

voor de rest welou inspiratie...

wie kan mij helpen..

dank je wel..

groetjes Crazy



Soms verhuren ze bij buurthuizen ook zalen, lekker goedkoop informeer daar dus eens!

bij ons in het stadje dus niet in in utrecht, kom ergens anders vandaan, verhuren ze hier een vette zaal voor maar € 75 euro....leuk voor henna dag enzo, of zulke feestjes

24-02-2009, 11:35


Ik heb dat georganiseerd voor een vriendin. Gingen we met een groepje buikdansen. Het adres ken ik niet meer, want volgens mij was dat meisje ermee gestopt.

@ Ouaf, google!

24-02-2009, 12:45

Citaat door ouafaetoen:
Soms verhuren ze bij buurthuizen ook zalen, lekker goedkoop informeer daar dus eens!

bij ons in het stadje dus niet in in utrecht, kom ergens anders vandaan, verhuren ze hier een vette zaal voor maar € 75 euro....leuk voor henna dag enzo, of zulke feestjes



kun jij mij de info pm'en please...