Bekijk volle/desktop versie : Zo fucking irritant....



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2009, 13:36
[ ik mag mijn toekomstige zwagertje totaal niet, hij weet dit volgens mij niet, uit respect voor me zusje doe ik aardig tegen hem.

Zodra hij mijn zusje niet te pakken kan krijgen op haar mobiel, gaat hij mij bellen. Ik heb hem al zo vaak gezegd, ik WERK EN ZIJ ZIT OP SCHOOL, maar op 1 of andere manier snapt hij het niet. (hij is ook niet bepaald de slimste)

wat moet ik in hemelsnaam doen om hem duidelijk te maken mij met rust te laten als mijn zusje haar tel. even niet op neemt? Ik kan ook geen bonje met hem maken, want heb al paar keer gehad en kreeg giga ruzie met me zusje hierdoor en dat is het ook weer niet waard.]

23-02-2009, 13:38


wat dacht je van niet opnemen als hij belt? jij hebt niks met hem, dus lekker laten hangen

23-02-2009, 13:40
neem een nieuw nummer :d

23-02-2009, 13:41
Stel hem voor om toch zijn basisschool diploma nog te gaan halen.

23-02-2009, 13:41



Citaat door Mentis:
wat dacht je van niet opnemen als hij belt? jij hebt niks met hem, dus lekker laten hangen




Al geprobeerd, hij blijft net zo lang bellen totdat ik of me zusje opneem.

Heb al keer gezegd tegen hem, laat mij met rust ik leef mijn leven en me zusje die van haar, maar nog blijft hij bellen.

net weer, ik zie haar tel overgaan ik denk niets zeggen, gaat hij mij bellen, ik zo ja ze zit op wc, al half uur, oh dan bel ik zo wel terug. ik zo nee duurt nog zeker half uur, ze is aan diaree, zegt hij wil je even na binnen lopen

23-02-2009, 13:42

Citaat door goudlokjuh__:
neem een nieuw nummer :d




ik ben in jaar tijd al 4x van nummer veranderd, maar hij pakt elke keer die nummer uit me zusje haar tel.

23-02-2009, 13:43

Citaat door Abudais:
Stel hem voor om toch zijn basisschool diploma nog te gaan halen.




kan niet, volgens hem heeft hij al zijn timmermans diploma en voor heftruck en weet ik veel wat nog meer, alleen hij is op zn 16e gestopt met school En nooit meer studie gedaan.

Trouwens hij is nog te dom om te weten wat de basisschool inhoudt.

23-02-2009, 13:45
oooh my god, wollah die gast spoort niet als jij dit meent\

23-02-2009, 13:47

Citaat door missy_yas:
kan niet, volgens hem heeft hij al zijn timmermans diploma en voor heftruck en weet ik veel wat nog meer, alleen hij is op zn 16e gestopt met school En nooit meer studie gedaan.

Trouwens hij is nog te dom om te weten wat de basisschool inhoudt.


Waarom is ze (bijna) met hem getrouwd, of is ze uitgehuwelijkt?!?!?!?!?

23-02-2009, 13:51
hahahah..ewa zwina hedi..


gewoon niet opnemen..of gewoon ophangen of je tel uitdoen

23-02-2009, 13:53
Gatverdamme, ik heb ook geen goede band met mijn aanstaande zwager. Hij iriteert en denkt enkel negatief. Komt natuurlijk ook, omdat mijn zus d'r kaken niet op elkaar kan houden. Ach, ik kan zijn kop niet 'ns aanzien.

23-02-2009, 13:54
VOlgens mij vindt hij jou leuk.. En wil die jouw stem gewoon horen :P..

23-02-2009, 13:57



Citaat door Abudais:
Waarom is ze (bijna) met hem getrouwd, of is ze uitgehuwelijkt?!?!?!?!?





ze hebben een 2 jaar relatie nu, mijn vader moet hem ook niet, jammer genoeg heeft hij hem nog niet de deur gewezen

23-02-2009, 13:59
Je kunt zijn nummer blockeren

23-02-2009, 13:59

Citaat door sweet_bunny:
VOlgens mij vindt hij jou leuk.. En wil die jouw stem gewoon horen :P..




Pff hij maakt geen schijn van kans, hij is dik, dom en lelijk


En trouwens, ik heb geen behoefte aan een relatie, krijg je alleen maar gezeik van

Pagina's : [1] 2 3