Bekijk volle/desktop versie : marokko.nl moet zich schamen



Pagina's : [1] 2

24-02-2009, 00:37
Salaamo alaikoem,

hierbij wil ik graag mijn mening uiten, ik vind namelijk dat er op deze site veels te weinig over de islaam gesproken wordt. Het gaat bijna alleen maar over "relaties" en "hippe kleding" en ga zo maar door. het heeft totaal niets met de islaam te maken en dat vind ik erg jammer omdat ik zelf een marokkaanse ben maar mij hier niet thuis voel. Ik vind dat de islaam op nr 1hoort te zijn en niet de wereldse dingen, er moeten meer ahadith komen om onze broeders en zusters incha ALlah te laten leiden door de Enige Heer. en ze op de hoogte te brengen van de godsdienst.
Ik weet dat jullie nu denken, als je je hier niet thuis voelt ga je maar lekker weg, maar wou t toch echt even kwijt.
Vind an saar.nl beter presteren als het gaat om de islaam, maar ja.

bezoek dus allen ook eens an saar .nl, het is ongeveer dezelfde site als dit, die ook door véél broeders en zusters bezocht wordt, maar daar word de islaam alhamdullilah over wat voor n onderwerp t ook gaat, nooit vergeten.

Moge Allah jullie Leiden, ameen.

wasalamo alaikoem wr llahi wb

24-02-2009, 00:42


an saaar vind ik ook beter!

Maar ja je weet hoe het zit met m.nl en zijn subsidie!

24-02-2009, 00:47
Toch vind ik ook dat er heel veel mensen hier zijn die met hun geloof bezig zijn; we kunnen toch niet voor hen bepalen wat er in hun hart leeft?

24-02-2009, 16:47
er zijn er idd een heleboel die zich met het geloof bezig houden, alhamdullilah.
En toch vind ik dat het wat islamitischer kan, Marokko is wel een islamitisch land, geen 2de Nederland.

En MAROKKO.nieuws vind ik maar niks, er mag best nieuws geplaatst worden hoor, maar die reacties.......(zucht) 1 en al racisten. voor mij hoeven die reacties niet.. zodra ik daar wat plaats stormen de racisten op me af met hun racistische opmerkingen.. En dat Marokko.nl dat gewoon toelaat...

24-02-2009, 16:57


onzinhoekje is de weg kwijt.

Islam en sexualiteit lijkt meer op maak elkaar geil en gek.

Islam en Ik is aardig leerzaam en leuk zonder het schelden en verlagen.

24-02-2009, 17:42
Marokko.nl moet zich schamen?

Tja Veel lieden menen dat de Koran wil dat we ons voortdurend moeten schamen om in het Paradijs te komen.

Het Paradijs is geschapen om te bestaan in verhalen en ik hoef niet in een verhaal terecht te komen.

Waarvan akte.

24-02-2009, 17:48
Van mij mogen al die topics weg behalve Islam & ik en Koran & Hadith.
an saar wordt wel minder bezocht dan hier.

Actieve gebruikers: 3191 (1389 leden en 1802 gasten) op m.nl nu net.
en op an saar 33 ...

Stel dat 3000 ergens anders zit dan op Islam & ik of Koran & Hadith, er blijven er dan toch 191 over.

Moge Allah niet jullie leiden maar Moge Allah ons leiden.

24-02-2009, 18:02

Citaat door A_bdars:
onzinhoekje is de weg kwijt.

Islam en sexualiteit lijkt meer op maak elkaar geil en gek.

Islam en Ik is aardig leerzaam en leuk zonder het schelden en verlagen.





Inderdaad! subhanallah he...

24-02-2009, 18:11

Citaat door Nafi:
Van mij mogen al die topics weg behalve Islam & ik en Koran & Hadith.
an saar wordt wel minder bezocht dan hier.

Actieve gebruikers: 3191 (1389 leden en 1802 gasten) op m.nl nu net.
en op an saar 33 ...

Stel dat 3000 ergens anders zit dan op Islam & ik of Koran & Hadith, er blijven er dan toch 191 over.

Moge Allah niet jullie leiden maar Moge Allah ons leiden.





an saar word idd niet zoveel bezocht als m.nl, dat komt omdat an saar een islam forum is, en de meeste mensen hebben niet zoveel interesse meer in de islam. Maar meer in de marokaanse tradities die vaak niks met de islam te maken hebben, en de meesten hebben het ook vaak liever over, hippe laarzen en vriendjes en vriendinnetjes, ipv; vrees ALLAH SWT.

Sinds ik an saar bezoek, ben ik zowat gestopt met het bezoeken van deze site, vind die site véél leerzamer en de broeders en zusters daar zijn macha Allah veel aardiger en tonen veel meer respect en begrip, dus duidelijk beter gemanierd dan de meeste hier. Ik voel me daar gewoon veel meer thuis.
maar aan de andere kant vind ik het jammer dat deze site die voorbeeld niet neemt.

LA HAWLA WALLA QAWATA ILLAA BILLAAHI L3ADIEM

24-02-2009, 18:31
ik ben zelf ook webmaster. Maar zo gek is het dus niet. marokko.nl denkt meer aan centjes dan aan de deen. op elke reclame banner waarop geklikt word verdiend marokko.nl vet geld eraan. marokko.nl verdiendt zeker 8 duizend euro alleen aan reclame banners per maand. De kliks komen uiteraard van de bezoekers. dus marokko.nl heeft het geld dat ze verdienen aan de bezoekers te danken.

24-02-2009, 18:41

Citaat door Nafi:
Van mij mogen al die topics weg behalve Islam & ik en Koran & Hadith.
an saar wordt wel minder bezocht dan hier.
Terecht. Het is een site voor idioten.

24-02-2009, 19:09

Citaat door Nafi:
Van mij mogen al die topics weg behalve Islam & ik en Koran & Hadith.
an saar wordt wel minder bezocht dan hier.

Actieve gebruikers: 3191 (1389 leden en 1802 gasten) op m.nl nu net.
en op an saar 33 ...

Stel dat 3000 ergens anders zit dan op Islam & ik of Koran & Hadith, er blijven er dan toch 191 over.

Moge Allah niet jullie leiden maar Moge Allah ons leiden.


Nou cuisine mag ook nog wel blijven. voor de rest mag alles weg ja.


Emien op je Dua..

24-02-2009, 19:12



Citaat door Oprechtemoslim:
ik ben zelf ook webmaster. Maar zo gek is het dus niet. marokko.nl denkt meer aan centjes dan aan de deen. op elke reclame banner waarop geklikt word verdiend marokko.nl vet geld eraan. marokko.nl verdiendt zeker 8 duizend euro alleen aan reclame banners per maand. De kliks komen uiteraard van de bezoekers. dus marokko.nl heeft het geld dat ze verdienen aan de bezoekers te danken.





Serieus?

24-02-2009, 19:14

Citaat door Parell_:
Serieus?

ja, dus niet op banners klikken

gir inshallah

24-02-2009, 19:17

Citaat door Oprechtemoslim:
ja, dus niet op banners klikken

gir inshallah




Hmm oke, dat wist ik dus echt niet..

Pagina's : [1] 2