Bekijk volle/desktop versie : Schaap brengt boodschap van Allah !!



27-03-2004, 03:23

Citaat door Abu_Ousama:



Inwoners van het dorpje Halhoul op de Westelijke Jordaanoever zien het als een boodschap van de Almachtige: een pasgeboren lammetje met op zijn vacht de woorden ‘Allah’ en ‘Mohammed’.

Bekijk de video:

http://www.planet.nl/planet/show/id...8936/sc=c2b68b#




Allahu akbar!!


Allah's woorden zijn Waarheid !

Dit is de zoveelste wonder , pasgeleden was er nog de wonder van de baby met de naam van haar oom die een martelaarsactie ( ongelovigen noemen het zelfmoordactie) had uitgevoerd op haar gezicht geboren!!

Masha'allah. Allah beloont de mujahideen .

wa salamu alla man ittaba'a lhoeda!
.

27-03-2004, 09:38


Wa 3alaikum Asalaam wa Ra7matulahi wa Barakatuhu

Soeb7ana Allah...

Echt prachtig


Voor de Link

http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=458936/sc=c2b68b

of

http://xxxxxxxxxxxxxxxxxx/sensable/Video.htm


Ma3a Salama

27-03-2004, 11:08
We will show them Our signs in the universe, and in There ownselves, until it becomes manifest to them that this (the Qur'an ) is the truth . Is it not sufficient in regard to your Lord that He is a Witness over all things) ? [ Koran 41:53]

Bron: http://www.thenoblequran.com/sps/nbq/

28-03-2004, 17:05
SuBhanaLahh

28-03-2004, 18:32


Allahoe Akbar

29-03-2004, 23:59
soebhana allah, la ilaha illallah

30-03-2004, 14:36
Zouden we dit serieus moeten nemen?

30-03-2004, 16:54
ik heb al vaak van dit soort krankzinnigheden, waar helemaal geen hout van klopt.

een geit waar de naam allah op te zien is, dat zie ik helemaal niet man.

en ik heb ook wel eens een wolk gezien in de vorm van allah, terwijl dat helemaal niet zo is.

ALLAH is daar te hoog voor. de macht van ALLAH is te hoog om zich te laten zien in zulke kleine onzinnigheden.

onzin allemaal.

je moet een geit zelf als een groot wonder zien, een teken van de macht van allah, in plaats dat je een wit plek op de rug van datzelf geit gaat zien als een wonder, omdat volgens jou daar allah staat geschreven, terwijl dat helemaal NIET zo is.

30-03-2004, 17:00
ik heb de videobeelden kunnen zien.

nou nou nou, ik zie daar helemaal geen allah nog mohammed geschreven, in tegenstelling tot wat de eigenaar van het lammetje beweert.

wat een onzin allemaal.

moge allah de mensen het vergeven, voor hun krankzinnigheid

30-03-2004, 19:19
wa hawla wa la kawataa ilaa bilaa
NOGMAALS GELOVEN ALLE MOSLIMS DAARIN dat er een schaap geboren wordt met allah(s.w.t.a.)namen instaat kom op
dat kan de eigenaar zelf gedaan hebben
MAAR als het echt zo is SOEBHAANALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31-03-2004, 15:57

Citaat:
Origineel gepost door Abu_Ousama
Als het onzin was dan had iemand dat vast wel kunnen aantonen..

Lijkt wel Bani Isra'iel..die geloofden de tekenen van Allah ook niet.

Enne diegene die heel ongelovig reageren...weten jullie ook dat er een kind werd geboren in Lailatul Qadr die de naam van haar vader die was omgekomen bij een martelaarsactie op haar gezicht had staan ( moedervlek)...

Het kwam zelf op Nova...

Wat betreft het woord Allah en Mohamed aande andere kant..Het staat er wel degelijk in het "koefische"handschrift.

Arabisch kent talrijke handschriften en dit is er 1 van...

Insjallah kom ik binnenkort met een post met andere wonderen van tijdje geleden.Deze vond ik toepasselijk om te plaatsen omdat dit pas is gebeurd.

Wa lilahi lhamd
ja, misschien heb jij zulke krakzinnigheid nodig om de wonderen van allah te zien. maar ik niet. de wonderen van allah zie ik al genoeg in mezelf en in die zon die ik nu zie en voel. ik heb daar geen krankzinngheid op de rug van een geit voor nodig.

ik twijfel niet aan allah, om zulke blabla als bewijs of als wonder te zien. ik heb daar genoeg tekenen die voor alle mensheid helder en duidelijk zijn.

31-03-2004, 19:38
ik weet niet wat ik moet geloven Allahoe A3LAM volgend mij is dat het enige wat ik kan zeggen , maar aan de andere kant SamirTTarou geeft wel duidelijk argumenten inderdaad er zijn genoeg tekenen van allah
Bismilah oe Mashallah ,