Bekijk volle/desktop versie : ''Wij zijn moslim geworden door Bush..'' - [video]



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2009, 12:52

23-02-2009, 20:32


Wanneer worden die baardige sheikhs nu eindelijk eens volwassen?

23-02-2009, 20:40
Excuseer???

23-02-2009, 20:48

Citaat door bescheiden123:
Excuseer???
Het niveau waarop de sheihk spreekt is het niveau waarop men kleuters toespreekt.

23-02-2009, 21:27



Citaat door porcus:
Het niveau waarop de sheihk spreekt is het niveau waarop men kleuters toespreekt.


Waarom zeer ingewikkelde voorbeelden nemen als je het ook op een makkelijke en begrijpende manier kunt vertellen?

23-02-2009, 21:40
SubhanAllah!

24-02-2009, 13:12
bedankt om het te bekijken beste broeders en zusters

25-02-2009, 12:21
masha allah

26-02-2009, 21:36
mmasha'allah

26-02-2009, 22:08
deze is geweldig, masha Allah

26-02-2009, 22:14
die arabier heeft 5 minuten en 24 seconden nodig om te zeggen:

"door Bush toespraak zochten ze op wat het woord islaam betekende en zo werden ze moslims"

daar word ik echt zenuwachtig van man zeg toch gewoon wat je te zeggen hebt.

26-02-2009, 22:29
weer zo'n belachelijke opmerking!

26-02-2009, 23:33



Citaat door djoko:
die arabier heeft 5 minuten en 24 seconden nodig om te zeggen:

"door Bush toespraak zochten ze op wat het woord islaam betekende en zo werden ze moslims"

daar word ik echt zenuwachtig van man zeg toch gewoon wat je te zeggen hebt.


Er zijn heel weinig personen die dingen zo willen hebben. als je om je heen kijkt zie je dat mensen een simpel zinnetje in een verhaal van 10 min vertellen. De meeste vinden deze manier leuker. heb je ook met school boeken. Ik erger mij aan dat ik een hele tekst van 4 of meer blz's moet lezen om dan aan het eind een klein alinea te vinden waarin alles staat samengevat.

26-02-2009, 23:48

Citaat door um_7usaam:
Er zijn heel weinig personen die dingen zo willen hebben. als je om je heen kijkt zie je dat mensen een simpel zinnetje in een verhaal van 10 min vertellen. De meeste vinden deze manier leuker. heb je ook met school boeken. Ik erger mij aan dat ik een hele tekst van 4 of meer blz's moet lezen om dan aan het eind een klein alinea te vinden waarin alles staat samengevat.
ze hebben er altijd een heel groot verhaal rond nodig zodat ze er zo lang mogelijk van kunnen genieten (omdat er verder niet zoveel te vertellen is), er wordt langzamerhand naar 'de climax' gewerkt en die climax stelt eigenlijk niks voor.

27-02-2009, 00:00

Citaat door djoko:
correctie: in islaam-kringen zijn er heel weinig mensen die dingen zo willen hebben, ze hebben er altijd een heel groot verhaal rond nodig zodat ze er zo lang mogelijk van kunnen genieten (omdat er verder niet zoveel te vertellen is).

schoolboeken is iets anders daar kan je soms context nodig hebben of is die context soms interessant. in dit geval helemaal niet.


sorry, maar wat jij nu zegt klopt niet. Ik heb zelf een beetje hekel aan een heel verhaal vertellen voordat je uiteindelijk je punt duidelijk maakt. Dit komt tijdens algemeen lezingen voor. Ik heb ooit een basisboek islamitische wetsleer behandelt met behulp van audio lessen op islamway.com. Nou geloof mij ik weet niet hoevaak ik op het pauze knopje heb gedrukt om de hoeveelheid nieuwe info te kunnen bijhouden en noteren.

Maar aangezien jij een hekel hebt aan de Islam, verbaast mij het niet dat je zulke dingen zegt terwijl jij niet eens arabisch beheerst om de echte islamitische boeken te kunnen lezen of de echte lezingen in het arabisch te kunnen beluisteren. Ik vind de nederlandse lezingen niet over genoeg dosering beschikken. Zelfs de vertalingen van islamische boeken zijn niet goed genoeg, soms bevatten ze maar de helft of minder dan wat de echte arabische versies bevatten.

Een fijne nacht

Pagina's : [1] 2 3