Bekijk volle/desktop versie : Bedrijf beginnen????



Pagina's : [1] 2

23-02-2009, 16:41
Hallo people....


Ik moest van een jongen een vraag stellen hier omdat hij zelf niet met pc kan werken haha..

Stel je hebt behoorlijk geld en je zou graag een bedrijf willen beginnen... Wat zou in deze tijd goed lopen?? ideeen misschien ??

Alvast Bedankt!!

23-02-2009, 16:48



Citaat door Romaissa80:
Hallo people....


Ik moest van een jongen een vraag stellen hier omdat hij zelf niet met pc kan werken haha..

Stel je hebt behoorlijk geld en je zou graag een bedrijf willen beginnen... Wat zou in deze tijd goed lopen?? ideeen misschien ??

Alvast Bedankt!!


shoarmazaak.

23-02-2009, 19:19
Shoarmazaak?? meen je dat nou??

Volgens mij zijn die al in overvloed!!!

23-02-2009, 19:21

Citaat door Romaissa80:
Hallo people....


Ik moest van een jongen een vraag stellen hier omdat hij zelf niet met pc kan werken haha..

Stel je hebt behoorlijk geld en je zou graag een bedrijf willen beginnen... Wat zou in deze tijd goed lopen?? ideeen misschien ??

Alvast Bedankt!!



Waar is hij goed in? Wilt hij diensten of goederen verkopen?

23-02-2009, 22:02



Citaat door Romaissa80:
Hallo people....


Ik moest van een jongen een vraag stellen hier omdat hij zelf niet met pc kan werken haha..

Stel je hebt behoorlijk geld en je zou graag een bedrijf willen beginnen... Wat zou in deze tijd goed lopen?? ideeen misschien ??

Alvast Bedankt!!
Zeg tegen hem: je gaat bijvoorbaat al failliet!! als hij niet eens zelf een idee kan verzinnen laat staan uitvoeren...

23-02-2009, 22:08

Citaat door motorola:
Zeg tegen hem: je gaat bijvoorbaat al failliet!! als hij niet eens zelf een idee kan verzinnen laat staan uitvoeren...




wollah leukste reactie die ik ooit hier op m.nl heb gelezen

23-02-2009, 22:53
Iets wat mensen altijd nodig hebben..
Eten? Soort van supermarkt? Marokkaanse troepwinkel?
Viswinkel? Bakkerij, Schoenwinkel,


xx.

23-02-2009, 22:56
Ja idd, iets wat mensen dagelijks nodig hebben. Geen shoarma of dat sooort zaakjes, zijn er al genoeg van tenzij je ergens in een gehucht woont. Kijk eens in je buurt wat er is.

23-02-2009, 22:59
Kijk een op higher-level.nl voor inspiratie

23-02-2009, 23:00
Kapsalon

Web-winkel

Bakker

23-02-2009, 23:01
marokaanse badhuis

23-02-2009, 23:04
Wat ik hier tot nu toe lees en vaak hoor, is veel op de Marokkaanse doelgroep gericht. Misschien een idee om juist andere doelgroepen te kiezen, bijv. gewoon jongeren, want die geven meestal snel geld uit. Las ik in een onderzoek laatst.

23-02-2009, 23:06



Citaat door rustigemeid:
Wat ik hier tot nu toe lees en vaak hoor, is veel op de Marokkaanse doelgroep gericht. Misschien een idee om juist andere doelgroepen te kiezen, bijv. gewoon jongeren, want die geven meestal snel geld uit. Las ik in een onderzoek laatst.



aan wat dan

23-02-2009, 23:09

Citaat door nador123:
aan wat dan


Kijk eens naar wat vrienden/vriendinnen in je omgeving uitgeven. Of als je echt serieus ermee bezig gaat houden, doe je een onderzoek er eerst naar. Op internet kan je ook veel inspriratie doen als je zoekt.

23-02-2009, 23:21

Citaat door rustigemeid:
Kijk eens naar wat vrienden/vriendinnen in je omgeving uitgeven. Of als je echt serieus ermee bezig gaat houden, doe je een onderzoek er eerst naar. Op internet kan je ook veel inspriratie doen als je zoekt.



ze gaan dagelijks naar de bananenbar

Pagina's : [1] 2